Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Autor Wiadomość
PostNapisane: 19.09.2008, 0:26 

Tak sobie patrze na nasze forum i wg mnie lepszym rozwiazaniem byloby utworzenie jednego tematu np pt Powitania gdzie nowi uzytkownicy by sie witali. Tylko jeden watek by do tegosluzyl. Zaoszczedzilo by to tworzenie klikudziesieciu watkow z tym samym tematem w wyniku czego mniejszy balagan na forum ;-). Tak jest na innym forum i wg mnie bardzo sie sprawdza ;-) Co o tym sadzicie ? Pozdro

Tytuł:
PostNapisane: 19.09.2008, 0:36 

:thumbup:

Tytuł:
PostNapisane: 19.09.2008, 6:21 

a ja z kolei bym nie do końca popierał inicjatywę... Również użytkuję kilka for, poza tym pracuję jako projektant (nie mylić z "programistą") funkcjonalności na witrynach internetowych. Powodów jest kilka:

1. dobrze się to sprawuje na forach masówkach, gdzie dziennie rejestruje się po 5/10 nowych osób. U nas średmio ok. 1 osoby dziennie (albo jeszcze mniej) - aż tak wielu wątków tutaj nie ma.
2. w sumie PCP jest dość prestiżowym miejscem. Chodzi o to, że skupiamy naprawdę ludzi ciekawych, którzy mają z zasady coś fajnego do powiedzenia, i mają czym się pochwalić - dlatego dajmy im tą możliwość w oddzielnym wątku.
3. nie jesteśmy forum anonimowym. W dużej większości się znamy osobiście, widujemy się dość często, dlatego uważam, że każdy nowy użytkownik forum powinien mieć możliwość powitania się w oddzielnym wątku - sprawia to, że mocniej zaczyna się identyfikować ze stroną (bo że już stworzył jakąś integralną jej część), czeka no komentarze i powitania do swojego profilu, itp.
4. Jaki jest sens posiadania forum powitalnego z jednym wątkiem?

I tutaj tak: