Autor |
Wiadomość |
wit007
|
Napisane: 18.12.2016, 16:36 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
1700? Kupisz za to cztery dobre akumulatory
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
polowiak
|
Napisane: 18.12.2016, 17:45 |
|
Dołączył: 5.01.2015 Posty: 114
|
Dokładnie.. jedyne 1700 sobie w Lellku życzą. I wiem też od zaprzyjaźnionego mechanika że jak ktoś nie chce wracać za chwilę do tego tematu to tyle płaci... Wolałbym tego uniknąć i wrzucić coś dobrego za niewygórowane pieniądze. Aku mogę wymienić sam z tym że musiałbym wiedzieć dokładnie jakie ma mieć parametry wysokość, szerokość, Ah. Nie chce mi się rozbierać fotela żeby tylko to sprawdzić... gdzie można znaleźć takie dane?
|
|
Góra |
|
polowiak
|
Napisane: 18.12.2016, 18:28 |
|
Dołączył: 5.01.2015 Posty: 114
|
W INTERCAR... znalazłem coś takiego:
1. BOSCH 110Ah/920A S5 (P+ Biegun standardowy) 393x175x190 B13 - stopka o wysokości 10,5 mm (Rozruchowy) w cenie 655 zł
2. Varta 105Ah/950A AGM (P+ Biegun standardowy) 393x175x190 B13 - stopka o wysokości 10,5 mm (AGM/Rozruchowy)w cenie 970 zł
3.Varta 100Ah/830A SILVER DYNAMIC (P+ Biegun standardowy) 353x175x190 B13 - stopka o wysokości 10,5 mm (Rozruchowy) w cenie 607 zł
4.Exide 110Ah/850A EXCELL (P+ Biegun standardowy) 392x175x190 B13 - stopka o wysokości 10,5 mm (Rozruchowy) za 660 zł
Według mnie najlepsze parametry ma ta Varta za 970 zł. Daje natężenie 950 A, ale jak ma się to do tych akumulatorów zakładanych w serwisach PORSCHE. Rozwieje ktoś wątpliwości?
|
|
Góra |
|
polowiak
|
Napisane: 18.12.2016, 18:34 |
|
Dołączył: 5.01.2015 Posty: 114
|
jako 5. pojawił się jeszcze BOSCH 105Ah/950A AGM (P+ Biegun standardowy) 393x175x190 B13 - stopka o wysokości 10,5 mm (AGM/Rozruchowy) w cenie 925 zł- czyli identyczne parametry jak Varta za 970 zł. BOSCH czy Varta oto jest pytanie.....
|
|
Góra |
|
Driv3rrrr
|
Napisane: 18.12.2016, 20:06 |
|
Dołączył: 30.05.2016 Posty: 152
|
U mnie mam Varte 100Ah ta co zaprezentowales. Kupilem za 450 zł swoją drogą także w IC cena kosmos. Siedzi juz rok, nigdy nie ladowany, auto stoi pół dnia na dworze, pol dnia w garazu, uzytkowane na krótkich dystansach. W zimę działa grzanie dup i kierownicy + ekran, pneumatyka i inne pierdoly elektroniczne. Takze od siebie polecam. Na pewno nie polecam Centra/Exide. U ojca w busie który lata trasy dwa padły w ciągu 4 lat
|
|
Góra |
|
ilo944
|
Napisane: 18.12.2016, 20:57 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 65
|
Jest jeszcze jeden w bagażniku , ja miałem tak w cayenne ,tamten też był dość duży.
|
|
Góra |
|
Driv3rrrr
|
Napisane: 18.12.2016, 21:14 |
|
Dołączył: 30.05.2016 Posty: 152
|
|
Góra |
|
polowiak
|
Napisane: 19.12.2016, 0:40 |
|
Dołączył: 5.01.2015 Posty: 114
|
Ja mam bez pneumatyki i bez webasta stąd przypuszczam że będzie tylko ten rozruchowy aku... czyli wrzucałeś Vartę za 450 zł? Z parametrami 100 Ah/830 A ? Pali Ci bez zająknięcia na strzała? Wydaje mi się że może mieć za słabe natężenie na starcie...z biegiem czasu pewnie zesłabnie - będziesz go dłużej "chyrał" ale nie chcę się wymądrzać
|
|
Góra |
|
pitong
|
Napisane: 19.12.2016, 12:52 |
|
Dołączył: 11.08.2013 Posty: 160
|
Pierw zmierz ładowanie - czy jest wystarczające. Później zmierz akumulator - czy trzyma małą rezystancję wewnętrzną. W sklepie z akumulatorami mają takie mierniki. Bo jeśli powyższe rzeczy są ok to masz rozrusznik do regeneracji! Podałem o tym wyżej.
Rozrusznik w Cayenne V8 jest blisko kolektorów wydechowych i jest zazwyczaj przegrzany - szczotki i uzwojenie przebite.
|
|
Góra |
|
Driv3rrrr
|
Napisane: 23.12.2016, 21:11 |
|
Dołączył: 30.05.2016 Posty: 152
|
Nie chodzi o tyle co o rozrusznik co wersje 4.5 maja słabe masy silnika. Warto dodać dodatkowa.
Co do mojego akumulatora to od ponad roku jak siedzi odpala tak samo.
|
|
Góra |
|
LCQ
|
Napisane: 10.02.2021, 0:30 |
|
Dołączył: 14.11.2009 Posty: 30
|
Panowie, czy wystarczy zostawić pojemność akumulatora/moc rozruchową przy adaptacji ? Jeśli oczywiście nowy będzie miał te same dane techniczne. Czy trzeba zawsze adaptować i podawać pełne dane z akumulatora z nr itd? Zdania są podzielone.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|