adaszko123 napisał(a):
ja nigdy nie używałem stopera ale efekt jest jedynie w prezentacji,fajny widok jak ktoś patrzy na przod auta daje efekt wizualny że coś tam wystaje "wzgórek". Faktycznie uruchomienie ręczne nie daje idealnego wyniku,pisze o torze. Pytałeś mnie o wyborze między 4s a turbo pierwsza kwestia kasa po lifcie to jest różnica ok. 100 tys.Koledzy z forum podpowiedzieli o pdk i innych zaletach 4s po lifcienp. 385km jest szerszy no i 4 łapy. w turbo trzeba dbać o turbiny.Spalanie mam na poziomie 14,5-16,5 l .100 ale nie o to chodzi. Ma być fun! i uśmiech na twarzy. Ale turbo chodzi mi po głowie Panowie,ale to pewnie daleka przyszłość. dla mnie bierz 4s przed liftem. Ja jestem zadowolony. Oczywiście twoja decyzja, najlepiej się kulni jednym i drugim.
Też mi się wydaje że ten stoper to tylko ma zastosowanie estetyczne(co nie znaczy ze mi się nie podoba).
Ja rozważam 4S z 2005r. i turbo z 2006 i różnica cenowa jest też 100tys.
Niepowiem że turbo mnie nie nęci .Tymbardziej ,że ma przeszłość czyściutką:)