|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 20 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
matzerath
|
Napisane: 8.06.2011, 20:27 |
|
Dołączył: 6.06.2011 Posty: 6
|
Czołem. Zastanawiam się nad zakupem Caymana. Teraz jeżdżę BMW 328i coupe na codzień i Imprezą STi ok 400KM na torze. Jako, że stuningowana Impreza to droga impreza i awaryjna to trochę zaczyna mnie to denerwować. Tak więc pomyślałem, żeby zamianić BMW i Imprezę na Caymana na co dzień i na tor.
1. Pytanie czy Cayman na tor się nadaje?
2. Czy da się to podkręcić sensownie? Nie chcę poważnych ingerencji i nie spodziewam się wodotrysków ale tak z 320-330 koni by się przydało. Ktoś to praktykował?
PS. Na Carrerę mnie na razie nie stać a starsza mi się nie podoba. Na M3 e92 też nie za bardzo...
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 8.06.2011, 20:57 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
PRzecież Impreza tak pięknie brzmi.....
Ech, ten dzwięk w Subaru mnie powala zawsze...
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 8.06.2011, 21:25 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Jakie czasy robisz na torze impreza?
Cayman chyba da sie podrasowac ale pewnie niezbyt mocno. teraz wychodzi z mocą 330 KM wiec raczej można. Kwestia za ile.
Na pewno pojedziesz Caymanem na tor i wrócisz nim do domu i to wiele razy.
Seryjna impreza na torze nie ma szans z Caymanem ale dlubana juz na pewno jest szybsza. O ile dojedzie...
Ale jako fun car jestem pewny ze impreza daje mnóstwo radochy z upalania i driftow.
Decyzje podejmij sam.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 8.06.2011, 21:46 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
Zastanow sie nad gt3, jam mam do sprzedania za rozsadne pieniadze, wszystko porobione. Auto idealne na cywilne i na tor. Niezniszczalne.
pozdrawiam
Marcin
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
matzerath
|
Napisane: 8.06.2011, 22:43 |
|
Dołączył: 6.06.2011 Posty: 6
|
hmm poka
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 9.06.2011, 0:16 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
no chyba nie liczysz, że na forum porsche ktoś będzie cię odwodził od decyzji jego zakupu
ja bym sobie tuning wolnossaka odpuścił a tym bardziej caymana bo jak zaczniesz jeździć porsche to zrobisz wszystko żeby kupić 911
a o tym Marcina gt3 bym pomyślał bo wtedy byłbyś jeden krok dalej, nie jest to wprawdzie 997 ale co gt3 to gt3 na tym nie powinieneś stracić a jeśli nawet to niewiele
|
|
Góra |
|
Andrzej_K
|
Napisane: 9.06.2011, 9:24 |
|
Dołączył: 13.11.2010 Posty: 54
|
A może 996 turbo? Od 150k coś tam da się znaleźć. Moim zdaniem najlepsza opcja, ponieważ samochód przyjemny na co dzień, daje się dłubać i jego zakup będzie progresem jeżeli chodzi o osiągi w porównaniu do STI, nawet 400 konnego. A co do awaryjności, to niech się już koledzy posiadający taki wóz, wypowiedzą.
|
|
Góra |
|
matzerath
|
Napisane: 9.06.2011, 9:26 |
|
Dołączył: 6.06.2011 Posty: 6
|
wręcz przeciwnie, potrzebuję żeby mnie ponamawiać Mam tylko wątpliwości co do Caymana. Nigdy nim nie jeździłem. Widziałem tylko różne programy i artykuły. Wszyscy jak jeden mąż pieją, że dużo fanu. Ale jak Wy użytkownicy prosiaków oceniacie tą furę?
|
|
Góra |
|
matzerath
|
Napisane: 9.06.2011, 9:35 |
|
Dołączył: 6.06.2011 Posty: 6
|
A co do Carrery mój limit cenowy to 130k. Poczekam jeszcze, popracuję, niewątpliwie kiedyś przyjdzie czas na Carrerkę z przytupem. Zacznę skromniej tak sobię myślę. Ale to GT3 to bym obejrzał, poproszę o linka
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 9.06.2011, 10:03 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
jeździłem Caymanem przez ok. 2.5 roku w klubie, na wszystkie imprezy, slalomy itp. zrobiłem chyba lekko ponad 30tys i w zasadzie nie było w nim nic naprawiane (kiedyś strzeliła linka od sprzęgła w W-wie i serwis stwierdził że to byc może od szybszej jazdy ale poza tym nic). Fun - slalomy - rewelacja - to auto dzięki centralnie położonemu silnikowi jest niezwykle zwinne, zwrotne i łatwe w prowadzeniu. na torze poznań da się wykręcić czas poniżej dwóch minut. podejrzewam, że dobry kierowca da radę w wersji bez modyfikacji zrobić 1.55 albo lepiej. a po slalomach, można było wsiąść w auto i pojechać spokojnie do domu bez obijania obojczyka (ważne aby mieć w opcjach regulowane zawieszenie). Nie daj się zwieść, że GT3 zrobionym na sportowo da się jeździć turystycznie. No ale to samo będzie dotyczyć i Caymana jeśli zmienisz mu siedzenia na kubełki itp. W porównaniu z 911, którą teraz jeżdże, Cayman był jednak mniej wygodniejszy na dluższe trasy, ale fun na slalomach był rewelacyjny .
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 9.06.2011, 11:56 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
nie daj sie zwiesc ze jakimkolwiek porsche cayman/911 bedziesz jezdzil turystycznie /codziennie. To autka jako drugie/trzecie ze wzgledu na wiele czynnikow.
Cayman to swietne autko, wywazone, zwinne dos latwe w kontroli. Te 300 koni jest idealne na nauke.
Gt3 to inna polka pod kazdym wzgledem. To jak kawalek z tortu co sie zwie motosport. A cayman i inne takie to ptysie ktore wolaja: " my tez jestesmy z tej samej cukierni"
Moje autko ustawilem troche bardziej agresywnie/wymagajaco ale moge przestawic w tryb "komfort", a gros porsche nie ma opcji na tor
pozdrawiam
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 9.06.2011, 13:03 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
Marcin, masz w sumie absolutnie rację.
człowiek musi zdecydować, czy chce zdecydowanie sportowo, czy trochę, czy lanso-wóz . porsche zapewnia każdą z tych opcji, aczkolwiek niekoniecznie w jednym modelu.
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 9.06.2011, 21:53 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
jacekm napisał(a): porsche zapewnia każdą z tych opcji, aczkolwiek niekoniecznie w jednym modelu.
do mnie dotarło że porszaki powinny być w domu 3 ale pkt.1 koszty pkt.2 garaż
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 9.06.2011, 22:36 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
zgadzam sie absolutnie. Trzeba obiektywnie stwierdzic ze porsche dostarcza wysoka jakosc i osiagi, w zaleznosci od przeznaczenia
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 14.06.2011, 12:57 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
Jeździłem subaru sti i zawsze był problem że jesteś przed...awarią skrzyni albo turbo,nigdy więcej!!! A cayman ma według mnie ma tylko jedną wadę,jest 2- miejscowy a jak już kupisz porszaczka to pewnie będziesz chciał jeździć non stop na początku i wtedy brakuje czasami tych dodatkowych miejsc,nawet jeśli nie jest tam wygodnie.
|
|
Góra |
|
anonim...
|
Napisane: 14.06.2011, 13:12 |
|
Dołączył: 3.02.2011 Posty: 250
|
fabryke subaru to powinini byli zamknac w 2001 roku.
nie da sie tego auta porownac z lancerem ktorym loilem wszystkie te subarynki, ktore wjezdzajac do uleza juz maski mialy podnoszone i dolewka oleju
|
|
Góra |
|
matzerath
|
Napisane: 14.06.2011, 20:50 |
|
Dołączył: 6.06.2011 Posty: 6
|
haha no to się wszystko zgadza właśnie. Non stop coś, nigdy nie jest idealnie a chodzi o to, żeby jeźdźić i doskonalić się jako kierowca a nie żeby wydawać siano i stać nad mechanikiem, który po raz piąty przekroczył termin. 2 miejsca mi nie przeszkadzają - jestem singlem, w razie czego 1 dziewczyna wchodzi (swoją drogą do prosiaka pewnie chętniej niż do subaru). Ostatnio czytałem jakieś porównanie STI i Caymana no i STI jednak szybsze... o ile działa. Więc moje to już w ogóle szybsze... o ile działa. Boje się tylko o moc i zawias. Jeździłem ostatnio 300KM BMW 335i i jakoś dupy mi nie urwało. Po Caymanie zatem też nie spodziewam się rewolucji. A co do zawiasu w STi mam Teina SS. Obawiam się, że Cayman będzie za twardy na ulicę za miękki na tor. Podejrzewam, że jakiekolwiek zestawy do Caymana czy to poprawiające moc czy to trakcję kosztują krocie. Poza tym w Subaru zawieszenie jest w zasadzie siermiężne i technologicznie przestarzałe, nie miałem obaw żeby je poprawiać. Natomiast poprawianie po inżynierach Porsche jakoś mi tak nie pasuje. Czy ktokolwiek z klubu modyfikował jakoś Caymana?
PS. Hmm w zasadzie co tu się oszukiwać i tak coś namodzę bo inaczej będę chory jeżdżąc seryjną furą.
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 14.06.2011, 21:15 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
matzerath-zawsze miałem ten sam problem w autach i motocyklach,mało mocy i powiem Ci że sprawdza się tylko jedna zasada i jest tańsza niż tuning tj.wymiana na półkę wyżej czyli s4 na rs4,330 na m3 RR600 na RR1000 a w Porsche z wolnossaka trzeba iść wiadomo gdzie
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 14.06.2011, 22:45 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
ja Ci mowie kup GT3 to bedziesz mial sporo przestrzeni na nauke ...z zawiasem przygotowanym przez fachowcow Ustawisz sobie na tor i na ulice.
co do subaru vs misiek to misiek jest od raz praktycznie zdolny do szybkiej jazdy i wymaga stosunkowo malego wkladu vs subaru. Dlatego tez jest tak wiele evo.
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 15.06.2011, 6:46 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
matzerah, po Twoich powyższych wypowiedziach też radzę Ci, abyś szedł w kierunku GT3 i to od razu, bez pośrednich caymanów czy 911. "biedny dwa razy traci".
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 20 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|