Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.01.2010, 0:28 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
No coś za coś. Nie dość, że ma być za 60 tysięcy, z minimalnym przebiegiem, oryginalnym lakierem, bez zadrapań etc to jeszcze 'S'?




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.01.2010, 21:29 

Dołączył: 19.12.2009
Posty: 367
Wg Porszafa mam być może najszybszego Boxstera w Polsce, ale go nie sprzedam :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.01.2010, 11:50 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Do takich niczym niezweryfikowanych opinii poodchodziłbym raczej ostrożnie. Myślę, że w klubie jest parę szybkich Boxów. Łącznik między kierownicą a fotelem też ma znaczenie ;)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.01.2010, 11:58 

Dołączył: 19.12.2009
Posty: 367
wit007 napisał(a):
Łącznik między kierownicą a fotelem też ma znaczenie ;)


Ten łącznik uznaję za zdecydowanie najsłabszy punkt mojego auta i nie będę cwaniakował, że jest inaczej, pokora przede wszystkim, a co do samochodu to Piotr S. stwierdził, że z tak mocnym Boxsterem się jeszcze nie spotkał :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.01.2010, 14:48 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1583
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
SzaryWilk napisał(a):
Ten łącznik uznaję za zdecydowanie najsłabszy punkt mojego auta i nie będę cwaniakował, że jest inaczej, pokora przede wszystkim, a co do samochodu to Piotr S. stwierdził, że z tak mocnym Boxsterem się jeszcze nie spotkał :D


Coś ostatnio często słyszę te opinie pana Piotra ;)




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.01.2010, 19:57 

Dołączył: 19.12.2009
Posty: 367
piterson napisał(a):
SzaryWilk napisał(a):
Ten łącznik uznaję za zdecydowanie najsłabszy punkt mojego auta i nie będę cwaniakował, że jest inaczej, pokora przede wszystkim, a co do samochodu to Piotr S. stwierdził, że z tak mocnym Boxsterem się jeszcze nie spotkał :D


Coś ostatnio często słyszę te opinie pana Piotra ;)


He he, być może masz rację :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.01.2010, 21:45 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
No to pochwal się co za demon siedzi w twoim cacku?




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.01.2010, 0:04 

Dołączył: 19.12.2009
Posty: 367
Myślę, że się spotkamy na zlocie/imprezie klubowej, to będzie dobra okazja do pochwalenia się i poznania :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.01.2010, 21:30 

Dołączył: 19.01.2010
Posty: 21
Witam,

Wkleje tutaj posta ktorego poczatkowo napisalem w dziale powitalnym, jednak podejrzewam ze tutaj bedzie go latwiej zauwazyc:

Moja przygode w Porsche planuje zaczac skromnie, od zakupu Boxstera S. W gre wchodzi tylko wersja USA, z pierwszej / drugiej generacji. Mam kilka pytan co do samego podstawowego wyboru. Roznic pomiedzy modelem sprzed 2000 i tym "po" itp. Bylbym wdzieczny gdyby ktos moglby udzielic mi kilku odpowiedzi, ktore wydaja sie byc dosc podstawowe, a jednak poki co ich nie znalazlem, ewentualnie prosilbym o podanie linka do jakiegos watku z FAQ czy porownaniem Boxsterow

1. Subiektywnie, czy duza roznica jest miedzy modelem 3.2 S z 2000-2002, a tym po 2002 (do 2004). W mocy jest to raptem kilka koni, wiec jak mniemam pod tym wzgledem to glownie sprawa wagi silnika. tak czy siak chodzi mi zarowno o aspekt mechaniczny jak i funkcjonalny (wnetrze)

2. Jak wyglada sprawa z tym dachem? czytalem ze bodajze po 2002 byla szyba szklana, przed z tworzywa. A jak wyglada mechanizm skladania dachu? Czy on jest zawsze elektryczny? Czy czyms sie rozni (2000 od 2002)

3. Co sadzicie o pierwszej wersji (sprzed 2000), tej 2.5l, 201hp? Nie ukrywam ze w mojej okolicy mozna trafic naprawde ladne egzemplarze z 97-99 z przebiegiem rzedu 20-50k mil, wiec jest to kuszaca oferta, a z reguly w przypadkach 5 biegowego manuala dodatkowo cena jest sporo nizsza. I tu wracamy do punktu nr 1 - czy model po '00 lub po '02 jest duuuzo lepszy i nie warto sobie zawracac glowy tymi pierwszymi.

4. Pytanie moze banalne, ale nigdy nie mialem convertible, wiec wole zapytac - jak w przypadku boxsterow to wyglada? czy nie ma problemow z przeciekaniem, szczelinami, przestrzenia miedzy drzwiami a dachem itp? wprawdzie tu gdzie mieszkam pada dosc rzadko, niemniej jednak zdarza sie tydzien jak teraz ze pada praktycznie codziennie (to chyba pierwszy taki przypadek od 10 lat, no ale jednak sie zdarza)

To tyle na razie, glownie chodzi mi o opinie pozwalajace zdecydowac o fakcie czy interesuje mnie w zasadzie wszystkie jednostki napedowe czy tylko 3.2.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.01.2010, 21:46 

Dołączył: 19.12.2009
Posty: 367
Osobiście polecam 3.2 gdyż charakteryzuje się wysoką kulturą i zapewnia doskonałe osiągi i dużo frajdy z jazdy (choć w Ameryce z tą Waszą police to chyba poszaleć nie można :wink: ). Dach nie przecieka, otwiera/zamyka się w kilkanaście sekund, choć w 1 generacji tylko w czasie postoju (zaciągnięty ręczny), widoczność do tyłu przy zamkniętym dachu słaba, ale jest dość cicho, przy otwartym do 150 znośnie, a i przy 200 da się bez problemu wytrzymać. Ogólnie Boxster daje duuuużo frajdy, jest zwinny, szybki i ładny. Polecam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum