jestem na etapie kompleksowego powrotu do stanu oryginalnego 930 87'
Pytanie do znawców. Obecnie zamontowana turbina to kkk 3LDZ. czyli 930.123.013.01 Oryginalnie powinna byc zamontowana turbina o nr 930.123.003.01 czyli (chyba) K26 (podobno wadliwa) Najlepszym (podobno) rozwiąząniem jest montaż K27 czyli 930.123.013.04 co nie wpływa na stan oryginału.
W swojej 930-tce wymieniłem fabryczną na K27,jeżdżę na niej od pięciu lat,przejechałem co prawda tylko kilkaset kilometrów,ale zarówno w jeździe spacerowej,jak i na zawodach CACup spisywała się bez zarzutu.Kupiłem ją w Polsce cena to ok 5 tys. zł brutto,u Lelka cena x 2.Jeśli będziesz potrzebował to mogę podesłać dane importera.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników