porsz napisał(a):
a czym się różnią od zwykłych,bo mam całe zawieszenia od 930 z 87 roku,fotele z niej są turbo ale zaciski to nie wiem
930 = 911 Turbo i tylko Turbo. Niestety 930 jest nagminnie nadużywane często zamiast G-Model.
Więc jeśli piszesz, że masz zawieszenie od 930 to masz w 1987 roku 4-tłoczkowe czarne zaciski Brembo pod tarcze 304mm
TET930 napisał(a):
Lamer, a jaki jest mumer części tych zacisków?
91135193500 i 91135193600
Pierwsza seria 930 (911 Turbo) z silnikiem 3.0 1975 - 1977 ma zaciski ATE 2 tłoczkowe tzw S-Caliper z rozstawem śrub 90mm dokładnie takie same jak były stosowane w F-Modelu w wersji S 1969 - 1973.
Druga seria 930 (911 Turbo) s silnikiem 3.3 1978 - 1989 ma zaciski Brembo 4-tłoczkowe. Z głowy nie pamiętam rozstawu śrub ale te systemy hamulcowe nie są zamienne Plug and Play choć oczywiście za pomocą adapterów można to zrobić.
I proszę nie używajmy 930 Turbo tylko 911 Turbo ewentualnie 930 które automatycznie oznacza wersję Turbo bo na forum marki powielamy błędy i później powstają takie wątpliwości i nieporozumienia jak wyżej.