Nie wiem jakie tam się czasy kręci, natomiast czas (z opisu) wygląda, że
konkurencyjny. Ciekawe jakby to wyglądało na Poznaniu. Czyli dużo wyższe
prędkości (tutaj chyba max 136km/h?), a to zwykle z nimi jest problem
w elektrykach. Zawieszenie przygotowane pod tor (tak wynika z opisu) oraz
pełna moc dostępna przy każdych obrotach, elektronika perfekcyjnie
rozdzielająca napęd (torque vectoring) oraz szybsza reakcja hamulca
(już przy puszczaniu pedału gazu) = dobry czas. Ja tak to widzę

Sam się tak troszkę powolutku przymierzam do kupienia miejskiego auta
dla żony w wersji pełnego elektryka (choć może skończyć się na SUV V8,
takie to przymiarki

), ale jakoś tak na torze nie wiem czy bym się
dał radę przyzwyczaić. Taka jakaś dziwna cisza... Pewnie czasy okrążeń
by mnie w końcu przekonały

_________________
924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992