Dziękuję za miłe powitanie

. Miło również słyszeć że w mojej okolicy są fani Porsche którzy udzielają się na forum

. Chciał bym jak się dowiedzieć jak najwięcej odnośnie wad i zalet silnika 3.8 w 997

. Czy temat jest tożsamy tak jak np w grupie vag że np: silnik o pojemności 2.7 występuje w 3 różnych odmianach kodowych?
Czy nie zrobię tematu off topic jeśli zadam tutaj pytanie, w tym dziale na co zwrócić szczególną uwagę jeśli chodzi o silnik 3824 cm3 jak i sam model 997 ?
Andruszka napisał(a):
Witam sąsiada. Łosice się kłaniają. Jak chcesz coś popytać to zapraszam, miałem dwie 996 i dwie 997, chętnie coś poopowiadam.
W odpowiednim czasie na pewno się odezwę nie tylko w kwestii porady ale także i zapoznania się.
wit007 napisał(a):
Hej! Niezłe stadko! Co do silnika 3.8 w 997.1 - hm, ja bym szukał innego

A co takiego dokładnie ?
Dodam też że z racji pasji motoryzacyjnej "pełną gębą" urządziłem swój garaż odpowiednio do Porsche jak i innych wisienek motoryzacyjnych

i posiadam też sporo sprzętu diagnostycznego jeśli chodzi o pomiary parametrów podczas próby drogowej.
Z forum dowiedziałem się że:
- Ciśnienie oleju to kluczowy aspekt przy ocenie silnika
- wyciek pomiędzy skrzynią a silnikiem sugeruje grubą naprawę ? (pozwiązany temat z suchą miską olejową ? )