|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 13 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
nineT
|
Napisane: 14.09.2018, 10:13 |
|
Dołączył: 15.08.2018 Posty: 58
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 14.09.2018, 20:50 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Oryginalnych WTL jest b.mało, wyprodukowano ok.1400szt.?, głównie na zamówienie. Warto sprawdzić fabryczną kompletację: nr.nadwozia,silnika,skrzyni. Doskonałe połączenie nadwozia, wygląd i walory trakcyjne (choć wciąż mocno podsterowny) z nuezawodnym i prostym silnikiem. Owszem,nie to co turbo, ale o ile bezpieczniejszy, nie taki dziki, i o niebo tańszy przy ew.naprawach. Ten powinien mieć skrzynię G50, więc kolejny b.mocny punkt. Bardzo nie lubię oceniać stanu po fotkach. Mimo, że prezentacja wydaje się rzetelna, to chyba zagięcie rury wlewu paliwa w bagażniku, o ile dobrze widzę, powinno być wyjaśnione. Jest niecodzienne. M 491 to bardzo fajne i skuteczne w jezdzie auto.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
nineT
|
Napisane: 14.09.2018, 20:55 |
|
Dołączył: 15.08.2018 Posty: 58
|
dzieki za opinie. to nie oryginalny WTL. Po VIN z turbo miał tylko siedzenia, ale reszta zmieniona w 1994r na oryginalnych częściach, nie z laminatu. Auto bedzie miało inspekcje w Porsche, zobaczymy co z niej wyjdzie.
|
|
Góra |
|
arek classic
|
Napisane: 14.09.2018, 23:28 |
|
Dołączył: 20.10.2014 Posty: 292 Lokalizacja: Sosnowiec
Nr klubowicza: 759
|
Auto wygląda dobrze i prezentacja wideo również niczego sobie. W tym przypadku zwróciłbym uwagę na przeróbkę tego auta wizualnie na turbo look. Felgi to włoska produkcja, szersze od 9 calowych aby dopasować je do tylnych błotników. Oryginalne fuchsy o tym rozmiarze kosztują majatek. W Niemczech przy pierwszym przeglądzie nie przejdzie badania ze względu na nie oryginalne felgi i rozmiar jaki powinien być-7 i 9cali. Jeśli nawet kupisz oryginalne fuchsy 9 cali to musisz dołożyć dystans 5 cm a to również zwróci uwagę diagnosty. Zawieszenie zwykłej carrery różni się znacznie od M491/turbo . U nas na stacji nikt nie zwróci na to uwagi , więc jeśli ta przeróbka Tobie odpowiada to sprawdz auto i ciesz się uzytkowaniem. Dla wartości kolekcjonerskiej taka zmiana wiąże się z niższą wartością auta więc negocjuj cenę. Z ciekawości znalazłem zdjęcie tylnych tarcz i zacisków wersji Turbo/M491 i zwykłej carrery. Nie mam zdjęć wahaczy tylnych ale różnica jest widoczna wzrokowo i cenowo również.
Pamiętam Piotrze twoją czerwoną oryginalną M491 - piękne i rzadkie auto.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
nineT
|
Napisane: 15.09.2018, 8:37 |
|
Dołączył: 15.08.2018 Posty: 58
|
dziekuje za konkretne informacje. To jak jest z seryjnym turbolookiem i tymi felgami? zawieszenie jest inne i nie trzeba dystansów?
|
|
Góra |
|
arek classic
|
Napisane: 15.09.2018, 9:34 |
|
Dołączył: 20.10.2014 Posty: 292 Lokalizacja: Sosnowiec
Nr klubowicza: 759
|
W turbo wahacze są masywniejsze i szersze ale mimo to seryjnie jest dystans 1 cal (2,54cm) aby zmieścić większe zaciski. Jeśli ktoś zmienia karoserię na turbo look musi się liczyć z założeniem 10 calowych felg na tył i oczywiście dystans 1 cal. W większości przypadków jednak stosowany jest dystans 2 calowy ponad 5cm a widziałem szersze!! Kiedyś przerabiałem ten temat i kupiłem całe zawieszenie od turbo łącznie z grubszymi półosiami jakie występują w turbo i M491. Ja nie jestem zwolennikiem poszerzenia i udawania turbo looka. Wersja turbo to nie tylko inny silnik ale zawieszenie, skrzynia itd.. Stąd cena zupełnie inna od podstawowej wersji 911.
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 15.09.2018, 11:34 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Tak Arku, miłych wspomnień znalazłoby się jeszcze....,a i pamiętaj, że klatka, której jakaś część już Twoja, czeka 😉 Wracając do rzeczy. Nikt, bez powodu/przyczyny nie przerabia serii. Bo gdzie sens, a koszty niemałe. Zazwyczaj taką okazją do przeróbki jest dzwon. Mój WTL miał zawieszenie Carrery i dystanse z przodu i z tyłu. Szerokości dokładnie nie pamiętam, ale nie były jakieś ogromne. Felgi 7 i 8 ale 16tki. Takie rocznikiwo były, ale mój był jednym z pierwszych wyprodukiwanym wtl i mógł się różnić od pózniejszych.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 15.09.2018, 12:06 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
pdmobil napisał(a): Tak Arku, miłych wspomnień znalazłoby się jeszcze....,a i pamiętaj, że klatka, której jakaś część już Twoja, czeka 😉 Wracając do rzeczy. Nikt, bez powodu/przyczyny nie przerabia serii. Bo gdzie sens, a koszty niemałe. Zazwyczaj taką okazją do przeróbki jest dzwon. Mój WTL miał zawieszenie Carrery i dystanse. Felgi 7 i 8 ale 16tki. Takie rocznikiwo były. Z przeróbkami bywa różnie -Kacper będzie teraz przerabiał na WTL autko absolutnie bezwypadkowe i ma być na ori częściach .cena końcowa ??? taniej wyszedł by zakup 965 Jazda 965 a 964 to jednak troszkę inna bajka
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 15.09.2018, 12:17 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
chris napisał(a): pdmobil napisał(a): Tak Arku, miłych wspomnień znalazłoby się jeszcze....,a i pamiętaj, że klatka, której jakaś część już Twoja, czeka 😉 Wracając do rzeczy. Nikt, bez powodu/przyczyny nie przerabia serii. Bo gdzie sens, a koszty niemałe. Zazwyczaj taką okazją do przeróbki jest dzwon. Mój WTL miał zawieszenie Carrery i dystanse. Felgi 7 i 8 ale 16tki. Takie rocznikiwo były. Z przeróbkami bywa różnie -Kacper będzie teraz przerabiał na WTL autko absolutnie bezwypadkowe i ma być na ori częściach .cena końcowa ??? taniej wyszedł by zakup 965 Jazda 965 a 964 to jednak troszkę inna bajka Kto bogatemu zabroni 😀 A jazda 3.2 a turbo to jeczsze bardziej inna bajka😉 Pytanie dotyczy 3.2 przerobionego na wtl. Jeżeli dobrze zrobione, nie na skróty, cena realna, brać.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 15.09.2018, 14:41 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
Fajna dyskusja! Super, że tyle informacji można uzyskać na forum.
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
nineT
|
Napisane: 15.09.2018, 17:31 |
|
Dołączył: 15.08.2018 Posty: 58
|
berni500 napisał(a): Fajna dyskusja! Super, że tyle informacji można uzyskać na forum. dokladnie. dzieki wszystkim ze cenne wskazówki i komentarze. ja temat odpuściłem. szukam dalej
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 15.09.2018, 19:36 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
Nie jestem niczyim adwokatem ale do Chrisa napisz na PW!
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 15.09.2018, 20:04 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
nineT napisał(a): berni500 napisał(a): Fajna dyskusja! Super, że tyle informacji można uzyskać na forum. dokladnie. dzieki wszystkim ze cenne wskazówki i komentarze. ja temat odpuściłem. szukam dalej Czemu odpuściłeś? Coś sprawdziłeś ? Czy pod wpływem naszych informacji ?
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 13 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|