pdmobil napisał(a):
Co to znaczy nie trzymają wymiaru ?
Owalizacja ? Jaka ? Są normy. A "piston gap" ? A jak cylindry ? Porysowane ? Czy palił olej ? Stukał?
Czy robisz to sam, czy warsztat ?
Czy chcesz to zrobić " po bożemu" czy po prostu "żeby chodziło"
Z zasady powinieneś wymienić komplety (tłok i tuleja) po sprawdzeniu grupy ( wagi tłoków )
Owalizacja ponad normę stwierdził zakład.
Cylindry są ok i trzymają parametry.
Silnik odbudowuje od zera stanął wiele lat temu z powodu urwanych szpilek.
Robie po bożemu ale komplet cylindrów z tłokami to ponad 20 tyś pln rozumiałbym jeżeli cylindry były by słabe.
_________________
Porsche 911 SC M Targa `79 Turbo look
Porsche 911 996.2 3.6 Coupe Aero kit
Porsche 986 Boxster 2.7 `00
Corrado VR6 3.0 Turbo `92
i pare innych