KlaudiuszSosnowiec napisał(a):
rozmawialem z fachowcem i powiedzial ze bez problemu da sie to naprawic
to jego namiary:
Radwański
Wieliczka tel. 513959699
To niezły fachowiec ( tak mi się wydaje) jeśli się podejmuje to warto jechać nawet całą Polskę.
Ogólnie rzecz biorąć to
1. Jeśłi serwis , to oni liczą sobie od 200 do 300 zł netto.Jeśi wyjdzie np 50 godzin = sama robocizna 15 000 zł netto.( niewiem ile wyjdzie tych godzin ale może być kosmiczna ilość- silnik należy wyjąć! w innych autach nietrzeba)
2.Przygodny mechanik (tani) się niepodejmie bo musi mieć zapewne podobnie jak do wodnych 911 kilka niezbędnych narzędzi ,które są drogie( np.do ustawiania wałków,zakładania tłoków itp) jeśli ktoś takowe ma to ceni swoją robotę patrz punkt 1 szy!( jeśli ktoś się podejmie a niema tych narzędzi to lepiej niech się niebierze do roboty*)
3.Niestety jeśli następuje mix wody i oleju , to w większości przyczyną jest pęknięcie bloku a nie uszczelka,blok kosztuje niemal tyle co dół silnika a dół niemal tyle co cały silnik.( a gdzie robocizna?)
4.Porsche wie o powyższym i daje dobre ceny na silniki w całości!
Reasumując jeśłi ktokolwiek chce reanimować taki silnik i niechce fortuny to należy go łapać za nogi...Pan Radwański jest na etapie pozyskiwania klientów więc to jedyna opcja ,jeśłi niechcesz szukać nowego/używanego silnika
Genaralnie w 2008 roku nikt już nieremontuje motorów typu V 8,V 12,a nawet V 6 ,podobnie i Boxerów Porsche
* od pewnego czasu notuję przypadki rozkręcania motorów Boxter/911 przez wioskowych
mechaników.Niestey niedotarła do mnie informacja do dziś dnia o jakimś przypadku ponownego pomyślnego skręcenia takowego....