Autor |
Wiadomość |
Osa
|
Napisane: 4.11.2014, 18:16 |
|
Dołączył: 30.05.2013 Posty: 43
|
Wielkie dzieki za podpowiedz i wielki szacun dla "michal928".
Tak na marginesie po kij ten drugi? Jeden 110Ah+85Ah prawie hybryda.
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 5.11.2014, 0:53 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5199 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Jak padnie pierwszy to awaryjnie auto zapala z drugiego.
Przez chwilę kontrolki jeszcze wariują i potem jak podładuje
troszkę pierwszy to wszystko wraca do normy, a potem znów
przy kolejnym odpaleniu sytuacja się powtarza. Cayenne mocno
obciąża akumulator. A tak standardowo to jest używany do kompresora
zawieszenia.
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
Osa
|
Napisane: 5.11.2014, 19:07 |
|
Dołączył: 30.05.2013 Posty: 43
|
Jeszcze taka ciekawostka jak dodzwoniłem sie do Sopotu, pan od dz.części podpowiedział mi że niektórzy dodatkowo chcieli ten drugi,tak na zapas.Ja u siebie nie mam kompresora ani podgrzewania postojowego.Fakt faktem są do wymiany dwa.
Pozdrawiam.
|
|
Góra |
|
mmarco36
|
Napisane: 19.12.2014, 18:54 |
|
Dołączył: 15.04.2013 Posty: 13
|
Witam
Właśnie wymieniłem akumulator i nie wiem czemu auto zapala a po 15sekundach samo gaśnie.Po kolejnym rozruchu znowu 15sek i gaśnie i tak wkoło. Przed wymianą było wszystko w porządku.Co to morze być
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 20.12.2014, 2:51 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
"Morze" to byc a na pewno jest to druga usterka ktora objawiła sie przy rozpieciu klemy akumulatora.
Wydaje mi sie, ze problem tkwi w paliwie.
|
|
Góra |
|
mmarco36
|
Napisane: 20.12.2014, 14:35 |
|
Dołączył: 15.04.2013 Posty: 13
|
Faktycznie odcina paliwo na pompach.Komputer nic nie pokazuje
|
|
Góra |
|
Deaver
|
Napisane: 14.01.2016, 20:46 |
|
Dołączył: 15.07.2014 Posty: 105
|
Mógł by ktoś mi podpowiedzieć jakie wymiary ma aku w Cayenne S? Chciałbym najpierw kupić by dwa razy nie odkręcać fotela. Mam tylko jeden akumulator pod fotelem. Chodzi mi szczególnie o szerokość, bo głębokość i wysokość to pewnie standardowa. Z góry dziękuję.
|
|
Góra |
|
pitong
|
Napisane: 22.05.2016, 22:52 |
|
Dołączył: 11.08.2013 Posty: 160
|
U mnie czasami auto nie zapala za pierwszym razem, a jeśli już zapali to rozrusznik kręci ledwo ledwo ledwo... rozładowany akumulator? Tylko który? Ile mogę ich mieć w aucie i gdzue ich szukać?
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 22.05.2016, 23:33 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5199 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Jak pierwszy akumulator jest za słaby żeby odpalić auto, to przełącza się na drugi akumulator i z tego odpala. Pierwszy jest pod fotelem kierowcy, drugi pod kołem zapasowym/subwooferem w bagażniku (w zależności co występuje).
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
pitong
|
Napisane: 6.07.2016, 18:37 |
|
Dołączył: 11.08.2013 Posty: 160
|
Czyli pierwszy mam do wymiany?
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 6.07.2016, 19:05 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Na to wygląda, ale warto to zweryfikować u elektryka.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
pitong
|
Napisane: 7.07.2016, 16:43 |
|
Dołączył: 11.08.2013 Posty: 160
|
Elektryk sprawdził na złączach pod pokrywą silnika (przednia maska) od strony kierowcy i powiedział że mam baaaardzo zdrowy akumulator. Zresztą jak włączę zapłon to: radio gra, światła świecą, dmuchawa wieje, otwarte drzwi to i wszystkie lampki świecą... i tak przez godzinę i auto odpala! Raz nawet zapalił mi się taki czerwony komunikat między zegarami (z symbolem akumulatora) - jakby ostrzeżenie przez rozładowaniem, uruchomiłem silnik (za pierwszym razem odpalił) i pochodził z 5 min i wyłączyłem... Tak jakby styk był gdzieś słaby przy rozruszniku...
|
|
Góra |
|
Driv3rrrr
|
Napisane: 7.07.2016, 21:06 |
|
Dołączył: 30.05.2016 Posty: 152
|
Z odpalaniem na 2 razy w GTS już się spotkałem i to nie wina akumulatora w znanym mi przypadku. Możesz wymienić główny akumulator ale jakoś nie widzę tego, że przyniesie zamierzony skutek
|
|
Góra |
|
pitong
|
Napisane: 9.07.2016, 17:30 |
|
Dołączył: 11.08.2013 Posty: 160
|
Poprzedni właściciel wymieniał oba w serwisie niecałe pół roku temu... Tak czy siak zajrzę do nich - być może słaby styk, przyśniedziały. Driv3rrrr - dziękuję za uspokojenie, że nie jestem sam Tak czy siak za drugim razem odpala bez problemu
|
|
Góra |
|
class
|
Napisane: 10.07.2016, 9:31 |
|
Dołączył: 4.05.2007 Posty: 40
|
Koledzy żeby tak przestać straszyć komputerami ,elektrykami itp. proponuje sprawdzić czy wszystko ma "mase" i czy nie jest luzna albo zasniedziala ew. popekana.
pozd class
|
|
Góra |
|
pitong
|
Napisane: 13.10.2016, 10:58 |
|
Dołączył: 11.08.2013 Posty: 160
|
Driv3rrrr napisał(a): Z odpalaniem na 2 razy w GTS już się spotkałem i to nie wina akumulatora w znanym mi przypadku. Możesz wymienić główny akumulator ale jakoś nie widzę tego, że przyniesie zamierzony skutek A masz jakiś pomysł co może być przyczyną? Bo ja czasami muszę próbować auto odpalić nawet po 7-8 razy i jest to troszkę irytujące. Nie ważne czy auto ciepłe, zimne, po 2-3 dniowym postoju, czy po jeździe godzinnej zgaszone na 5 minut (np tankowanie)... To jest naprawdę wkurzające jka auto odpala się kilka razy nic... Jakieś sugestie z waszej strony? Może po prostu rozrusznik, a konkretnie tulejki...?
|
|
Góra |
|
pitong
|
Napisane: 17.11.2016, 16:20 |
|
Dołączył: 11.08.2013 Posty: 160
|
Jeśli ktoś by kiedyś miał problem z odpalaniem samochodu pomimo że akumulator jest w dobrej kondycji to polecam wymianę lub regenerację rozrusznika.
U mnie tak jak pisałem wyżej był problem z odpalaniem samochodu. Odpalał ale za drugim, trzecim czy którymś tam razem. Akumulator nowy taki jak powinien być według zaleceń producenta.
Przy okazji wymiany termostatu i magistrali wodnej oddałem rozrusznik do firmy zajmującej się regeneracją i zrobili regenerację rozrusznika. Szczotki w nim były praktycznie kompletnie zużyte - jedna jechała już w zasadzie drucikami. Jakieś uzwojenie też było przegrzane. Tulejki podobno były w eleganckim stanie. Gwarancje dostałem na 18 miesięcy. Koszt to 220 zł brutto.
W chwili obecnej samochód kręci jak oszalały, nawet po godzinnym postoju na światłach radiu i takich tam...
|
|
Góra |
|
polowiak
|
Napisane: 17.12.2016, 19:27 |
|
Dołączył: 5.01.2015 Posty: 114
|
Witam kolegów Przywracam wątek. Czy ktoś się orientuje ile kosztuje nowy aku do Cayenne S? Gdzie najlepiej zamówić i jakie powinien mieć parametry. Wiem że musi być dedykowany z firmy bodajrze MALL ? Ja u siebie nie mam pneumatyki więc mam tylko jeden pod siedzeniem...Ktoś zgłębiał temat Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
Driv3rrrr
|
Napisane: 17.12.2016, 21:14 |
|
Dołączył: 30.05.2016 Posty: 152
|
Aby sie wymiar zgadzał i strona plusa, producent do wyboru do koloru. Varta 100 i 110 Ah wchodzi idealnie
|
|
Góra |
|
polowiak
|
Napisane: 18.12.2016, 14:37 |
|
Dołączył: 5.01.2015 Posty: 114
|
No OK Varta 100 lub 110 Ah ale czy na pewno będzie "doładowany", żeby nie okazało się że za rok muszę znów wymienić. Słyszałem, że te akumulatory dedykowane mają zdecydowanie dłuższą żywotność i na starcie maja mocne "pierdo..ięcie". Np w Lellku życzą sobie za takiego ok 1700 zł. Aku są zalewane roztworem kwasu na miejscu przed włożeniem stąd i żywotność odpowiednia.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|