Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 7.11.2009, 13:41 

Dołączył: 26.10.2008
Posty: 29
Witam!Robil ktos tuning na 610 PS u Lasoty w Krakowie?Montuje czesci FVD.Koszt zestawu 15tys euro..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.11.2009, 14:10 

Dołączył: 19.03.2009
Posty: 49
Z cala stanowczoscia odradzam Pana Lasote i warsztat na zmujdzkiej. Nawet bym im nie dal klockow wymienic. Do serwisu porsche i jakichkolwiek przerobek, polecam Pana Radwanskiego. Fachura i super gosc.

http://www.porsche-radwanski.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.11.2009, 15:21 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
fvd to syf........dlaczego? wiekszosc kupuja z chin, kolektory, wydechy, elektronika ktora oferuja tez jest daleka od dzisiejszych standardow.
nie bedziesz mial tej mocy uzywajac tego kitu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.11.2009, 17:07 

Dołączył: 26.10.2008
Posty: 29
Jaki koszt u Radwanskiego?Zmiana cylindrów na 3.8 aczkolwiek mysle ze to chyba nie koniecznie,turbiny,inercoolery,elektronika.Tak by osiągnąc ponad 600 ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.11.2009, 17:57 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1306
Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
997tt/RS napisał(a):
fvd to syf........dlaczego? wiekszosc kupuja z chin, kolektory, wydechy, elektronika ktora oferuja tez jest daleka od dzisiejszych standardow.
nie bedziesz mial tej mocy uzywajac tego kitu.
A ja myslalem ,ze dzisiejszy standard to wlasnie chiny... 8) Nawet jak ide do toalety boje sie ze znajde znajomy napis na...no wlasnie strach cokolwiek brac do reki :D




_________________

było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.11.2009, 22:42 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
turbuś napisał(a):
Jaki koszt u Radwanskiego?Zmiana cylindrów na 3.8 aczkolwiek mysle ze to chyba nie koniecznie,turbiny,inercoolery,elektronika.Tak by osiągnąc ponad 600 ?


nie bardzo wiem po Ci te 3.8litra no chyba ze narzekasz na nadmiar pieniedzy?

zerknij na dwa ponizsze linki:

http://porscheclub.home.pl/forum/viewtopic.php?t=3543

http://porscheclub.home.pl/forum/viewtopic.php?t=2909


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 7.11.2009, 23:54 
[admin: usunięto]


Góra
   
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.11.2009, 0:12 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
mamy tutaj kolege ktory nie majac doswiadczenia kupowal kit'y z fvd....
zaplacil za 580ps a mial z tego co pamietam zmierzone 530.
z kolektorami tez byly problemy.....

rs tuning jest najlepsza firma....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 8.11.2009, 0:46 
[admin: usunięto]


Góra
   
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.11.2009, 1:14 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
rs-tuning.de

tylko nie zapomnij 2 walizek pieniedzy zesoba......


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.11.2009, 9:02 

Dołączył: 26.10.2008
Posty: 29
Na tej stronie rs-tuning.de nie ma kitów do 997tt??


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.11.2009, 11:15 

Dołączył: 19.03.2009
Posty: 49
Osobiscie nie spotkalem sie ze zlymi opiniami odnosnie FVD. Nie mniej jednak, zawsze jest lepiej popracowac nad autkiem niz zalozyc "bolt on kit" i nic pozatym. Lepiej poswiecic troche wiecej czasu i pieniedzy na "labor time". Firm tuningowych i gotowych zestawow jest dosc sporo na rynku, takze jest bol gowy, bo jest w czym wybierac. A z tego co sie orientuje, to RS tuning wymaga, zeby samochod byl u nich, wiec moze dlatego nie oferuje gotowych zestawow, tylko robi pod indywidualne zachcianki klienta.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.11.2009, 14:56 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
turbuś napisał(a):
Na tej stronie rs-tuning.de nie ma kitów do 997tt??


telefon do reki i dzwon.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.11.2009, 17:58 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
coraz częsciej pojawiają się tematy tuningu 997tt

tak się zastanawiam czy nie lepiej kupić gt2 i mieć od startu dużo lepsze auto? nawet jakby dłubać w gt2 to jest mniej do roboty no i jest to porządny sportowy tylnonapędowy samochod.

997tt to zawsze będzie całkowicie cywilny samochód i czy on ma 500 czy 700 koni to jednak prowadził się tak jak gt2 nie będzie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.11.2009, 18:13 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
Marion napisał(a):
coraz częsciej pojawiają się tematy tuningu 997tt

tak się zastanawiam czy nie lepiej kupić gt2 i mieć od startu dużo lepsze auto? nawet jakby dłubać w gt2 to jest mniej do roboty no i jest to porządny sportowy tylnonapędowy samochod.

997tt to zawsze będzie całkowicie cywilny samochód i czy on ma 500 czy 700 koni to jednak prowadził się tak jak gt2 nie będzie


1.jestes w wielkim bledzie.
2.zalezy do czego kto potrzebuje auto.
3.no wreszcie uzytkownicy 911 tt/gt2 zaczynaja rozumiec ze do doskonalosci ich autom brakuje wiele stad tuning tych aut jest b. popularny.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.11.2009, 22:36 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
odnośnie czego jestem w wielkim błędzie?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.11.2009, 22:49 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
997tt/RS napisał(a):
Marion napisał(a):
coraz częsciej pojawiają się tematy tuningu 997tt

tak się zastanawiam czy nie lepiej kupić gt2 i mieć od startu dużo lepsze auto? no i jest to porządny sportowy tylnonapędowy samochod.

997tt to zawsze będzie całkowicie cywilny samochód i czy on ma 500 czy 700 koni to jednak prowadził się tak jak gt2 nie będzie



"nawet jakby dłubać w gt2 to jest mniej do roboty"- o czym Ty piszesz?
masz jakies pojecie na ten temat? wiesz ile laduje seryjne gt2? wiesz ze ma takie same coolery jak turbo? wiesz jaka ma temperature egt i jakie ma backpressure bedac seryjnym autem?

wiesz czym sie rowni zawieszenie w gt2 versus tt?
wiesz co trzeba zrobic zeby turbo prowadzilo sie lepiej niz gt2?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.11.2009, 22:55 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
997tt/RS napisał(a):
rs-tuning.de

tylko nie zapomnij 2 walizek pieniedzy zesoba......



I tak szukam kogos kto zrobi program w moim biednym 997 :)

jutro do nich zadzwonie ciekawe ile krzykną ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.11.2009, 22:59 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
David napisał(a):
997tt/RS napisał(a):
rs-tuning.de

tylko nie zapomnij 2 walizek pieniedzy zesoba......



I tak szukam kogos kto zrobi program w moim biednym 997 :)

jutro do nich zadzwonie ciekawe ile krzykną ?


nie mam pojecia nawet kogo Ci polecic, boje sie ze moga byc to wyrzucone pieniadze w bloto, wiesz jak to jest z robieniem elektroniki w atmosferach.....mozesz roznicy nie zauwazyc.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 8.11.2009, 23:21 
[admin: usunięto]


Góra
   
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum