Ja jestem zadowolony - koszty dla wiatraków za robociznę naprawdę dobre a szef serwisu zna się na starszych silnikach i miło z nim porozmawiać.
Wszystko zależy jak cieknie i gdzie cieknie...
Jeżeli tylko uszczelki klap zaworowych to koszty minimalne - dałbym tam silikonowe uszczelki wytrzymają 4-5 razy regulacje zaworów, koszt pomijalny.
Jak cieknie rurkami powrotu ( są 4 ku pamięci) można to zrobić bez rozbierania silnika są tzw składane rurki montowane bez konieczności zdejmowania głowic - robiłem to w starszych 911 ale i w 930 jedną tak wymieniłem ( zresztą w PCP - trochę się zdzwiili, że miałem takie ustrojstwo w moim podręcznym "magazynie" he, he kupowałem do rocznika 1970 ( w pelicanparts) a pasowały do mojej turbiny cóź pragmatyz Porsche ...)
Poważne uszczelnienie z rozbieraniem silnika to jak gdzieś pisałem 5-6 tyś plz z częściami)
Warto zobaczyć gdzie cieknie. Swoją drogą rozmawialiśmy dziś o Twoje 964 w serwisie przez moment. Miłej zabawy i powodzenia.
P.S.
Gwarancja jest a obsługa na poziomie.