Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 28.08.2011, 17:49 

Dołączył: 28.08.2011
Posty: 3
Hej
Przymierzam się do kupna Boxstera 2.5 z 1998 z cieknącą uszczelką między silnikiem a skrzynią (osławiona Rear Main Seal). Przeczytałem wszystko co było na forach krajowych i zagranicznych i przeważająca część użytkowników mówi, że nie warto wymieniać tylko tej uszczelki, lecz poczekać na sprzęgło.

Poprzedni właściciel już od dwóch lat "czeka" na wymianę sprzęgła i obawiam się że mogły zajść zmiany które uniemożliwią naprawę uszczelki, lecz doprowadzą do wymiany silnika. Auto ma obecnie 135 000 przebiegu.

Kupilibyście takiego Boxstera, świadomi dwuletniego wycieku? Dodam, że oprócz tego przecieka jedna z rurek, ale wszystko to łącznie wyglądało na 4-5 kropel na podnośniku.

Dzięki za porady
Paulie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.08.2011, 17:55 

Dołączył: 27.05.2011
Posty: 231
Ja właśnie to zrobiłem w swojej 996. Nie chciałbym Cię odstraszać bo to pewnie żadna reguła, ale u mnie niestety wycieki zniknęły, ale mam teraz inny problem - wydaje mi się że zawory. :( Oczywiście jak wymieniasz uszczelkę RMS to najlepiej wymienić sprzęgło i co tylko jeszcze trzeba przy wyciągniętym silniku - np. poduszki można sprawdzić itp. mechanik powinien pooglądać wszystko. powodzenia :)

Radek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.08.2011, 19:12 

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 58
Jeżeli skrzynia biegów jest manualna to nie trzeba wyjmować silnika.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.08.2011, 21:09 

Dołączył: 28.08.2011
Posty: 3
Dzięki za rady! Zazwyczaj podchodzę perfekcjonistycznie do moich samochodów - ale tym razem mogę pojeździć trochę z kapiącym olejem. Chłopaki na 986forum.com doradzają żeby się nie przejmować za bardzo.
Jeśli uda mi się go kupić, zrobię uszczelkę na wiosnę i profilaktycznie wymienię lożysko wału korbowego. Ktoś może ma Installation Kit od LN Engineering (tych od ulepszonych łożysk IMS)?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum