Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Username Password Log me on automatically each visit Register

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 51 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
Offline
PostPosted: 18.12.2016, 16:36 
Członek Zarządu PCP
User avatar

Joined: 12.03.2008
Posts: 9171
Location: Gdynia/Warszawa
Club number: 189
1700? Kupisz za to cztery dobre akumulatory :)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 18.12.2016, 17:45 

Joined: 5.01.2015
Posts: 114
Dokładnie.. jedyne 1700 sobie w Lellku życzą. I wiem też od zaprzyjaźnionego mechanika że jak ktoś nie chce wracać za chwilę do tego tematu to tyle płaci... Wolałbym tego uniknąć i wrzucić coś dobrego za niewygórowane pieniądze. Aku mogę wymienić sam z tym że musiałbym wiedzieć dokładnie jakie ma mieć parametry wysokość, szerokość, Ah. Nie chce mi się rozbierać fotela żeby tylko to sprawdzić... gdzie można znaleźć takie dane?


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 18.12.2016, 18:28 

Joined: 5.01.2015
Posts: 114
W INTERCAR... znalazłem coś takiego:

1. BOSCH 110Ah/920A S5 (P+ Biegun standardowy) 393x175x190 B13 - stopka o wysokości 10,5 mm (Rozruchowy) w cenie 655 zł

2. Varta 105Ah/950A AGM (P+ Biegun standardowy) 393x175x190 B13 - stopka o wysokości 10,5 mm (AGM/Rozruchowy)w cenie 970 zł

3.Varta 100Ah/830A SILVER DYNAMIC (P+ Biegun standardowy) 353x175x190 B13 - stopka o wysokości 10,5 mm (Rozruchowy) w cenie 607 zł

4.Exide 110Ah/850A EXCELL (P+ Biegun standardowy) 392x175x190 B13 - stopka o wysokości 10,5 mm (Rozruchowy) za 660 zł

Według mnie najlepsze parametry ma ta Varta za 970 zł. Daje natężenie 950 A, ale jak ma się to do tych akumulatorów zakładanych w serwisach PORSCHE. Rozwieje ktoś wątpliwości?


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 18.12.2016, 18:34 

Joined: 5.01.2015
Posts: 114
jako 5. pojawił się jeszcze BOSCH 105Ah/950A AGM (P+ Biegun standardowy) 393x175x190 B13 - stopka o wysokości 10,5 mm (AGM/Rozruchowy) w cenie 925 zł- czyli identyczne parametry jak Varta za 970 zł.
BOSCH czy Varta oto jest pytanie.....


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 18.12.2016, 20:06 

Joined: 30.05.2016
Posts: 152
U mnie mam Varte 100Ah ta co zaprezentowales. Kupilem za 450 zł swoją drogą także w IC cena kosmos. Siedzi juz rok, nigdy nie ladowany, auto stoi pół dnia na dworze, pol dnia w garazu, uzytkowane na krótkich dystansach. W zimę działa grzanie dup i kierownicy + ekran, pneumatyka i inne pierdoly elektroniczne. Takze od siebie polecam. Na pewno nie polecam Centra/Exide. U ojca w busie który lata trasy dwa padły w ciągu 4 lat


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 18.12.2016, 20:57 

Joined: 4.12.2016
Posts: 65
Jest jeszcze jeden w bagażniku , ja miałem tak w cayenne ,tamten też był dość duży.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 18.12.2016, 21:14 

Joined: 30.05.2016
Posts: 152
Nie w każdym


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 19.12.2016, 0:40 

Joined: 5.01.2015
Posts: 114
Ja mam bez pneumatyki i bez webasta stąd przypuszczam że będzie tylko ten rozruchowy aku...
czyli wrzucałeś Vartę za 450 zł? Z parametrami 100 Ah/830 A ?
Pali Ci bez zająknięcia na strzała? Wydaje mi się że może mieć za słabe natężenie na starcie...z biegiem czasu pewnie zesłabnie - będziesz go dłużej "chyrał" ale nie chcę się wymądrzać


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 19.12.2016, 12:52 

Joined: 11.08.2013
Posts: 160
Pierw zmierz ładowanie - czy jest wystarczające.
Później zmierz akumulator - czy trzyma małą rezystancję wewnętrzną. W sklepie z akumulatorami mają takie mierniki.
Bo jeśli powyższe rzeczy są ok to masz rozrusznik do regeneracji! Podałem o tym wyżej.

Rozrusznik w Cayenne V8 jest blisko kolektorów wydechowych i jest zazwyczaj przegrzany - szczotki i uzwojenie przebite.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 23.12.2016, 21:11 

Joined: 30.05.2016
Posts: 152
Nie chodzi o tyle co o rozrusznik co wersje 4.5 maja słabe masy silnika. Warto dodać dodatkowa.

Co do mojego akumulatora to od ponad roku jak siedzi odpala tak samo.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 10.02.2021, 0:30 

Joined: 14.11.2009
Posts: 30
Panowie, czy wystarczy zostawić pojemność akumulatora/moc rozruchową przy adaptacji ? Jeśli oczywiście nowy będzie miał te same dane techniczne. Czy trzeba zawsze adaptować i podawać pełne dane z akumulatora z nr itd?

Zdania są podzielone.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 51 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Ostatnie posty forum klubowego








Przyklejone




English information
Ostatnie posty forum PCP