Witam
Dziękuję za pomoc, myślę, że to dobry wybór, sporo opinii pozytywnych jest o tych Motulach do przekładni. Pozwoliłem sobie zrobić małe zestawienie, abym nic nie pomylił
PORSCHE CAYENNE 3.2 V6 2005 rok produkcji, tiptronic
PRZEDNI DYFERENCJAŁ – Front Axle Final Drive
Motul Gear 300 75W90
Zalać – 1 litr
TYLNI DYFERENCJAŁ
Motul Gear 300 75W90
Zalać – 1,6 litra, jeśli jest blokada mechanizmu różnicowego
1,4 litra, jeśli nie ma blokady mechanizmu różnicowego
(tu chyba to 1,6 zostaje, bo można spiąć most na sztywno u mnie)
SKRZYNIA ROZDZIELCZA NAPĘDU (Transfer Box)
Motul Multi ATF
Zalać – 0,75 litra
w skrzyni biegów był niby olej wymieniany 1,5 roku temu.
Więc nie będę wymieniał
a ten olej LM do silnka, to jest pewnie ten : Liqui Moly Top Tec 4200 5W30 ?
Taki do silnika będzie dobry ? Też go chwalą, bo przyznam się, że nie znałem tej firmy.
Sporo się naczytałem, jaki wlać olej do silnika i myślę, że zostanę przy OLEJU 5W30, wiem, że w ASO leją 0W40 MOBILA i mówią, że do każdego samochodu go stosują. Ale większość uważa, że ten 5W30 będzie najlepszy i jest zgodny z instrukcją i ze specyfikacją PORSCHE C30.
Myślałem aby lać tego Mobila też : Mobil 1 ESP Formuła 5W30
czy ten LM będzie lepszy ?
a Panie Sebastianie, a jaki Pan ma model samochodu jeśli można zapytać
i DZIĘKUJĘ MEGA ZA POMOC
a jeszcze pytanie, a filtr powierza jaki najlepszy ?
Mówią, że tej firmy MANN ?
Oleju też pewnie MANN ?