Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Autor Wiadomość
PostNapisane: 21.02.2012, 4:51 

Witam Wszystkich!
Nazywam się Mateusz, mam 24 lata, pochodzę z Bydgoszczy i przymierzam się do kupna 944-ki. Proszę o wyrozumiałość, gdyż jestem nowicjuszem w sprawie Porsche. Myślę jednak, że szybko się tu zaklimatyzuję i może już niebawem dołączę do grona posiadaczy Porsche 944. ;)
Pozdrawiam pasjonatów Porsche! :D

Tytuł:
PostNapisane: 21.02.2012, 10:04 

Witaj :)
w tym tygodniu spotykamy się (Bydgoszczanie) w pizzerii "Mario" na magnuszewskiej. Chcemy poruszyć kilka ciekawych tematów :)

Ja jeżdżę 944, ale obecnie zimuje sobie bezpiecznie ;)

Tytuł:
PostNapisane: 21.02.2012, 12:04 

Nr klubowicza: 193
Witamy na forum :D

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992

Tytuł:
PostNapisane: 21.02.2012, 13:59 

Witaj,

odnośnie transaxli www.924.pl - prawdziwa skarbnica wiedzy

powodzenia w poszukiwaniach, nie wiem czego szukasz w jakim stanie i z jakim budzetem ale kolega Porsz ma do sprzedania 944S2 za rozsadne pieniądze, fakt ze troche przy nim trzeba zrobić ...

poszukaj info o wyprzedaży kolekcji w dziale gielda

Olo

Tytuł:
PostNapisane: 21.02.2012, 14:28 

Na Magnuszewskiej, to na Osowej Górze o ile się nie mylę. Może bym wpadł, ale bez auta, to trochę obciach. :) Na auto mam do wydania 22.800 złotych, więc coś w dobrym stanie za te pieniądze znajdę myślę. Aha, mam takie pytanko do Was. 944 ma napęd na przód, tak jak jej poprzednik, czy już ma na tył, no i jaki silnik jest najbardziej niezawodny? Czekam na odpowiedzi!

Tytuł:
PostNapisane: 21.02.2012, 15:08 

Witaj, i 924, i 944 miało napęd na tył, każde. Zanim zdecydujesz się wydać zgromadzone pieniądze, dobrze się dowiedz CO kupujesz :) Fakt, porsche nie kupuje się logiką, ale minimum wiedzy teoretycznej bym polecał.. Z autem-bez auta, wpadnij na spotkanie i popytaj o wszystko, co istotne.. przed zakupem!

http://bit.ly/zjvKqq