Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Zakup GT3
PostNapisane: 13.01.2014, 7:34 

Dołączył: 13.01.2014
Posty: 19
Witam,

jest to moj pierwszy post wiec wpierw witam serdeczne!

Slowem wstepu... Obecnie uzytkuje E92 M3 i jako ze auto to nie jest juz moim autem rodzinnym :) chcialbym zrobic krok na przod i przesiasc sie do auta bardziej hardcorowego, bardziej dedykowanego na tor, auta bezkompromisowego. Jednoczesnie chcialbym cieszyc sie tym autem moze nie na co dzien, ale przynajmniej w weekendy.

M3 jest autem wspanialym i tylko GT3 mogloby usprawiedliwic zakup nowego auta. Osiagi sa bezporownywalnie lepsze od M3, na poziomie aut supersportowych za polowe ich ceny. Stad moj wybor GT3 i kilka pytan z tym zwiazanych.

Niestety nie jestem milionerem, GT3 ma byc zakupione w UK i zarejstrowane w DE (mam taka mozliwosc zarowno formalna jak i prawna). Dlatego musze sobie zdac sprawe, czy faktycznie bedzie mnie stac na eksploatacje takiego auta (zarowno finansowo jak i "mentalnie"). I nie chodzi mi tu o koszt paliwa, serwisu i opon, ale nieprzewidziane naprawy, lub czestsza wymiana elementow ukl. hamulcowego, czy zawieszenia.

Auto jest reklamowane jako auto torowe. Czy faktycznie gwarancja nie przepada jesli auto bedzie uzytkowane na torze (ok 10-15 sesji rocznie)?

Czy takim autem da sie jezdzic po naszych drogach? Jazda M3 w trybie EDC Sport (sila tlumienia amortyzatorow) musze przyznac ze jest bolesna. Moze nie dla ciala, ale bardziej serca- jesli wiecie o co mi chodzi. Czasami mam wrazenie ze auto zwyczajnie za mocno dotaje po tylku jezdzac po naszych miejskich drogach.

Jak wyglada uzytkowanie tak nisko zawieszonego auta? Czy mozna tym przejechac przez progi zwalniajace bez haczenia spojlerem, czy wjezdzac do garazy podziemnych galerii handlowych? Przedni spojler GT3 jest 9cm nad ziemia z opcja podniesienia do 13cm. Oczywiscie nie musze sie nim tam sie zapuszczac, ale warto wiedziec jakie sa limity uzytkowania.

Jakie sa koszty uzytkowania? Wiem jakie sa koszty uzytkowania M3 w jezdzie na codzien i na torze. Do M3 istnieje duzy wybor zamiennikow tarcz i klockow ktore sa duzo tansze i lepsze od oryginalow, a jest to dosyc istotny koszt w przypadku czestego uzytkowania auta na torze. Czy w przypadku GT3 rowniez istnieja zamienniki tarcz i klockow?

Jaki jest koszt standardowych przegladow serwisowych?

Dzieki z gory za odpowiedz i przepraszam za brak polskich znakow.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum