Autor |
Wiadomość |
Jerzy
|
Napisane: 15.01.2010, 0:28 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
No coś za coś. Nie dość, że ma być za 60 tysięcy, z minimalnym przebiegiem, oryginalnym lakierem, bez zadrapań etc to jeszcze 'S'?
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
SzaryWilk
|
Napisane: 16.01.2010, 21:29 |
|
Dołączył: 19.12.2009 Posty: 367
|
Wg Porszafa mam być może najszybszego Boxstera w Polsce, ale go nie sprzedam
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 17.01.2010, 11:50 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Do takich niczym niezweryfikowanych opinii poodchodziłbym raczej ostrożnie. Myślę, że w klubie jest parę szybkich Boxów. Łącznik między kierownicą a fotelem też ma znaczenie
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
SzaryWilk
|
Napisane: 17.01.2010, 11:58 |
|
Dołączył: 19.12.2009 Posty: 367
|
wit007 napisał(a): Łącznik między kierownicą a fotelem też ma znaczenie
Ten łącznik uznaję za zdecydowanie najsłabszy punkt mojego auta i nie będę cwaniakował, że jest inaczej, pokora przede wszystkim, a co do samochodu to Piotr S. stwierdził, że z tak mocnym Boxsterem się jeszcze nie spotkał
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 17.01.2010, 14:48 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1583 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
SzaryWilk napisał(a): Ten łącznik uznaję za zdecydowanie najsłabszy punkt mojego auta i nie będę cwaniakował, że jest inaczej, pokora przede wszystkim, a co do samochodu to Piotr S. stwierdził, że z tak mocnym Boxsterem się jeszcze nie spotkał
Coś ostatnio często słyszę te opinie pana Piotra
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
SzaryWilk
|
Napisane: 17.01.2010, 19:57 |
|
Dołączył: 19.12.2009 Posty: 367
|
piterson napisał(a): SzaryWilk napisał(a): Ten łącznik uznaję za zdecydowanie najsłabszy punkt mojego auta i nie będę cwaniakował, że jest inaczej, pokora przede wszystkim, a co do samochodu to Piotr S. stwierdził, że z tak mocnym Boxsterem się jeszcze nie spotkał Coś ostatnio często słyszę te opinie pana Piotra
He he, być może masz rację
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 17.01.2010, 21:45 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
No to pochwal się co za demon siedzi w twoim cacku?
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
SzaryWilk
|
Napisane: 19.01.2010, 0:04 |
|
Dołączył: 19.12.2009 Posty: 367
|
Myślę, że się spotkamy na zlocie/imprezie klubowej, to będzie dobra okazja do pochwalenia się i poznania
|
|
Góra |
|
grze
|
Napisane: 19.01.2010, 21:30 |
|
Dołączył: 19.01.2010 Posty: 21
|
Witam,
Wkleje tutaj posta ktorego poczatkowo napisalem w dziale powitalnym, jednak podejrzewam ze tutaj bedzie go latwiej zauwazyc:
Moja przygode w Porsche planuje zaczac skromnie, od zakupu Boxstera S. W gre wchodzi tylko wersja USA, z pierwszej / drugiej generacji. Mam kilka pytan co do samego podstawowego wyboru. Roznic pomiedzy modelem sprzed 2000 i tym "po" itp. Bylbym wdzieczny gdyby ktos moglby udzielic mi kilku odpowiedzi, ktore wydaja sie byc dosc podstawowe, a jednak poki co ich nie znalazlem, ewentualnie prosilbym o podanie linka do jakiegos watku z FAQ czy porownaniem Boxsterow
1. Subiektywnie, czy duza roznica jest miedzy modelem 3.2 S z 2000-2002, a tym po 2002 (do 2004). W mocy jest to raptem kilka koni, wiec jak mniemam pod tym wzgledem to glownie sprawa wagi silnika. tak czy siak chodzi mi zarowno o aspekt mechaniczny jak i funkcjonalny (wnetrze)
2. Jak wyglada sprawa z tym dachem? czytalem ze bodajze po 2002 byla szyba szklana, przed z tworzywa. A jak wyglada mechanizm skladania dachu? Czy on jest zawsze elektryczny? Czy czyms sie rozni (2000 od 2002)
3. Co sadzicie o pierwszej wersji (sprzed 2000), tej 2.5l, 201hp? Nie ukrywam ze w mojej okolicy mozna trafic naprawde ladne egzemplarze z 97-99 z przebiegiem rzedu 20-50k mil, wiec jest to kuszaca oferta, a z reguly w przypadkach 5 biegowego manuala dodatkowo cena jest sporo nizsza. I tu wracamy do punktu nr 1 - czy model po '00 lub po '02 jest duuuzo lepszy i nie warto sobie zawracac glowy tymi pierwszymi.
4. Pytanie moze banalne, ale nigdy nie mialem convertible, wiec wole zapytac - jak w przypadku boxsterow to wyglada? czy nie ma problemow z przeciekaniem, szczelinami, przestrzenia miedzy drzwiami a dachem itp? wprawdzie tu gdzie mieszkam pada dosc rzadko, niemniej jednak zdarza sie tydzien jak teraz ze pada praktycznie codziennie (to chyba pierwszy taki przypadek od 10 lat, no ale jednak sie zdarza)
To tyle na razie, glownie chodzi mi o opinie pozwalajace zdecydowac o fakcie czy interesuje mnie w zasadzie wszystkie jednostki napedowe czy tylko 3.2.
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
SzaryWilk
|
Napisane: 19.01.2010, 21:46 |
|
Dołączył: 19.12.2009 Posty: 367
|
Osobiście polecam 3.2 gdyż charakteryzuje się wysoką kulturą i zapewnia doskonałe osiągi i dużo frajdy z jazdy (choć w Ameryce z tą Waszą police to chyba poszaleć nie można ). Dach nie przecieka, otwiera/zamyka się w kilkanaście sekund, choć w 1 generacji tylko w czasie postoju (zaciągnięty ręczny), widoczność do tyłu przy zamkniętym dachu słaba, ale jest dość cicho, przy otwartym do 150 znośnie, a i przy 200 da się bez problemu wytrzymać. Ogólnie Boxster daje duuuużo frajdy, jest zwinny, szybki i ładny. Polecam.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|