Ja wymieniałem płyn w 986 3.2 i nie było żadnego problemu.
Po obowiązkowej wymianie zbiorniczka(panuje tam spore ciśnienie i klejenie nic nie da)na zimnym silniku otwierasz zawór odpowietrzający(jest to najwyższy punkt układu)zalewasz płyn(np. ja dałem Prestone)do znaku max. Zakręcasz korek, i uruchamiasz silnik i obserwujesz jak płynu ubywa, wówczas gasisz auto i znów dolewasz. Ważne zeby nie dopuścić do wyssania całego płynu ze zbiorniczka bo wówczas układ może załapać powietrze lub zimny płyn co może się skończyć żle. Po kilku razach układ masz napełniony i jak już nie znika ze zbiorniczka to grzejesz silnik do załączenia wentylatorów przednich. Ja to robiłem przy otwartym zaworku i silnik się nie zagrzewał więc po ok.10 min. dajesz 2500 obr/min i grzejesz do załączenia wentylatorów przednich. Po ostygnięciu uzupełniasz płyn do stanu i to wszystko. Po pierwszej jeżdzie też kontrolujesz poziom i ewentualnie uzupełniasz do stanu.
tu masz film jak to zrobić:
https://www.youtube.com/watch?v=whc8e6baACwpowodzenia.