|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 8 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
ambasador
|
Napisane: 22.12.2019, 23:13 |
|
Dołączył: 21.12.2019 Posty: 8
|
Jako,że czeka mnie uszczelnienie silnika w mojej 911 SC z 1983r (3.0) szukam informacji na ten temat.Sprawa wydaje się poważna,wyciek jest gdzieś spod głowicy. Nie mogę na forum odnalezc informacji na ten temat(szukajka nie działa),a na pewno było to już poruszane.. Rozważam też opcje wyciągniecia silnika z budy i zawiezienia komuś do zrobienia. Polecicie jakiegoś fachowca z centralnej Polski(jestem z Warszawy)?
|
|
Góra |
|
Maciej964
|
Napisane: 23.12.2019, 1:05 |
|
Dołączył: 13.01.2018 Posty: 80
|
Zdecydowanie rekomenduję : http://rsteam.pl z Żyrardowa. Temat wiatraków mają dopracowany do perfekcji.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 23.12.2019, 9:43 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
To nie jest 930, a G Model. 930 to tylko i wyłącznie turbo w tym nadwoziu
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
ambasador
|
Napisane: 23.12.2019, 12:55 |
|
Dołączył: 21.12.2019 Posty: 8
|
Dzięki za zwrócenie uwagi,edytowałem tytuł,wciąż szukam info na temat tej operacji,na co zwrócić uwagę,gdzie najlepiej nabyć literaturę i uszczelki?
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 23.12.2019, 13:00 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5185 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Najpierw zobacz co potrzebujesz (które uszczelki) i czy będzie potrzeba rozebrania całego silnika czy może wystarczy uszczelnić zewnętrzne dekle (osłony i obudowy rozrządu oraz osłony wałków rozrządu).
Literatura. Na temat tego silnika bez problemu powinieneś znaleźć w internecie nawet całe filmy z rozbierania i składania.
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 24.12.2019, 1:04 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Każdy rzemieślnik jak dostanie silnik luzem to dla zasady będzie robił wszystko. Często nie jest to konieczne. Tak jak wspomniał Qbak. Ja unikam takich zleceń ( robota wyjętego silnika ). Zawsze lepiej obejrzeć co i jak, a potem decydować co robimy. Jest kilka nuansów.... Jeśli auto jezdzi zdecydowanie trzymaj się tej opcji.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
ambasador
|
Napisane: 24.12.2019, 11:46 |
|
Dołączył: 21.12.2019 Posty: 8
|
Dzięki,tak by było najlepiej,problemem są odległe terminy u fachowców do których dzwoniłem,może po nowym roku coś się zwolni...
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 24.12.2019, 12:56 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
Trzeba sprawdzić Parę razy udało się usunąć wyciek bez konieczności wyjmowania silnika. Okolica głowic - nie koniecznie wyciek z między głowicą a obudowa walka. Pozd, www.call911.eu
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 8 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|