Autor |
Wiadomość |
Gumis
|
Napisane: 8.05.2015, 14:40 |
|
Dołączył: 30.03.2012 Posty: 2283 Lokalizacja: Warszawa-Sękocin
Nr klubowicza: 330
|
TomRS napisał(a): Gumis napisał(a): Tomek sprawdź czy aby na pewno bo Michelin ostatnio przekłada dostawy nawet o 2-3 miesiące No i wykrakałeś . Właśnie dostałem maila, że zamówienie zostało wycofane z powodu braku dostępności rozmiaru 235/40/18 CUP 2. Co ciekawe, dwa dni temu dostałem maila z potwierdzonym terminem dostawy i fakturą. Ciekawe jak długo opona nie będzie dostępna. Aktualne federale powinny znieść jeszcze jedną imprezę (7). W ewentualnym odwodzie mam jeszcze dwa nie całkiem zajechane CUP 1 przednie , o ile faktycznie ich mieszanie z CUP 2 się sprawdzi. Ciekawe co się kurcze dzieje z Michelinem.
To nie było krakanie tylko 20 lat doświadczenia we współpracy z Michelinem
Co do Michelina to mają jakieś problemy produkcyjne i tak jak pisałem dostawy niektórych rozmiarów mogą się przesunąć nawet o 2-3 miechy. Jak ktoś planuje zakupy to radzę wcześniej zamawiać bo 18",19",20", 21" się kończą i trzeba będzie czekać nawet do 6 miesięcy.
Jak by ktoś coś potrzebował to proszę o info na PW
_________________ PORSCHOHOLIK 997 TURBO MACADAMIA oponygumis@wp.pltel.+48-602-620-510 Tomek
|
|
Góra |
|
waldi
|
Napisane: 9.05.2015, 12:11 |
|
Dołączył: 15.10.2013 Posty: 408 Lokalizacja: Kutno
Nr klubowicza: 368
|
I tak cały misterny plan ........strzelił.
Podpowiedzcie koledzy w co byście ubrali prosiaka na majowy wyjazd Nurb+Spa.
Czy założyć stare (ale całkiem dobre) Pirelli, czy prawie nowe Capy2 (po 1TD). Zaznaczam, że nie zamierzam się ścigać i chcę wrócić na kołach.
A swoją drogą to nie wiecie czy Krzysztof pogodę też zarezerwował?
_________________
993 cabrio 968 cabrio 911 sc (weissach edition) 991 Carrera 4S Cayenne (ostatnie V8 diesla) Były: Cayenne IID, Carrera 4 997 lift. ,Cayenne S x 2, Carrera S 997, Carrera 4 996
|
|
Góra |
|
TomRS
|
Napisane: 9.05.2015, 12:41 |
|
Dołączył: 16.12.2011 Posty: 825
|
Cup 2 - Zibi jeździ na nich na okrągło i jest zadowolony. W ostatnim Sportauto był test semislick i Cup 2 zebrał pochwały za zachowanie na mokrej nawierzchni (na poziomie niezłej opony drogowej), na suchej oczywiście jeszcze większe. Jeśli opona ma za sobą tylko jeden trackday, i bieżnika jest jeszcze dużo, to jechałbym na Cup 2. To jest zaleta semislicków - dojedziesz na nich legalnie i bezpiecznie na tor, tam też dadzą świetnie radę i wrócisz na nich do domu.
|
|
Góra |
|
zibi911
|
Napisane: 9.05.2015, 14:32 |
|
Dołączył: 23.02.2008 Posty: 865 Lokalizacja: Drammen/Wadowice
Nr klubowicza: 318
|
TomRS napisał(a): Cup 2 - Zibi jeździ na nich na okrągło i jest zadowolony. W ostatnim Sportauto był test semislick i Cup 2 zebrał pochwały za zachowanie na mokrej nawierzchni (na poziomie niezłej opony drogowej), na suchej oczywiście jeszcze większe. Jeśli opona ma za sobą tylko jeden trackday, i bieżnika jest jeszcze dużo, to jechałbym na Cup 2. To jest zaleta semislicków - dojedziesz na nich legalnie i bezpiecznie na tor, tam też dadzą świetnie radę i wrócisz na nich do domu.
nalejcie mu dobrze prawi
|
|
Góra |
|
David
|
Napisane: 9.05.2015, 18:23 |
|
Dołączył: 7.10.2008 Posty: 881
|
na deszczu jest cieżko
|
|
Góra |
|
zibi911
|
Napisane: 9.05.2015, 20:38 |
|
Dołączył: 23.02.2008 Posty: 865 Lokalizacja: Drammen/Wadowice
Nr klubowicza: 318
|
David napisał(a): na deszczu jest cieżko
Na torze? Czy na drodze?
|
|
Góra |
|
wieslaw
|
Napisane: 10.05.2015, 13:37 |
|
Dołączył: 8.10.2013 Posty: 264 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 352
|
Waldku zostaw sobie CUP 2 na tor blisko domu, czyli TP. Na CUP-ach rzeczywiście można spokojnie podróżować w deszczu, po drodze publicznej a szczególnie autostradzie. Ja ostatnio do Poznania śmigałem bez problemu w pełnym deszczu, na już używanych CUP 1 i było ok. Na torze jednak w razie deszczu, są mało przydatne. Trudno przewidzieć jaką będziecie mieli pogodę na obu torach. Pogoda w Spa bywa kapryśna. Tym bardziej, że tak jak piszesz nie nastawiasz się na ostra jazdę. Wybór jest jeden... Pirelli.
_________________
Wiesław
992 Turbo S ______________________ 991 Turbo S, 997 Turbo
|
|
Góra |
|
waldi
|
Napisane: 10.05.2015, 14:50 |
|
Dołączył: 15.10.2013 Posty: 408 Lokalizacja: Kutno
Nr klubowicza: 368
|
Poczekam jeszcze z tydzień i zobaczę jakie będą prognozy pogody. Kilka dni przed wyjazdem będą bardziej wiarygodne.
_________________
993 cabrio 968 cabrio 911 sc (weissach edition) 991 Carrera 4S Cayenne (ostatnie V8 diesla) Były: Cayenne IID, Carrera 4 997 lift. ,Cayenne S x 2, Carrera S 997, Carrera 4 996
|
|
Góra |
|
TomRS
|
Napisane: 10.05.2015, 17:54 |
|
Dołączył: 16.12.2011 Posty: 825
|
Ja tam trzymam się swojego 😀 masz świetne semi, które są stworzone do jazdy po torze. Jak będzie lekko wilgotno, to sprawdzą się lepiej niż drogówki. A jak wody będzie dużo, to tak czy inaczej sporo wolniej będziesz jeździł, obojętnie na jakich oponach. Uważam, że posiadając semi (i to w bardzo dobrym jeszcze stanie) wyjazd na tor na drogówkach, to trochę zmarnowany wyjazd. No ale to moje zdanie 😀 No chyba że prognozy będą zapowiadały duże i częste opady deszczu.
|
|
Góra |
|
zibi911
|
Napisane: 10.05.2015, 21:32 |
|
Dołączył: 23.02.2008 Posty: 865 Lokalizacja: Drammen/Wadowice
Nr klubowicza: 318
|
Jak bedą duże deszcze to i tak nie pojeździsz,takze weź cupy
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|