a ja z kolei bym nie do końca popierał inicjatywę... Również użytkuję kilka for, poza tym pracuję jako projektant (nie mylić z "programistą") funkcjonalności na witrynach internetowych. Powodów jest kilka:
1. dobrze się to sprawuje na forach masówkach, gdzie dziennie rejestruje się po 5/10 nowych osób. U nas średmio ok. 1 osoby dziennie (albo jeszcze mniej) - aż tak wielu wątków tutaj nie ma.
2. w sumie PCP jest dość prestiżowym miejscem. Chodzi o to, że skupiamy naprawdę ludzi ciekawych, którzy mają z zasady coś fajnego do powiedzenia, i mają czym się pochwalić - dlatego dajmy im tą możliwość w oddzielnym wątku.
3. nie jesteśmy forum anonimowym. W dużej większości się znamy osobiście, widujemy się dość często, dlatego uważam, że każdy nowy użytkownik forum powinien mieć możliwość powitania się w oddzielnym wątku - sprawia to, że mocniej zaczyna się identyfikować ze stroną (bo że już stworzył jakąś integralną jej część), czeka no komentarze i powitania do swojego profilu, itp.
4. Jaki jest sens posiadania forum powitalnego z jednym wątkiem?
I tutaj tak:
a. albo robimy tak jak Monia mówi: użytkownik wchodzi, wita się, taki Marion pisze: "pokaż foty swojej Miss Piggy" i nagle wcina mu się z powitaniem ktoś inny... troszkę niegrzecznie olać tego drugiego człowieka. Ponadto może zrobić się bałagan - tutaj wita się następny, nagle poprzedni odpowiada na jakieś pytanie, a jeszcze wcześniejszy dodaje zdjęcia auta.
b. albo robimy tak, jak Monia mówi, a do tego umieszczamy dział "Nasze auta": nowy użytkownik wchodzi ma problem techniczny, gdy tu nagle Wampir wyskakuje "przywitaj się" to się użytkownik przywitał, chce się pytać, a tu Wampir wyskakuje "uzupełnij dane w profilu" to uzupełnia, wkurzony chce w koncu dodać to pytanie, a tu Wampir: "Dodaj do odpowiedniego działu swoje auto"
Ja bym się czuł mocno sfrustrowany.