Autor |
Wiadomość |
foka666
|
Napisane: 1.12.2012, 20:03 |
|
Dołączył: 1.12.2012 Posty: 20
|
witam
jako że jest to mój pierwszy post witam
od jakiegoś czasu poszukuje (od3 tyg.) 944 po 86r w górę wchodzą dwa modele 944 S2 oraz 944 turbo S. Myślałem o eksporcie z Niemiec ale to straszna ruletka a zadbane egzemplarze kosztują krocie tak więc może któryś z forumowiczów myślał nad zmianą autka ???
Nie ma pośpiechu najchętniej kupił bym autko do małego remontu (blacharskiego/mechanicznego) 944 ma u mnie przynajmniej 5-8 latek dobrego czasu w ciepłym garażu jako moje 4 autko
ps. szukałem czytałem ale może ktoś by mi wskazał link na co konkretnie zwracać uwagę przy zakupie tych modeli
pozdrawiam
|
|
Góra |
|
Długi
|
Napisane: 2.12.2012, 1:50 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1196
|
Witaj,
jest kilka 944 do sprzedania może 944 S2 Blumena?
Może 924S Soft Turbo od Porsza?
powodzenie w zakupach!
Na co uważać:
w 944 S2 - rozrząd
w każdym 944 sprzęgło- drogie.
No i najlepiej auto mało wypadkowe.
|
|
Góra |
|
Michal4444
|
Napisane: 2.12.2012, 14:04 |
|
Dołączył: 25.03.2011 Posty: 298
|
Witam tak jak Długi napisal, sprzeglo do wymiany napewno pochlonie sporo$$ mam za soba.
Turbo(pomijajac sama turbsprezarke to temat rzeka i potrafi napsuc krwi jesli cos zacznie byc nie tak.
Karoseryjnie zwracal bym uwage na progi bo lubi je jesc,i rowniez co napisal Dlugi fajnie jesli auto nie mialo zadnego wiekszego dzwona,wiadomo ze obcierki, uszkodzenia polaci zew,pewnie jakies beda na koncie wkoncu te auta maja po 20+lat.
Jesli faktycznie interesuje cie S2 moze warto sie skontaktowac z Blumenem,
Jesli Turbo z tego co wiem auto STANA juz nieaktualne?Takze w Polsce trzeba czekac w tej chwili chyba nikt ze znanych mi osob nie chce sie rozstac ze swoim autem.Takze na ta chwile zostaje mobile.de/autoscoaut.
Pzdr
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 2.12.2012, 14:29 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5198 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Hej, witamy na forum!
Co do rzeczy na które trzeba zwracać uwagę, to właściwie najważniejsza
jest bym powiedział przeszłość powypadkowa. Całą mechanikę można
zrobić, ale jeżeli skupiamy się na częściach to właściwie też należałoby
patrzeć na wszystko w końcu nie ma tanich części do 944. Sprzęgło,
rozrząd, hamulce, zawieszenie - dobrze jakby było ok, ale zrobić też się
przecież da. Oby nie wszystko naraz Ja myślę, że najważniejszy jest
brak sporych patentów, których nie da się już usunąć (a takie auta się
trafiają).
Powodzenia w poszukiwaniach
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
Blumen
|
Napisane: 2.12.2012, 15:50 |
|
Dołączył: 13.03.2007 Posty: 827
|
|
Góra |
|
foka666
|
Napisane: 4.12.2012, 0:41 |
|
Dołączył: 1.12.2012 Posty: 20
|
super o to chodziło panowie budżet prawie domykam (ale święta i nowy rok :/ ) z pewnych powodów się nie domknie myślę że przełom stycznia lutego jest dla mnie odpowiedni
budżet to standard zakup + 20% już kilka aut (zabawek) miałem i poza jednym zawsze się tak kończyło
co do auta to jestem zdecydowany raczej na 944 s2. koszty sensownego utrzymania na akceptowalnym poziomie. Niema co się oszukiwać to nie są nowe auta , były produkowane przez konstruktorów i pasjonatów a nie księgowych a i tak w razie dużego fuck`upu to Turbo jest poza zasięgiem
|
|
Góra |
|
foka666
|
Napisane: 4.12.2012, 0:52 |
|
Dołączył: 1.12.2012 Posty: 20
|
tak off topic co do linku z 924.pl
Z3
panowie tego nie da się kupić w Polsce z sensem szukałem znajomemu po obejrzeniu 12 sztuk (tych sensownych) z całej polski wydaniu 2-3 k na hotele paliwo pojechaliśmy do nrd
wszystkie nie trzymały parametrów rozmowa zawsze wyglądała tak:
- miernik oględziny w miarę ok następny krok
- czy zgadza się pan na pomiar podstawowych parametrów silnika w miarę ok to następny krok
- czy zgadza się pan na zahamowanie auta (raz nawet 120km pojechał z nami Pan)
i tu nigdy już nie było ok cuda wychodziły
ps. jedno odmówiło posłuszeństwa na hamowni
ps2. mistrzem był pan z Wawy który w ramach prezentacji opalił auto i pokazał jak ono za.... na zimnym silniku :/ nie mam pytań
|
|
Góra |
|
Tomata
|
Napisane: 4.12.2012, 17:07 |
|
Dołączył: 2.12.2012 Posty: 88
|
Hej,
nie wiem czy cena odpowiednia ale samochod i wlasciciela znam z innego Forum. Porsche jest w dobrym stanie. Nie trzeba nic robic.
http://tinyurl.com/at7ruca
Tomata
|
|
Góra |
|
tedi944
|
Napisane: 4.12.2012, 18:11 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 776 Lokalizacja: Skierniewice
Nr klubowicza: 008
|
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
foka666
|
Napisane: 4.12.2012, 21:51 |
|
Dołączył: 1.12.2012 Posty: 20
|
hehe panowie mi się wydaje że 18 - 20 tyś to jest cena jak jestem w stanie dać za zadbane auto (nie idealne) oczywiście im bliżej ideału tym dam więcej
co do aut to interesuje mnie głównie S2 z prostego powodu. Powstało 6439 samochodów Porsche 944 S2 , z czego 1929 wyeksportowano do USA. Czyli jest 4500 znając życie zostało 2000 - 3000 tys jest to recepta na youngtimera który powoli zacznie zyskiwać na wartość (5 lat daję i nie kupicie nic poniżej 20 tys. oczywiście z klasy C , B bo szrot na części to za 10 będzie się dało kupić)
no i największy 4 cylindrowy śilnk świata zawsze można mieć coś naj
ew 944 turbo (turbo s za drogie już jest i drożeje)
w aucie nie mam zamiaru nic przerabiać tuningować (może na oryginalnych częściach z innych porsche) chcę doprowadzić autko blisko do perfekcji. Pracowałem przez 2 lat przy restauracji pojazdów (mechanika z elektryką głównie szperanie i szukanie manuali ew tłumaczenie tego reszcie załogi )
może jakieś rajdy historyczne i wozidełko na przejażdżki
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 4.12.2012, 22:21 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
No to Blumenowego chyba nie kupisz, za 20 go nie odda. A największy 4-cylindrowy silnik świata ma niestety od dość dawna Mitsubishi Pajero. Ale fakt - całe lata był największy ten z S2, a później z 968.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Cyryl
|
Napisane: 4.12.2012, 22:24 |
|
Dołączył: 28.10.2010 Posty: 145
|
No, kolego, trochę trudne będziesz miał zadanie, skoro chcesz bliską ideału s2 za 18 lub idealną za 20k. To powoduje że idealne n/a 'musi' kosztować max 10k a 924 to nie wiem, zaszalejmy.. 6k.
|
|
Góra |
|
foka666
|
Napisane: 4.12.2012, 22:39 |
|
Dołączył: 1.12.2012 Posty: 20
|
Porsche kolegi Blumen jest warte ile jest warte cenę ustala kupujący z kupcem. 20 to jest cena wyjściowa po zapoznaniu się organolptycznym albo idzie w górę albo w duł i tak jest zawsze przy kupnie auta. uważam za każdy egzemplarz s2 którego nie widziałem w tym momencie jest wart 20k
co do silnika masz racja ale był naj
pisząc zadbane miałem na myśli oleje,filtry,ogólny stan wnętrza,klocki,tarcze,stan zawieszenia itd. to że ma rysy, jakaś wgniotka itp. są to sprawy oczywiste !!! po aucie widać że ktoś dba i je kocha (tak nie ma co się bać tego słowa) pomimo że ogólny wygląd jest średni.
Sam idealny lakier to sprawa co najmniej 3-4k jak się ma znajomego lakiernika z komora (i to takiego naprawdę dobrego od wódki)
Zdaję sobie sprawę z wielu rzeczy naprawdę wielu
http://www.carfinder.pl/galeria/gto_1967r#category to moja robota ponad rok czasu zajęło po 8 godzin 5-6 dni w tygodniu nie chodzi o reklame moją ani niczyją wyglądał tak:
https://plus.google.com/u/0/photos/1131 ... 53Q5bWf_gE
koszt restauracji ???? nie uwierzycie z robocizną i materiałami ponad 70k tak więc co mowie
ps. jest do sprzedania 150k ma 6.7l i 568Hp
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 4.12.2012, 22:52 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
Moim skromnym zdaniem cena bazowa za S2 to ok 24tys i od tego jest + lub - .
Auta z niskim przebiegiem, oryginalne i kompletne kosztuja 30+.
Za 20 to juz sa egzemplarze raczej przecietne do wiekszych inwestycji i nikt z ceny raczej mocno nie schodzi.
Z tym budżetem do S2 raczej nie podchodz.
|
|
Góra |
|
foka666
|
Napisane: 4.12.2012, 22:56 |
|
Dołączył: 1.12.2012 Posty: 20
|
budżet jaki palowałem to 24tys. a widzę że trzeba będzie trochę go podreperować :/
|
|
Góra |
|
Tomata
|
Napisane: 4.12.2012, 23:01 |
|
Dołączył: 2.12.2012 Posty: 88
|
@foka666
To kup szrota za male pieniadze i doprowadz go do stanu perelki. Jezeli zajmujesz sie i masz doswiadczenie w tym. Zrob pelna dokumentacje zdjeciami, rachunkami itd... wtedy widze dla takiego samochodu potencjal w utrzymaniu lub nawet zyskaniu na wartosci po latach. Dla milosikow Porsche
liczy sie 100% historia i wrecz do przesady udokumentowany serwis. Kupujac 944 w miare dobrym stanie bedziesz przez nastepne lata trzymal je na "chodzie" i wydaje mi sie ze nigdy ten samochod nie bedzie w stanie perelki. Lepiej zaczac od podstaw......
Tomata
|
|
Góra |
|
waran
|
Napisane: 4.12.2012, 23:22 |
|
Dołączył: 14.07.2011 Posty: 167
|
a turbo od STANA juz poszlo w nowe rece?
pozdr
|
|
Góra |
|
foka666
|
Napisane: 4.12.2012, 23:40 |
|
Dołączył: 1.12.2012 Posty: 20
|
problemem w restauracji jest baza kupując szrot można wydać na blacharkę 10k a dobrą bazę 2k tak samo z lakierowaniem , mechaniką itd.
nie bardzo opłacalne przy tm modelu jest wydanie na doprowadzenie go do stanu B (A to kolekcjonerski - typu 50km przejechane oryginalny lakier i wszystko, nigdy nic nie naprawiane i wszystko sprawne) 20 - 30 k na restauracje.
nic to trzeba zweryfikować plany i szukać kasy decyzja zapadła ma być 944 S2 i tego będę się trzymał (nie będzie kusiło usprawnianie silnika )
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 5.12.2012, 0:46 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
Nie będzie kusiło usprawnianie silnika ale może dopaść remont... Te silniki mimo, ze genialne maja wade i się po prostu rozsypują... Moim zdaniem szukasz inwestycji a nie auta - to błędne założenie. Na tych autach nie zarobisz i są lepsze auta jako inwestycja w tych pieniadzach- np 924 turbo.
Upierajac się przy twoim wyborze potrzebujesz 24 tyś na jako takie auto i kilkanaście na naprawy...
|
|
Góra |
|
foka666
|
Napisane: 5.12.2012, 1:33 |
|
Dołączył: 1.12.2012 Posty: 20
|
poniekąd masz rację bo auto/auta już mam ma to być zabawka i inwestycja jednocześnie 924 turbo ? fajne ale mi się podoba 944 s2 myślę że perspektywa 8 no może 10 lat zrobi swoje szroty zamienią się niestety w zgniłki i zostanie ze 2000 szt. (może mniej) a to już coś , rokuje to dobrze dla inwestycji oczywiście bo szkoda.
muszę się wybrać i obejrzeć , dotknąć , powąchać , poczuć
wtedy będę wiedział
czy ktoś z okolic żywiec, karków, miał by czas żeby się pochwalić swoim 994 s2 mogę przyjechać acura legend 94r w bardzo dobrym stanie w ramach pochwalenia (160k przebieg w moich rękach od 4 lat miała 90k od pierwszego właściciela kupiona, ten na wycieczce jak ją zobaczył to zamarzył i sobie kupił oczywiście wersja golden smple
)
ps. gazu oczywiście nie ma
https://plus.google.com/u/0/photos/1131 ... 7759798977
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|