Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 26.03.2012, 20:02 

Dołączył: 22.04.2011
Posty: 79
Od dluzszego czasu sledzilem testy 991. Ogolnie sa pozytywne, choc sa tez zdania, ze nowa 911 co prawda jest o wiele bardziej dopracowana ale przez to stracila swoj charakter. Np. w najnowszym wydaniu EVO przegrala z Audi R8. Przyszedl wiec czas na przetestowanie auta wlasnorecznie.:D
Moje wrazenia:
Naped: auto robi wrazenie o wiele mocniejszego niz 400KM. Roznica 45KM w stosunku do mojej 997.1 S a jakby bylo ze 100 wiecej. Praktycznie czuc w kazdym zakresie obrotow wiekszego kopa. No i PDK robi swoje. Dziala rewelacyjnie. Wczesniej prowadzilem tylko 997 GTS z PDK i bylem bardzo pozytywny ale w 991 dziala jeszcze lepiej :D. Najlepsze sa przygazowki przy redukcji :D.
Zawias, prowadzenie. Faktycznie inaczej niz w poprzednich wersjach tu mniej czuc lekki przod i ciezki tyl auta. Mam wrazenie ze balans jest lepszy. Niektorzy powiedza, ze auto traci charakter ale jak dla mnie tak jest po prostu lepiej. Wydaje mi sie, ze przy inicjacji skretu nie trzeba tak dociazac przodu walczac z podsterownoscia - przynajmniej o ile jazda na drodze poblicznej na prawie lysych zimowkach pozwolila to stwierdzic :D. Zreszta stara cecha 911 zostala, przy probie dohamowania na luku od razu masa z tylu zaczyna wyprzedzac auto, wiec charakter pozostal :D. Komfort w normalnym trybie jest znacznie lepszy niz w 997. A w sport+ jest twardo jak ma byc. Duzo pisza o elektromechanicznym wspomaganiu. Dla mnie super, nie czuje zadnego problemu.
Z innych tematow to wnetrze super, dzwiek po wlaczeniu tego przycisku wzmacniajacego sound jest extra! Jest glosno ale czuje sie jakby auto mialo kolejne 100 konikow wiecej. Rewelka :D
Ogolne wrazenie jest bardzo pozytywne. Zastanawialem sie, czy nastepny prosiak dla mnie to bedzie 997TT czy 991S i chyba jednak nowy model :D

Ciekawe jakie sa Wasze wrazenia.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.03.2012, 20:12 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Poczekajmy na reszte modeli 991 ;)




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.03.2012, 20:48 

Dołączył: 16.10.2010
Posty: 163
a na kiedy jest przewidziana premiera pozostałych modeli?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.03.2012, 21:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Bartosz: bardzo fajne podsumowanie - dzieki. Rzeczywiscie ciekawe, jak bardzo zmienia sie inne modele 991 w stosunku do poprzednikow serii 997...




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.03.2012, 21:42 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
w tym roku beda wolnossaki z napedem AWD, pod koniec roku ma byc GT3 (poraz pierwszy z opcja PDK(S)), a na wiosne 2013 planowane jest nowe Turbo, GTS oraz GT2RS




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.03.2012, 21:48 

Dołączył: 22.04.2011
Posty: 79
Mysle, ze 991TT przy tej dojrzalosci podwozia i nadwozia oraz ze skrzynia PDK to bedzie megaszybkie auto nie tylko na torze ale znacznie szybsze w realnym swiecie drog publicznych od 997TT. Niestety na razie poza moim zasiegiem, wiec raczej rozwazam 991S za jakis czas.
I ciekawy jestem czasow w Poznaniu gdy eska pojawi sie w klubie :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.03.2012, 22:19 

Dołączył: 11.12.2011
Posty: 764
Jeździłem również nową 991 S PDK, i najlepsze według mnie jest to że jest tak bardzo "inna" w stosunku do 997 i zarazem taka sama :D Mam nadzieję że mnie rozumiecie :oops: bo pewnie każdy "normalny" powiedziałby że majacze :angel4:

No, ale wracając do 991, praktycznie nie czuć tego że przód jest lżejszy przez co auto prowadzi się o wiele bardziej komfortowo, środek jak środek każdy widzi i wie jaki jest - według mnie super. No i najlepsza rzecz według mnie to PDK, ze swoimi przegazówkami, i w trybie Sport Plus jak daje "lekkiego kopa" w plecy przy upalaniu - kto jechał ten wie o co chodzi.

Poza tym, w porównaniu do 997 mega komfort, według mnie nawet po utwardzeniu zawieszenia nie jest tak twarda jak 997, i doskonale tłumi dziury. Na 20'' kołach wogóle się nie tłucze... Mam wrażenie że Carrera zmierza trochę w kierunku takiego crusera, coś jak gran turismo ale jak się chcę to pokazuje pazury.

Gdybym dzisiaj stał przed dylematem 997TT vs. 991S biorę 991.
Zresztą to mój cel za jakiś czas, narazie rozkoszuje się 997 :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum