Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 22.05.2014, 0:16 

Dołączył: 6.10.2013
Posty: 802
Ciepło się zrobiło i klima jakoś tak ciepłe powietrze zawiewała.
Nabijałem we wrześniu, sprawdziłem kilka dni temu i co ? i nic, czynnik się upłynnił :(
Nabiłem, podwójny kontrast dałem i co się okazało - jedna chłodnica cieknie :?, trzeba wymienić - lewa strona
Rozebrałem nadkola i kruciec przy prawej chłodnicy wody od przelewu na taśmie izolacyjnej spięty a wejście chłodncy uszkodzone :evil:
Cóż, zdarza się, nowy przewód w Porsche kosztuje 100 PLN, a taśma 5 PLN :oops:
Postanowiłem nie stosować półśrodków i zmienić wszystkie 4 chłodnice, wymienić płyn i dwa przewody przepływowe 8)
Przy okazji włożyłem nowe świece zapłonowe NGK, tarcze i klocki - całość nowe, gumki na koła również nowe i co jest najdziwniejsze jakiś szczęśliwszy się zrobiłem :D
Pozdrawiam z Krakowa.

Krzysiek.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum