Poniżej 2 k i robione w polecanym warsztacie pod W-wa części kupowałem sam
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Czyli takie standardowe koszty, w przypadku mojego obecnego samochodu (a nie jest to Porsche) zapłaciłem około 1,5k.
za olej, świece i filtry?
Doszło jeszcze u mnie wymiana uszczelki pod skrzynią biegów bo pociła się, czyszczenie przepustnicy i aktualizacja oprogramowania silnika, bo wariowały obroty plus wiadomo filtr powietrza i filtr kabinowy.
Panowie, podepnę się pod temat aby nie zaśmiecać forum i zapytam o 3.6 V6. Jak wygląda sprawa z rozrządem i wariatorami w tym silniku ? Często jest do wyminay - tj co 100 000km czy bardziej co 200 000km ? Jak wyglądają mniej wicęj ceny takiej operacji ?
No i drugie pytanie - w związku z tym ,że w 3.6 jest bezpośredni wtrysk paliwa występuje problem suchych portów ? Tzn zbiera sie nagar i co 100 000 km trzeba rozbierać czyścić porty i zawory dolotowe?
Dla porównania kosztów z mojego doświadczenia: 1. Mercedes w211 silnik 1,8 kompresor 184 kunie (po lifcie)- wymiana łańcucha + 2x wariatory kosztuje śrendio 9 000 PLN (1 wariator to koszt ok 3000 PLN). łańcuch się rozciąga co ok 100 000 km. Jeśli zębatki wariatorów są ok to wymiana łańcucha ok 2 000 PLN. 2. Mazda 6 GJ Skyactive - problemy z suchymi portami - zbiera sie nagar i co 50 000 km (śrendnio) wymagane jest rozbieranie i czyszczenie portów zaworowych, dolotu + nowy PVC + wymiana/czyszczenie EGR inaczej autem telepie, szarpie, trzęsie itd.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników