Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 8.05.2016, 14:28 

Dołączył: 5.05.2016
Posty: 580
Dzień Dobry Wszystkim :)
Uprzejmie was proszę o wyrażenie opinii na temat tej 911tki
Być może znacie to auto a nawet właściciela?
Czy waszym zdaniem jest warte zakupu?
Auta nie będę używał na torze a jedynie weekendowo :)

http://olx.pl/oferta/porsche-911-turbo- ... cf64cf1572

Pozdrawiam i Dziękuję za każdą pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.05.2016, 17:27 

Dołączył: 29.03.2016
Posty: 138
Ładna ta folia na aucie ;-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.05.2016, 18:48 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Ładnie opisane. Ja bym natychmiast po zakupie wrócił do oryginalnego softu. Szkoda silnika, tym bardziej ze ten model ma renomę pancernego a i tak auto daje radę z wyjściowa mocą.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.05.2016, 19:06 

Dołączył: 5.05.2016
Posty: 580
Słuszna uwaga.
Koszt wymiany tarcz i klocków pewnie będzie kosmiczny tak?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.05.2016, 20:12 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Wymiana na ceramikę tak. Ale możesz spokojnie wymienić na stalowe i cena będzie poniżej 10k.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.05.2016, 20:50 
Avatar użytkownika

Dołączył: 28.02.2015
Posty: 275
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Nr klubowicza: 469
Nie rozumiem dlaczego zakładasz, że trzeba wymieniać od razu hamulce.
Przy tym przebiegu to tylko klocki , chyba że już zmienione.
Ja mam w moim Turbo już 100tkm przelotu i tarcze dalej jak nowe , drugi zestaw klocków.
Co do mocy to jak najbardziej wróciłbym do serii .




_________________

Tomek
Fajne 911 i auto fryzjera.

www.autotechnika.info


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.05.2016, 21:13 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2933
post115635.html#p115635
Właściciel ogłaszał je ostatnio na forum jakoś na wiosnę. Ale ogłoszenie chyba poleciało (za mała ilość postów autora)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.05.2016, 21:32 

Dołączył: 5.05.2016
Posty: 580
Dlaczego proponujecie powrót do serii ??
Zwiększona moc może z czasem "zmęczyć" ten silnik?

Faktycznie długo już sprzedaje to auto...
A tak ogólnie według was jest warte kupna czy szukalibyście serii bez żadnych modyfikacji ??


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.05.2016, 21:59 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Bo zwykle albo zawsze taki tuning polega przede wszystkim na zwiększeniu ciśnienia doładowania, bez myśli o tym co się dzieje dalej w silniku i turbinach.
Dostałem kiedyś na ten temat niezły wykład i nawet coś mam na piśmie od człowieka, który się na tym zna bardzo dobrze. Ale większość pamiętam mgliście a nie znam się na tym na tyle, żeby swobodnie interpretować. Pamiętam, że przy takich modyfikacjach powinno się brać pod uwagę mnóstwo innych parametrów (kąt wyprzedzenia zapłonu na poszczególnych biegach, temperaturę spalin i jeszcze parę rzeczy, o których nie mam pojęcia. Poznałem prawdziwego czarodzieja od tych rzeczy kiedyś ale współpraca z nim nie jest łatwa bo nie każdemu będzie chciał coś zrobić a przy okazji tani nie jest - wychowany w strefie Euro i na wyścigach :-)
Ten silnik - 3,6 TT podobno należy do pancernych ale są też pewne granice i następuje zwiększone zużycie materiału. Także w skrzyni biegów.
Po prostu, jeśli chcesz mieć auto na dłużej, to nie przesadzaj z obciążeniami, które w tym modelu nie są potrzebne.
Ceramika - jest super. Przy tym przebiegu i odpowiednim użytkowaniu, tarcze wytrzymuają jeszcze długo.
Ja do tych hamulców jestem zrażony. U mnie wytrzymały 9000 km. Z tego 80% na torze co prawda ale mimo wszystko lipa. Przy normalnej jeździe tarcze podobno są w stanie wytrzymać spokojnie do 200 kkm. I jedno takie auto znam (panamera).
Ale są bardzo delikatne i jak wjedziesz na szutr czy będziesz miał pecha przy zmianie kół, to polecą szybko.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 8.05.2016, 22:23 
Piekne wydechy :) Chetnie załozyłbym do swojego


Góra
   
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.05.2016, 23:44 

Dołączył: 15.05.2012
Posty: 601
Jerzy napisał(a):
Bo zwykle albo zawsze taki tuning polega przede wszystkim na zwiększeniu ciśnienia doładowania, bez myśli o tym co się dzieje dalej w silniku i turbinach.

Wydaje mi się, że czasy boost kontrolerów już dawno minęły, a na pewno nie są stosowane przy takich projektach.
Jerzy napisał(a):
...Pamiętam, że przy takich modyfikacjach powinno się brać pod uwagę mnóstwo innych parametrów (kąt wyprzedzenia zapłonu na poszczególnych biegach, temperaturę spalin i jeszcze parę rzeczy, o których nie mam pojęcia.

No właśnie tak to zawsze wygląda przy robieniu mapy, zapinasz sondę egt/afr w wydech i stroisz, na hamowni, potem dopieszczasz na drodze przy różnych obciążeniach motoru.
Jerzy napisał(a):
Poznałem prawdziwego czarodzieja od tych rzeczy kiedyś ale współpraca z nim nie jest łatwa bo nie każdemu będzie chciał coś zrobić a przy okazji tani nie jest - wychowany w strefie Euro i na wyścigach :-)

Niestety, za wiedzę trzeba płacić, ale w Polsce również mamy bardzo dobrych mapperów którzy stroją auta na całym świecie, więc nie trzeba od razu zakładać, że polskie jest BE i wracać do serii, bo nie ma napisu np. TechArt
Jerzy napisał(a):
Ten silnik - 3,6 TT podobno należy do pancernych ale są też pewne granice i następuje zwiększone zużycie materiału. Także w skrzyni biegów.

Każdy silnik projektowany jest z zapasem wytrzymałości, a zwiększenie mocy z 480 na 550 nie jest jakimś wielkim obciążeniem dla niego. Większe przyrosty mocy mam w motorze 2,0t przy podobnych modyfikacjach mechanicznych, który zrobił już bezawaryjnie ponad 60kkm i cały czas trzyma parametry.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.05.2016, 9:00 

Dołączył: 5.05.2016
Posty: 580
Pewnie będzie miało niesamowite osiągi...
Jeździliście Turbo z taką mocą?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.05.2016, 9:40 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Jerzy napisał(a):
Ten silnik - 3,6 TT podobno należy do pancernych ale są też pewne granice i następuje zwiększone zużycie materiału. Także w skrzyni biegów.

Każdy silnik projektowany jest z zapasem wytrzymałości, a zwiększenie mocy z 480 na 550 nie jest jakimś wielkim obciążeniem dla niego. Większe przyrosty mocy mam w motorze 2,0t przy podobnych modyfikacjach mechanicznych, który zrobił już bezawaryjnie ponad 60kkm i cały czas trzyma parametry.

Dalej mam wątpliwości dot skrzyni biegów, w szczególności tiptronic.


Pewnie będzie miało niesamowite osiągi...
Jeździliście Turbo z taką mocą?

Kilku kolegów z klubu jeździło i pewnie dalej jeździ. Musielby się wypowiedzieć.

Ja miałem z GT2 zrobione na ponad 600KM. I mimo, że było to uzyskane bez zwiększania doładowania i robił to wspomniany przeze mnie czarodziej, to nie uważam, że to była najlepsza inwestycja.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.05.2016, 13:27 

Dołączył: 5.05.2016
Posty: 580
Postaram się umówić ze sprzedającym na oględziny w najbliższy weekend.
Do tego czasu proszę o jakiekolwiek uwagi na temat auta :)
Czy można wrzucić tylne lampy LED ?? Czy będzie to profanacja?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.05.2016, 14:02 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Ja bym zostawił jak jest, choć zwolenników lamp LED jest sporo. Lepiej chyba zmienić zderzak i lampy na poliftowe, ale to już dość duża zmiana i natychmiast nasuwa myśl o powypadkowej przeszłości.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.05.2016, 15:48 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Jestem zwolennikiem oryginałów. A przy okazji potem trudniej sprzedać jak jest duzo przeróbek. 997.1 tak wyglada i wyglada dobrze.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.05.2016, 19:11 

Dołączył: 28.02.2015
Posty: 274
Bristol, oglądałeś ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.05.2016, 12:40 

Dołączył: 28.02.2015
Posty: 274
Bristol, na forum bywasz, więc zechcesz odpowiedzieć ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.05.2016, 13:29 

Dołączył: 5.05.2016
Posty: 580
Wybacz Paweł ale dopiero dzisiaj zauważyłem że o to pytasz.
Nie oglądałem ze względu na kupno BMW M4 które dostałem w bardzo dobrych pieniądzach od wspólnika który potrzebował na szybko gotówkę :)
To nie to samo co 911 ale za rok będzie już prosiak :)

Długo się już sprzedaje także myślę że sprzedający będzie mocno elastyczny co do zbicia tej ceny.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.05.2016, 16:35 

Dołączył: 28.02.2015
Posty: 274
Ok, dzięki za odpowiedź.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum