Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 22.02.2010, 23:15 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Czesc Wam,

szukam namiarow do speca, ktory zajmuje sie wyciaganiem progow w autach. Chodzi tutaj o prawdziwego specjaliste, ktoremu moge zaufac, ze mi dobrze zrobi auto.
Oczywiscie chodzi mi o wojewodztwo mazowieckie.
Wgialem lekko prog w 997, zrobilem ogledziny w Porsche Warszawa, wyszla jakas chora kwota, niby mam AC, ale nie chcialem lakierowac pol auta z boku, a wiem, ze sa spece, ktorzy potrafia specjalnymi maszynami wyciagac progi w autach. Chcialbym po prostu uniknac lakierowania pojazdu, a Porsche chce mi lakierowac nowy prog, caly tylny prawy blotnik oraz cieniowac drzwi.
Dzieki z gory za info.
Pozdrawiam
Maciek




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.02.2010, 9:26 

Dołączył: 14.05.2008
Posty: 581
Sa sposoby takich naraw, lecz z progiem sie nieda. Nie ma dojscia do wewnątrz. Trzeba lakierowac.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.02.2010, 10:12 

Dołączył: 9.12.2009
Posty: 30
Zgadzam się z Danielem,

są sposoby takich napraw - pompka próżniowa - działa najlepiej na dużych powierzchniach, które trzeba wyciągnąć.

Można również spróbować nawiercić otwory w progu i poprzez nie go wyciągnąć - takie otwory później trzeba zabezpieczyć, zaszpachlować i pomalować.

Szukaj kogoś z dużym talentem;-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.02.2010, 10:24 

Dołączył: 14.05.2008
Posty: 581
DaFetti napisał(a):
Zgadzam się z Danielem,

są sposoby takich napraw - pompka próżniowa - działa najlepiej na dużych powierzchniach, które trzeba wyciągnąć.

Można również spróbować nawiercić otwory w progu i poprzez nie go wyciągnąć - takie otwory później trzeba zabezpieczyć, zaszpachlować i pomalować.

Szukaj kogoś z dużym talentem;-)


Sa tez lepsze sposoby bez nawiercania dziur lecz nie bez niszczenia lakieru.
Jeśli masz Maciek chec mozemy sie spotkac to Ci wszystko objasnie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.02.2010, 14:54 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Dadi, chetnie sie spotkam i obgadam sprawe. po prostu chcialbym uniknac lakierowania pol boku z tego powodu...




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.02.2010, 15:18 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Dobry blacharz wyciągnie próg, ale ze względu na kontrukcje wewnętrzną progu - na pewno nie bezśladowo.

Nie da się tego zrobić jak np. wgniotki na masce czy drzwiach.
Na bank trzeba będzie poszpachlować (czy lekko - to zależy od kunsztu blacharza) ;) i polakierować.

PS. Jeżeli uszkodzony jest tylko sam próg, to i tak wszystko jest przykryte z zewnątrz listwą progową, więc chyba nie ma wielkiego bólu? :?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum