Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 13.02.2011, 13:20 

Dołączył: 7.10.2009
Posty: 7
:D
Witam!
Chciałbym podnieść moc mojego Boxstera S, model 987 z 2007 roku, 295 km. Jak to zrobić, czy istnieje możliwość, aby uzyskać większy moment obrotowy już w zakresie niższym aniżeli 6500 tys. obr./min.?
Proszę o poradę wszystkich którym się to udało.

Pozdrawiam serdecznie.


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.02.2011, 14:19 

Dołączył: 3.02.2011
Posty: 250
Witam,

nie chce zabijac Twojego entuzjazmu do tuningu tego auta ale musisz wziac pod uwage ze jest to motor wolno ssacy wiec przyrosty beda mizerne.
to co ewentualnie mozesz zrobic to kompletny wydech wraz z metalowymi katalizatorami i kolektorami, sportowy filtr powietrza i program.
po tych wszystkich zabiegach jesli beda to wysokiej jakosci produkty mozesze sie spodziewac przyrostu na poziomie 20 moze 25 koni.

mam nadzieje ze pomoglem.

Pozdrawiam.

Ps. no chyba ze myslisz o budowie motoru?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.02.2011, 17:49 

Dołączył: 7.10.2009
Posty: 7
Witaj!
Dziękuję za szczerą i pomocną opinię w tym temacie. Boxster S jest dobry na początek. W planach jest 911 turbo, ale to dopiero za 1,5 roku. Do tego czasu chciałbym jeszcze coś spróbować wycisnąć z Boxsterka. Czy wiesz może, gdzie można dokonać kompletnej wymiany układu wydechowego wraz z kolektorami i katalizatorami, o filtrze oczywiście już nie wspomnę... ?


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.02.2011, 18:45 

Dołączył: 28.05.2009
Posty: 376
Ten silnik nawet dobrze reaguje na podstawowe modyfikacje. Ciekawą sprawą jest przepustnica z GT3 która potrafi dać 20KM. Z moich małych obserwacji po kupnie Gaymana z tym samym silnikiem, można się trochę pobawić i będę działał w tym kierunku wkrótce :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.02.2011, 21:35 

Dołączył: 3.02.2011
Posty: 250
germanicus napisał(a):
Witaj!
Dziękuję za szczerą i pomocną opinię w tym temacie. Boxster S jest dobry na początek. W planach jest 911 turbo, ale to dopiero za 1,5 roku. Do tego czasu chciałbym jeszcze coś spróbować wycisnąć z Boxsterka. Czy wiesz może, gdzie można dokonać kompletnej wymiany układu wydechowego wraz z kolektorami i katalizatorami, o filtrze oczywiście już nie wspomnę... ?


rozejrzyj sie u niemieckich tunerow......wydech pewnie tez kupisz w supersprint'cie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.02.2011, 21:36 

Dołączył: 3.02.2011
Posty: 250
BeeMiX napisał(a):
Ten silnik nawet dobrze reaguje na podstawowe modyfikacje. Ciekawą sprawą jest przepustnica z GT3 która potrafi dać 20KM. Z moich małych obserwacji po kupnie Gaymana z tym samym silnikiem, można się trochę pobawić i będę działał w tym kierunku wkrótce :)


chyba amerykanskich koni :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.02.2011, 21:52 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
germanicus napisał(a):
gdzie można dokonać kompletnej wymiany układu wydechowego wraz z kolektorami i katalizatorami


już jeden z forumowiczów walczył z wydechem boxstera, założył chyba wydech Dansk, jeździł po hamowniach o okazało się że mu moc spadła :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.02.2011, 21:53 

Dołączył: 3.09.2007
Posty: 911
cześć , poniżej masz wszystko co Cię interesuje :)

http://www.fabspeed.com/cayman.html

można pobawić się w coś innego ale czy jest sens - chyba nie bo wydasz kupę kasy a dalej będzie to tylko Boxster
przerabiałem ten temat i znalazłem swego czasu firmę , która miała przerobić moje skromne 280 km na 360 i coś ok 370 nm ( jak dobrze pamiętam ) - za tą przyjemność chcieli 30 tyś euro - ja nie zdecydowałem się
to co mam dawało jakoś radę :)

Pzdr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.02.2011, 21:58 

Dołączył: 28.05.2009
Posty: 376
anonim... napisał(a):

chyba amerykanskich koni :D


Bez sarkazmu :) Nie myśl że łykam wszystkie narysowane w paincie wykresy. Hamownie mam pod nosem, wiec się przekonamy co można osiągnąć ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.02.2011, 22:08 

Dołączył: 3.09.2007
Posty: 911
poniżej co tylko chcesz do każdego praktycznie Poschaka

http://www.fvd.de/

mam nadzieję , że będzie Tobie to pomocne

Życzę powodzenia w budowaniu mocy i nie tylko

Pzdr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.02.2011, 22:09 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
germanicus napisał(a):
:D
Witam!
Chciałbym podnieść moc mojego Boxstera S, model 987 z 2007 roku, 295 km. Jak to zrobić, czy istnieje możliwość, aby uzyskać większy moment obrotowy już w zakresie niższym aniżeli 6500 tys. obr./min.?
Proszę o poradę wszystkich którym się to udało.

Pozdrawiam serdecznie.


Pewnie można coś podłubać tylko co z tym chcesz dalej robić?
Proponowałbym zająć się tuningiem swoich umiejętności z tym co masz.
To wcale nie jest tak mało a jak się nauczysz porządnie ogarniać auto to wtedy przesiadka na coś mocniejszego będzie miała większy sens niż dokładanie 20 KM do obecnego. Osiągów wcale tak bardzo nie poprawisz a wydasz sporo pieniędzy.
Dużo lepsze efekty uzyskasz doskonaląc technikę jazdy.
A tym autem możesz porządnie powalczyć.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.02.2011, 22:13 

Dołączył: 28.05.2009
Posty: 376
Jasmin napisał(a):
Pewnie można coś podłubać tylko co z tym chcesz dalej robić?
Proponowałbym zająć się tuningiem swoich umiejętności z tym co masz.
To wcale nie jest tak mało a jak się nauczysz porządnie ogarniać auto to wtedy przesiadka na coś mocniejszego będzie miała większy sens niż dokładanie 20 KM do obecnego. Osiągów wcale tak bardzo nie poprawisz a wydasz sporo pieniędzy.
Dużo lepsze efekty uzyskasz doskonaląc technikę jazdy.
A tym autem możesz porządnie powalczyć.


To są święte słowa jeśli chodzi o tor. Na sam początek ta moc jest bardziej jak wystarczająca


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.02.2011, 22:45 

Dołączył: 3.02.2011
Posty: 250
moze wlasciciel potrzebuje szybciej od swiatel do swiatel....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.02.2011, 23:58 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Przy 20KM zysk to może będzie 0,1 sek...
No big deal.
To tego trzeba kupić 997 TT z pdk albo jeszcze lepiej w wersji S i wtedy żadne Ferrari i jakiekolwiek inne na światłach nie ma szans.
Jakiś fun na pewno z tego będzie.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2011, 1:03 

Dołączył: 8.04.2007
Posty: 55
Wzgldnie tanią i dającą najlepsze efekty metodą na poprawienie osiągów auta jest zmiana stosunku masy do mocy poprzez zmniejszenie masy :)
Wystarczy parę drobiazgów wywalić z auta, założyć lekkie koła itd. to daje najlepszy efekt, nie tylko poprawia się przyśpieszenie, ale i hamowanie i prowadzenie auta (no oczywiście jak zdejmowane kilogramy będą z głową i nie zakłuci się zbytnio rozkładu mas)

A jak tjuningowy wydech jest z tytanu to też warto go zamontować bo mniej waży :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2011, 12:03 

Dołączył: 3.02.2011
Posty: 250
MarcinF napisał(a):
Wzgldnie tanią i dającą najlepsze efekty metodą na poprawienie osiągów auta jest zmiana stosunku masy do mocy poprzez zmniejszenie masy :)
Wystarczy parę drobiazgów wywalić z auta, założyć lekkie koła itd. to daje najlepszy efekt, nie tylko poprawia się przyśpieszenie, ale i hamowanie i prowadzenie auta (no oczywiście jak zdejmowane kilogramy będą z głową i nie zakłuci się zbytnio rozkładu mas)

A jak tjuningowy wydech jest z tytanu to też warto go zamontować bo mniej waży :)


slusznie ale to wydatek okolo 15-20tys euro.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2011, 16:11 

Dołączył: 28.05.2009
Posty: 376
Tytanowe wydechy nie są takie rewelacyjne w rzeczywistosci bo często pękają. W każdym razie jak po małych modyfikacjach jakie planuje (dolot, wieksza przepustnica, strojenie) podziele się spostrzeżeniami :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2011, 13:07 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
skontaktuj sie z firma JDL (www.jdl-performance.com), na pewno jakis wydech Ci zaproponuja....potem program do tego i te 20-25 KM dojdzie...




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum