Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: zakup 944
PostNapisane: 1.12.2012, 20:03 

Dołączył: 1.12.2012
Posty: 20
witam

jako że jest to mój pierwszy post witam :)

od jakiegoś czasu poszukuje (od3 tyg.) 944 po 86r w górę wchodzą dwa modele 944 S2 oraz 944 turbo S. Myślałem o eksporcie z Niemiec ale to straszna ruletka a zadbane egzemplarze kosztują krocie :( tak więc może któryś z forumowiczów myślał nad zmianą autka ??? :)

Nie ma pośpiechu najchętniej kupił bym autko do małego remontu (blacharskiego/mechanicznego) 944 ma u mnie przynajmniej 5-8 latek dobrego czasu w ciepłym garażu jako moje 4 autko :)

ps. szukałem czytałem ale może ktoś by mi wskazał link na co konkretnie zwracać uwagę przy zakupie tych modeli

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.12.2012, 1:50 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1196
Witaj,

jest kilka 944 do sprzedania może 944 S2 Blumena?
Może 924S Soft Turbo od Porsza?

powodzenie w zakupach! :)

Na co uważać:

w 944 S2 - rozrząd
w każdym 944 sprzęgło- drogie.
No i najlepiej auto mało wypadkowe.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.12.2012, 14:04 

Dołączył: 25.03.2011
Posty: 298
Witam tak jak Długi napisal, sprzeglo do wymiany napewno pochlonie sporo$$ mam za soba.
Turbo(pomijajac sama turbsprezarke to temat rzeka i potrafi napsuc krwi jesli cos zacznie byc nie tak.
Karoseryjnie zwracal bym uwage na progi bo lubi je jesc,i rowniez co napisal Dlugi fajnie jesli auto nie mialo zadnego wiekszego dzwona,wiadomo ze obcierki, uszkodzenia polaci zew,pewnie jakies beda na koncie wkoncu te auta maja po 20+lat.
Jesli faktycznie interesuje cie S2 moze warto sie skontaktowac z Blumenem,
Jesli Turbo z tego co wiem auto STANA juz nieaktualne?Takze w Polsce trzeba czekac w tej chwili chyba nikt ze znanych mi osob nie chce sie rozstac ze swoim autem.Takze na ta chwile zostaje mobile.de/autoscoaut.

Pzdr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.12.2012, 14:29 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5198
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Hej, witamy na forum! :D

Co do rzeczy na które trzeba zwracać uwagę, to właściwie najważniejsza
jest bym powiedział przeszłość powypadkowa. Całą mechanikę można
zrobić, ale jeżeli skupiamy się na częściach to właściwie też należałoby
patrzeć na wszystko ;) w końcu nie ma tanich części do 944. Sprzęgło,
rozrząd, hamulce, zawieszenie - dobrze jakby było ok, ale zrobić też się
przecież da. Oby nie wszystko naraz :D Ja myślę, że najważniejszy jest
brak sporych patentów, których nie da się już usunąć (a takie auta się
trafiają).

Powodzenia w poszukiwaniach :D




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.12.2012, 15:50 

Dołączył: 13.03.2007
Posty: 827
... co ja mogę nowego napisać... wszystko już jest na forum napisane. Jeśli jesteś zainteresowany to pisz, dzwoń ;) Myślę, że zawsze można się dogadać :)

http://www.924.pl/forum/viewthread.php? ... ad_id=4298


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.12.2012, 0:41 

Dołączył: 1.12.2012
Posty: 20
super o to chodziło panowie budżet prawie domykam (ale święta i nowy rok :/ ) z pewnych powodów się nie domknie :) myślę że przełom stycznia lutego jest dla mnie odpowiedni :P

budżet to standard zakup + 20% już kilka aut (zabawek) miałem i poza jednym zawsze się tak kończyło :)

co do auta to jestem zdecydowany raczej na 944 s2. koszty sensownego utrzymania na akceptowalnym poziomie. Niema co się oszukiwać to nie są nowe auta , były produkowane przez konstruktorów i pasjonatów a nie księgowych a i tak w razie dużego fuck`upu to Turbo jest poza zasięgiem :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.12.2012, 0:52 

Dołączył: 1.12.2012
Posty: 20
tak off topic co do linku z 924.pl

Z3 :)

panowie tego nie da się kupić w Polsce z sensem :P szukałem znajomemu po obejrzeniu 12 sztuk (tych sensownych) z całej polski wydaniu 2-3 k na hotele paliwo pojechaliśmy do nrd :P

wszystkie nie trzymały parametrów rozmowa zawsze wyglądała tak:
- miernik oględziny w miarę ok następny krok
- czy zgadza się pan na pomiar podstawowych parametrów silnika w miarę ok to następny krok
- czy zgadza się pan na zahamowanie auta (raz nawet 120km pojechał z nami Pan)

i tu nigdy już nie było ok cuda wychodziły :)

ps. jedno odmówiło posłuszeństwa na hamowni
ps2. mistrzem był pan z Wawy który w ramach prezentacji opalił auto i pokazał jak ono za.... na zimnym silniku :/ nie mam pytań


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.12.2012, 17:07 

Dołączył: 2.12.2012
Posty: 88
Hej,
nie wiem czy cena odpowiednia ale samochod i wlasciciela znam z innego Forum. Porsche jest w dobrym stanie. Nie trzeba nic robic.

http://tinyurl.com/at7ruca



Tomata


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: 944
PostNapisane: 4.12.2012, 18:11 
Avatar użytkownika

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 776
Lokalizacja: Skierniewice
Nr klubowicza: 008
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/po ... res=EXPORT mi osobiscie sie podoba , tylko ta cena


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.12.2012, 21:51 

Dołączył: 1.12.2012
Posty: 20
hehe panowie :) mi się wydaje że 18 - 20 tyś to jest cena jak jestem w stanie dać za zadbane auto (nie idealne) oczywiście im bliżej ideału tym dam więcej :)

co do aut to interesuje mnie głównie S2 z prostego powodu. Powstało 6439 samochodów Porsche 944 S2 , z czego 1929 wyeksportowano do USA. Czyli jest 4500 :) znając życie zostało 2000 - 3000 tys jest to recepta na youngtimera który powoli zacznie zyskiwać na wartość (5 lat daję i nie kupicie nic poniżej 20 tys. :P oczywiście z klasy C , B bo szrot na części to za 10 będzie się dało kupić)

no i największy 4 cylindrowy śilnk świata :) zawsze można mieć coś naj :P

ew 944 turbo (turbo s za drogie już jest i drożeje)

w aucie nie mam zamiaru nic przerabiać tuningować (może na oryginalnych częściach z innych porsche) chcę doprowadzić autko blisko do perfekcji. Pracowałem przez 2 lat przy restauracji pojazdów (mechanika z elektryką głównie szperanie i szukanie manuali ew tłumaczenie tego reszcie załogi :P)

może jakieś rajdy historyczne i wozidełko na przejażdżki :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.12.2012, 22:21 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
No to Blumenowego chyba nie kupisz, za 20 go nie odda. A największy 4-cylindrowy silnik świata ma niestety od dość dawna Mitsubishi Pajero. Ale fakt - całe lata był największy ten z S2, a później z 968.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.12.2012, 22:24 

Dołączył: 28.10.2010
Posty: 145
No, kolego, trochę trudne będziesz miał zadanie, skoro chcesz bliską ideału s2 za 18 lub idealną za 20k. To powoduje że idealne n/a 'musi' kosztować max 10k a 924 to nie wiem, zaszalejmy.. 6k.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.12.2012, 22:39 

Dołączył: 1.12.2012
Posty: 20
Porsche kolegi Blumen jest warte ile jest warte :) cenę ustala kupujący z kupcem. 20 to jest cena wyjściowa po zapoznaniu się organolptycznym albo idzie w górę albo w duł i tak jest zawsze przy kupnie auta. uważam za każdy egzemplarz s2 którego nie widziałem w tym momencie jest wart 20k :)

co do silnika masz racja :( ale był naj :twisted:

pisząc zadbane miałem na myśli oleje,filtry,ogólny stan wnętrza,klocki,tarcze,stan zawieszenia itd. to że ma rysy, jakaś wgniotka itp. są to sprawy oczywiste !!! po aucie widać że ktoś dba i je kocha (tak nie ma co się bać tego słowa) pomimo że ogólny wygląd jest średni.

Sam idealny lakier to sprawa co najmniej 3-4k jak się ma znajomego lakiernika z komora (i to takiego naprawdę dobrego od wódki)

Zdaję sobie sprawę z wielu rzeczy naprawdę wielu :)

http://www.carfinder.pl/galeria/gto_1967r#category to moja robota :) ponad rok czasu zajęło po 8 godzin 5-6 dni w tygodniu nie chodzi o reklame moją ani niczyją wyglądał tak:
https://plus.google.com/u/0/photos/1131 ... 53Q5bWf_gE

koszt restauracji ???? nie uwierzycie z robocizną i materiałami ponad 70k tak więc co mowie :P

ps. jest do sprzedania 150k ma 6.7l i 568Hp :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.12.2012, 22:52 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Moim skromnym zdaniem cena bazowa za S2 to ok 24tys i od tego jest + lub - .
Auta z niskim przebiegiem, oryginalne i kompletne kosztuja 30+.
Za 20 to juz sa egzemplarze raczej przecietne do wiekszych inwestycji i nikt z ceny raczej mocno nie schodzi.
Z tym budżetem do S2 raczej nie podchodz.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.12.2012, 22:56 

Dołączył: 1.12.2012
Posty: 20
budżet jaki palowałem to 24tys. a widzę że trzeba będzie trochę go podreperować :/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.12.2012, 23:01 

Dołączył: 2.12.2012
Posty: 88
@foka666
To kup szrota za male pieniadze i doprowadz go do stanu perelki. Jezeli zajmujesz sie i masz doswiadczenie w tym. Zrob pelna dokumentacje zdjeciami, rachunkami itd... wtedy widze dla takiego samochodu potencjal w utrzymaniu lub nawet zyskaniu na wartosci po latach. Dla milosikow Porsche
liczy sie 100% historia i wrecz do przesady udokumentowany serwis. Kupujac 944 w miare dobrym stanie bedziesz przez nastepne lata trzymal je na "chodzie" i wydaje mi sie ze nigdy ten samochod nie bedzie w stanie perelki. Lepiej zaczac od podstaw......


Tomata


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.12.2012, 23:22 

Dołączył: 14.07.2011
Posty: 167
a turbo od STANA juz poszlo w nowe rece?
pozdr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.12.2012, 23:40 

Dołączył: 1.12.2012
Posty: 20
problemem w restauracji jest baza :) kupując szrot można wydać na blacharkę 10k a dobrą bazę 2k tak samo z lakierowaniem , mechaniką itd.

nie bardzo opłacalne przy tm modelu jest wydanie na doprowadzenie go do stanu B (A to kolekcjonerski - typu 50km przejechane oryginalny lakier i wszystko, nigdy nic nie naprawiane i wszystko sprawne) 20 - 30 k na restauracje.

nic to trzeba zweryfikować plany i szukać kasy :) decyzja zapadła ma być 944 S2 i tego będę się trzymał (nie będzie kusiło usprawnianie silnika :P)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.12.2012, 0:46 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Nie będzie kusiło usprawnianie silnika ale może dopaść remont... Te silniki mimo, ze genialne maja wade i się po prostu rozsypują... Moim zdaniem szukasz inwestycji a nie auta - to błędne założenie. Na tych autach nie zarobisz i są lepsze auta jako inwestycja w tych pieniadzach- np 924 turbo.

Upierajac się przy twoim wyborze potrzebujesz 24 tyś na jako takie auto i kilkanaście na naprawy...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.12.2012, 1:33 

Dołączył: 1.12.2012
Posty: 20
poniekąd masz rację bo auto/auta już mam ma to być zabawka i inwestycja jednocześnie 924 turbo ? fajne ale mi się podoba 944 s2 :) myślę że perspektywa 8 no może 10 lat zrobi swoje :) szroty zamienią się niestety w zgniłki :( i zostanie ze 2000 szt. (może mniej) a to już coś , rokuje to dobrze dla inwestycji oczywiście bo szkoda.

muszę się wybrać i obejrzeć , dotknąć , powąchać , poczuć
wtedy będę wiedział :)
czy ktoś z okolic żywiec, karków, miał by czas żeby się pochwalić swoim 994 s2 mogę przyjechać acura legend 94r w bardzo dobrym stanie w ramach pochwalenia :P (160k przebieg w moich rękach od 4 lat miała 90k :( od pierwszego właściciela kupiona, ten na wycieczce jak ją zobaczył to zamarzył i sobie kupił :P oczywiście wersja golden smple
:D )

ps. gazu oczywiście nie ma

https://plus.google.com/u/0/photos/1131 ... 7759798977


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum