Autor |
Wiadomość |
Wamet
|
Napisane: 12.07.2024, 9:58 |
|
Dołączył: 18.05.2022 Posty: 188 Lokalizacja: Bydgoszcz
Nr klubowicza: 804
|
DroppedOpa napisał(a): bardzo łatwo 914 zepsuć i tutaj mocno się zastanawiam jak - w skrócie na 2 sezony styl California - patyna, naturalna rdza i tak naprawdę nie wiele więcej, oczywiście obniżona i koło w stylu fuchsa w rozmiarach 16x7 i 16x9 na semislick - późniejszy etap to przywrócenie stylistycznie auta do wzoru wdg VIN, pozostawiając obniżenie i koło (chociaż w głowie nadal siedzi mi AirRide - bo jest to wygodne). Jak z wyrokiem? będzie stryczek? Jezus kazał wybaczać, gdzieś ktoś mądry napisał żeby dawać druga szansę, może na żywo będzie bardziej znośnie Szerokości...
_________________
Darek
Porsche 911 Turbo S (991.2) Porsche 911 S (997.1) BMW M6 (E63) BMW M3 (F80) BMW M3 (E46) BMW X6M (E71) BMW 550i (F10) BMW 850i (E31) SL500 (R230) Brera 3.2JTS Q4 Coupe Turbo 2.0 16V Corvette LS1 V8
|
|
Góra |
|
Wolf
|
Napisane: 12.07.2024, 17:28 |
|
Dołączył: 11.05.2017 Posty: 234
|
Ta „naturalna rdza” mnie przeraża… a reszta ok.
Też mam 914 - czeka na remont już z 5 lat 😂
A 986, super że robisz po swojemu 👍 Airride nie dla mnie, reszta spoko
|
|
Góra |
|
Loras
|
Napisane: 12.07.2024, 22:39 |
|
Dołączył: 28.05.2020 Posty: 560 Lokalizacja: Bydgoszcz / Poznan
Nr klubowicza: 711
|
Myśle ze niejednemu mechanikowi z zakładu geometrii kół śnią się te koła po nocach, w koszmarach geometryczne piekło. Tak jakby ktoś wczesniej miał gruza e36 i uznał ze w sumie to czemu nie zrobić takiej samej krzywdy jakiemuś prosiakowi.
_________________
981 GT4 Pikachu 971 3.0t 718 2.0 "Spajder"
było: 970 4S; 958T, 958S, 987S, 997 4S.
|
|
Góra |
|
DroppedOpa
|
Napisane: 17.07.2024, 9:05 |
|
Dołączył: 6.04.2022 Posty: 80
|
Fakt, mechanik kulawy bez ręki i oka będzie miał problem i będzie śnić o tym. W trybie do jazdy ustawienie zbieżności nie sprawiło problemu nikomu. Dwa to zawieszenie ma auto-poziomowanie, więc to nie jest zestaw strugany w piwnicy przy pomocy kątówki - dwa Austriacka firma TUV przeprowadzała badania na nim przed dopuszczeniem do ruchu (ale fakt nie znając się można powiedzieć milion słów bez poparcia faktami).
|
|
Góra |
|
BartekG
|
Napisane: 17.07.2024, 16:46 |
|
Dołączył: 18.01.2016 Posty: 912
Nr klubowicza: 770
|
Szacun za pomysł i realizacje. Ja nigdy bym tego nie zrobił - ale gartulacje - spełniaj marzeia i rób tak jak się Tobie podoba. To Ty masz być zadowolony a nie ktoś inny !!! AVE
_________________
BartekG Jest 911-996.2 - C2 - manual Był : Boxster 986 -2,7 manual
|
|
Góra |
|
DroppedOpa
|
Napisane: 18.07.2024, 8:59 |
|
Dołączył: 6.04.2022 Posty: 80
|
Dziękuje za miłe słowo. Dokładnie tak podchodzę, że jest to moje auto i podstawa to by mi się podobało jeśli podoba się komuś jeszcze to bardzo miło.
|
|
Góra |
|
Loras
|
Napisane: 18.07.2024, 18:11 |
|
Dołączył: 28.05.2020 Posty: 560 Lokalizacja: Bydgoszcz / Poznan
Nr klubowicza: 711
|
DroppedOpa napisał(a): Fakt, mechanik kulawy bez ręki i oka będzie miał problem i będzie śnić o tym. W trybie do jazdy ustawienie zbieżności nie sprawiło problemu nikomu. Dwa to zawieszenie ma auto-poziomowanie, więc to nie jest zestaw strugany w piwnicy przy pomocy kątówki - dwa Austriacka firma TUV przeprowadzała badania na nim przed dopuszczeniem do ruchu (ale fakt nie znając się można powiedzieć milion słów bez poparcia faktami). Dla mnie ten post to prowokacja albo eksperyment społeczny. To tak jak przyjść na sektor Lecha z szalikiem Legii i oburzać się ze nikomu się szalik nie podoba
_________________
981 GT4 Pikachu 971 3.0t 718 2.0 "Spajder"
było: 970 4S; 958T, 958S, 987S, 997 4S.
|
|
Góra |
|
DroppedOpa
|
Napisane: 23.07.2024, 8:35 |
|
Dołączył: 6.04.2022 Posty: 80
|
Rozumiem, że na tym forum prawo mają być tylko Ci co mają seryjne Porsche bo modyfikowane to zło i prowokacja? Miło Miło od dzieciaka uwielbiałem Porsche i dążyłem do spełnienia marzeń o użytkowanie, posiadanie i cieszenie się z własnego pełnowymiarowego modelu i w życiu nie pomyślałbym o dzieleniu grupy na tych co mają seryjne modele i modyfikowane...
|
|
Góra |
|
DroppedOpa
|
Napisane: 13.11.2024, 10:01 |
|
Dołączył: 6.04.2022 Posty: 80
|
|
Góra |
|
BartekG
|
Napisane: 13.11.2024, 22:27 |
|
Dołączył: 18.01.2016 Posty: 912
Nr klubowicza: 770
|
Model PETARDA ! Jakie plany ?
_________________
BartekG Jest 911-996.2 - C2 - manual Był : Boxster 986 -2,7 manual
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 14.11.2024, 10:51 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Dla mnie idealna 914 była by jak by zamienili cały przód z tyłem od kabiny wtedy to było by stylistycznie super auto no bo te z du.. migacze mnie drażnią . Powodzenia co byś nie zrobił to i tak poprawisz to szpetne auto ... no chyba, że ...
_________________
|
|
Góra |
|
Wamet
|
Napisane: 14.11.2024, 11:46 |
|
Dołączył: 18.05.2022 Posty: 188 Lokalizacja: Bydgoszcz
Nr klubowicza: 804
|
Felgi ciekawe...i to by było na tyle Powodzenia w rzeźbie...
_________________
Darek
Porsche 911 Turbo S (991.2) Porsche 911 S (997.1) BMW M6 (E63) BMW M3 (F80) BMW M3 (E46) BMW X6M (E71) BMW 550i (F10) BMW 850i (E31) SL500 (R230) Brera 3.2JTS Q4 Coupe Turbo 2.0 16V Corvette LS1 V8
|
|
Góra |
|
Robson 997
|
Napisane: 14.11.2024, 18:59 |
|
Dołączył: 25.08.2015 Posty: 192
Nr klubowicza: 267
|
Loras napisał(a): DroppedOpa napisał(a): Fakt, mechanik kulawy bez ręki i oka będzie miał problem i będzie śnić o tym. W trybie do jazdy ustawienie zbieżności nie sprawiło problemu nikomu. Dwa to zawieszenie ma auto-poziomowanie, więc to nie jest zestaw strugany w piwnicy przy pomocy kątówki - dwa Austriacka firma TUV przeprowadzała badania na nim przed dopuszczeniem do ruchu (ale fakt nie znając się można powiedzieć milion słów bez poparcia faktami). Dla mnie ten post to prowokacja albo eksperyment społeczny. To tak jak przyjść na sektor Lecha z szalikiem Legii i oburzać się ze nikomu się szalik nie podoba Dobre dodał bym do Kotła
_________________
Pozdrawiam Robson 997
|
|
Góra |
|
Vjackmax
|
Napisane: 14.11.2024, 19:12 |
|
Dołączył: 18.03.2007 Posty: 1375
|
Zęby mnie rozbolały...
Ale i tak miałem iść do dentysty, dlatego nie przejmuj się - rób co Ci w duszy gra.
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 15.11.2024, 1:05 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Kochani A ja tam czekam z niecierpliwością co Szymon wymodzi z tej 914’tki Pozdrawiam serdecznie Mata
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|