Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.12.2011, 21:07 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Każda sroczka swój ogonek chwali :-)

Turbo jest tak samo szeroki i tak samo ma napęd na 4 'łapy'.
I w stosunku do 4S ponad 100 KM więcej.
O turbo trzeba dbać ale o wolnossący też bym radził.

Ale o tym już było kilkanaście albo kilkadziesiąt razy.
Kup sobie takie auto jakie ci się podoba i na jakie cię stać. :wink:




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.12.2011, 21:15 

Dołączył: 10.09.2011
Posty: 307
napisałem niech kolega się przejedzie jednym i drugi.Decyzja należy do niego "żeby nie było że namawiam". i niech wybierze. :) oby więcej TAKICH CO CHCĄ I MOGĄ KUPIĆ PORSCHE!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.12.2011, 13:31 

Dołączył: 25.03.2011
Posty: 298
Jak sie przejedzie jednym i drugim to pewnie padnie na turbo :twisted:

Pzdr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.12.2011, 13:42 

Dołączył: 19.12.2009
Posty: 35
adaszko123 napisał(a):
ja nigdy nie używałem stopera ale efekt jest jedynie w prezentacji,fajny widok jak ktoś patrzy na przod auta daje efekt wizualny że coś tam wystaje "wzgórek". Faktycznie uruchomienie ręczne nie daje idealnego wyniku,pisze o torze. Pytałeś mnie o wyborze między 4s a turbo pierwsza kwestia kasa po lifcie to jest różnica ok. 100 tys.Koledzy z forum podpowiedzieli o pdk i innych zaletach 4s po lifcienp. 385km jest szerszy no i 4 łapy. w turbo trzeba dbać o turbiny.Spalanie mam na poziomie 14,5-16,5 l .100 ale nie o to chodzi. Ma być fun! i uśmiech na twarzy. Ale turbo chodzi mi po głowie Panowie,ale to pewnie daleka przyszłość. dla mnie bierz 4s przed liftem. Ja jestem zadowolony. Oczywiście twoja decyzja, najlepiej się kulni jednym i drugim.

Też mi się wydaje że ten stoper to tylko ma zastosowanie estetyczne(co nie znaczy ze mi się nie podoba).
Ja rozważam 4S z 2005r. i turbo z 2006 i różnica cenowa jest też 100tys.
Niepowiem że turbo mnie nie nęci .Tymbardziej ,że ma przeszłość czyściutką:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.12.2011, 13:51 

Dołączył: 19.12.2009
Posty: 35
Michal4444 napisał(a):
Jak sie przejedzie jednym i drugim to pewnie padnie na turbo :twisted:

Pzdr


Jeździłem turbo i carrerą S .Niestety jeszcze nie prowadziłem 4S.
Turbina jak to turbina ma tą swąją dziurę ale powyżej 2500obr-3000obr.pokazuje pazury:))I to jest to!!!
Moc carrera S jest bardziej równo rozłożożona no i pięknie zamiata tyłem(niekiedy za bardzo)
Więc mam lukę związaną z wrazeniami z jazdy 4S.Niestety aura nie zapowiada się ciekawie na poniedziałek więc nie będzie to obiektywne.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.12.2011, 13:57 

Dołączył: 19.12.2009
Posty: 35
Powiem wam ,ze chyba przychylam się bardziej do 4S.
Czyli trakcja jak w turbo i moc równo rozłożona po całymm zakresie obrotów.No ale na razie to tylko teoretyczne wprawki.Mam nadzieje ,ze znajdą potwierdzenie w rzeczywistości.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.12.2011, 14:56 

Dołączył: 11.02.2011
Posty: 372
Moc równo rozłożona? s4 ma max 15% przód.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.12.2011, 15:04 

Dołączył: 19.12.2009
Posty: 35
bukers80 napisał(a):
Moc równo rozłożona? s4 ma max 15% przód.

Nie chodziło mi oproporcje przód i tył tylko o Moc równo rozłożoną po obrotomierzu.
Ale swają drogą to trochę słabo ten przód ciągnie (przynajmniej w liczbach)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: :)
PostNapisane: 18.12.2011, 15:04 

Dołączył: 22.08.2009
Posty: 268
z jego wypowiedzi wnioskuje że chodzi o rowne rozłożenie przy przyspieszeniu w 4s a w turbo przyspiesznie ok 2500 obr. i nagłe pier*0!^(39!e a nie przełożenie na przód/tył:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.12.2011, 22:44 

Dołączył: 19.12.2009
Posty: 35
Witam
Jestem już po obejżenniu 4S i niestety okazało się być więcej uszkodzone niż właściciel mi powiedział.
Nie miałem okazji jeździć tym autem bo nie było właściciela przy badaniu ale mechanicznie poza el.zużywającymi się jest ok.
Podsumowując mechanika poza małymi mankamentami ok
Blacharsko lakierniczo oprócz dwóch błotników przednich cała malowana
i do tego lakier niemetalizowany na którym widać właściwie tylko rysy(mówię o tym egz) a nie piękno czarnego auta
Chyba będę szukał dalej.
Może znacie jakieś godne polecenia 997


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.12.2011, 23:34 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Musisz zrobić jedno - spowoduj spadek kursu euro, najlepiej do poniżej 4 zł ;) A gdy już to zrobisz na pewno Marion da się namówić na sprzedaż swojej 4S '08 ;)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.12.2011, 1:10 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
Nie oczekuję cudów - może być kurs EUR/PLN 3,50 tak jak w marcu 2008 :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum