Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 6.01.2011, 0:47 

Dołączył: 6.01.2011
Posty: 2
Witam.

Mam następujący problem. Posiadam Porsche Cayenne 2005r. jestem jego drugim właścicielem od nowości. Autko jest w 100% bezwypadkowe od nowości w rodzinie. Zniechęcony oglądaniem modeli po 2006r. a dokładniej ich stanem postanowiłem pozostać przy mojej Cayennce, natomiast zrobiłem jej tzw lifting. Wszystko potrzebne elementy kupiłem nowe. Autko jest już w sumie gotowe odmłodniało o kilka latek natomiast mam problem. Po zmianie tylnych lamp wyskakuje komunikat spalonej żarówki oraz od czasu do czasu przestaje świecić jedna z lamp. Po ponownym włączeniu świateł wszystko wraca do normy. Jak zdążyłem się zorientować problem stanowią diody LED w nowych lampach. Po niezbyt zadowalających radach ASO postanowiłem zapytać na forum, może ktoś zna rozwiązanie takowego problemu. Może jest możliwość przeprogramowania jakiegoś modułu, lub inne rozwiązanie. Mam również pytanie czy pomoże wymiana samego modułu świateł, czy wtyki będą pasowały oraz czy trzeba go będzie jakoś specjalnie zainstlować. Z góry dziękuje za odpowiedz.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.01.2011, 0:54 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 357
A -po co udawać że ma się coś na co mnie nie stać!!!! orginał to żawsze rzecz cenna!!! tylko ludzie" niskeiej wiary" zmienają autentyczne auta! kup toyote i zmień na Ferrari................f40 to wyzwanie :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.01.2011, 1:09 

Dołączył: 6.01.2011
Posty: 2
Kolego bardzo się mylisz. Akurat kwestia finansowa nie miała tu większego znaczenia. Cayenne jest moim 4 autem i raczej jednym z tańszych. Pozostałe są zdecydowanie nowsze i tej samej klasy kupione w salonie, natomiast nie założyłem tego tematu aby się chwalić. Na obecną chwilę nie potrzebuję nowego z salonu a te dostępne na rynku wtórnym są często po przejściach lub ze stanów i nie widzę sensu w sprzedawaniu auta idealnego z symbolicznym przebiegiem tylko dlatego żeby kupić rzęcha z nowszymi lampami. Ale mniejsza z tym potrzebuje konkretnej rady, jeżeli nie masz nic do powiedzenia w tym temacie zamilcz.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.01.2011, 2:03 

Dołączył: 15.11.2007
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
Czesć

Nie wiem jak w cayenne ale w 911 trzeba było dokupić 2 moduły świateł, żeby zadziałały tylne lampy diodowe, sprawę ogarneło ASO w Wawie.

Paweł




_________________

Pozdrawiam

Paweł

911 997 TURBO :) 1/4 mili- 10.583 s > PCP Włocławek 2014
911 964 TURBO :)
Macan III GTS :)

http://www.willa911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.01.2011, 9:24 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1109
Panowie luzik ;)

starfucker1 - przedstaw się, przywitaj, a po tym krótkim wstępie zadawaj pytania i ew.uciszaj klubowiczów.

rk35 - luzik, ja także zmieniłem tylne lampy na led - bo mi się podobały, dołożyłem również emblematy z wersji II i samochód zmienił oblicze. Nikogo nie udaje (ani fl ani II), a wygląd mnie satysfakcjonuje.

Ad rem: Założenie LED wiąże się z mniejszą lub większą ingerencją w elektronikę aby oszukać kompa lub rzeczywiście wymiana modułów. Elektryk-elektronik samochodowy powinien sobie z tym poradzić.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.01.2011, 11:56 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Zdecydowanie tańszym sposobem jest zbudowanie i wpięcie w obwód oporników - koszt dosłownie kilka PLN.
W ten sposób niejako symuluje się nieistniejącą żarówkę.
LED-y mają dużo mniejszą oporność od tradycyjnej żarówki, dlatego wyświetla się błąd.

(Naj)droższe i najmniej skomplikowane rozwiązanie - wymiana modułów też powinno załatwić sprawę.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.01.2011, 14:29 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
911Bart napisał(a):
Zdecydowanie tańszym sposobem jest zbudowanie i wpięcie w obwód oporników - koszt dosłownie kilka PLN.

Świetny sposób, domowa robota ; ), coś znienawidzonego przez mechaników co daje mnóstwo satysfakcji. Na miejscu właściciela bym się pobawił ; ).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum