Dołączył: 20.05.2015 Posty: 2073 Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Daro, sorry, ale nie wielkiej różnicy w wykończeniu 996 i 986. Oni w Porsche używali tych samych przycisków, kierownicy, boczków, konsoli itd. No chyba ze porównujesz bieda wersje 986 która nawet nie ma głośników w drzwiach (widziałem takie) z wersja full 996 robioną na indywidualne zamówienie na wersji Turbo S
Ale tak jest w każdej marce, jest wersja basic i wersja exlusive A Maseratti to fajne auta - szkoda tylko, że nawet w nowych wersjach demo wszystko trzeszczy, a dźwięk wydechu wydobywa się z głośników ((((
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
@Darek Nie możesz porównywać swojego 996 turbo czy mojego Millennium do Boxstera bo nasze 911’tki mają pełen pakiet skórzany. Jak weźmiesz bazowe wykończenie środka 996 (najczęściej można je znaleźć w egzemplarzach z rynku amerykańskiego) to nie ma kompletnie żadnej różnicy między 911 a Boxsterem Pozdrawiam serdecznie Mata
Jak nie ma różnic to dlaczego 986 kosztują po 20 tys zł a 996 kosztują pod 100? Panowie powagi trochę, 986 wygląda jak stary kapeć, 996 wygląda coraz lepiej i jak widać fajnie się starzeje, poza tym to 911 a nie boxster. Aha nie mam 911, mam 987 także nie jestem żadnym funboyem 911.
90% różnicy to magia 911, a nie obiektywne różnice, szczególnie w jakości. taka wartość dodana. pewnie nie jestem obiektywny, bo mam 986 🙂 i baaardzo go lubię.
Jak nie ma różnic to dlaczego 986 kosztują po 20 tys zł a 996 kosztują pod 100? Panowie powagi trochę, 986 wygląda jak stary kapeć, 996 wygląda coraz lepiej i jak widać fajnie się starzeje, poza tym to 911 a nie boxster. Aha nie mam 911, mam 987 także nie jestem żadnym funboyem 911.
1. Ceny z dupy...za 20 to śmieci, jak 911 za 50, które też się pojawiaja co chwilę 2. Jakosc wykonania jest taka sama. Porsche ratowało się z kryzysu i celowo zaprojektowano jak najwięcej punktów wspólnych by obniżać koszty produkcji. To bardzo podobne auta. W generacji xx7 różnice są juz wyraźne. 3. "poza tym to 911 a nie boxster" - tu masz powód różnicy w cenie. Panamera też jakością i mocą nie ustepuje 911, a kosztuje połowę za ten sam rocznik. Dlaczego?
PS: dla Ciebie stary kapeć, a w opinii wielu fajny youngtimer. Uważam, że 986 starzeje się dużo lepiej niż 987, który mimo że wygląda nowocześniej to jest dużo bardziej bezpłciowe.
To się wątek rozwinął 😂 Z mojego życiowego doświadczeni widzę to tak. Jakość materiałów absolutnie nie idzie w parze z trzymaniem wartości auta to po pierwsze. Jakość 996 tez nie jest za wysoka jeśli chodzi o wnętrze . Co do stuków i trzasków w maserati . Po obszycia całego środka i złożeniu go na nowym zatrzaskach myśle ze jest lepiej niż w fabryce 😉😁 Jeździłem 964, 996, 997 turbo czy 991 gt3 i stwierdzam, że we wszystkich coś skrzypiało i stukało .... nie wspomnę już o samochodach marki Ferrari... Mnie to irytuje ale może tak ma być ... może ja się czepiam i nie na tym powinienem skupiać uwagę jadąc takim autem .... Żona jeździ nowym GLC i tam tez plastiki skrzypią 🤦♂️ Jedynym autem w którym była cisza przez całe 3 lata użytkowania była moja Skoda Octavia z 2013 roku ... i jaki z tego morał ? Chyba taki, że trzeba mieć w dupie trzaski i cieszyć się tym, że mamy fajnie wyglądające auta , które sprawiają, że się w nich relaksujemy , a to czy skrzypi czy to , że miał malowany błotnik czy ze ma cały drugi lakier - walić to 😉😁
Kajtus? 987 Bezpłciowe? czy ja wiem... ja tam moje lubię...
P.S A co do małych podobieństw 987 względem 997 to proponuje się trochę dokszłtacić, w skrócie gdybym zdjął deskę rozdzielczą w 987 i wsadził 997 to by..pasowała, rozmiar, części, pierdołki..wszystko jest właściwie identyko, nie mówiąc o boczkach, przełącznikach itd. myslę że podoboieństwo 996 i 986 jest tutaj takie samo jak w kolejnych generacjach..wiadomo. koszty koszty
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
lotoss napisał(a):
mam wrażenie że tutaj każda sroczka TYLKO swój ogonek chwali.
Miałem 986 i 996 z podstawowym wnętrzem. Mam bezpośrednie porównanie i różnic w środku absolutnie żadnych. Obecnie mam 996 z pełnym pakietem skórzanym turbo i tutaj różnicę faktycznie widać ale tylko dzięki tej pełnej skórze. Jeżeli chodzi o ceny to załóżmy, że dziś 996 to cena 986 x 2. Szczerze? Realnie nie jest tyle warta To tylko i wyłącznie magia 911 powoduje, że jest taka różnica cenowa między tymi dwoma modelami. Boxster (każdej generacji) jest super autem. Nie powinno się oceniać czy i o ile jest gorsze, po prostu jest inne i daje inne wrażenia z jazdy. Moim osobistym zdaniem daje więcej fun’u niż 911...
Ubogie wnetrze zawsze mozna obszyc Ja totalnie nie rozumiem parcia ludzi na orginalne wnetrze w tak masowo produkowanych autach jak boxster/996/997. Co do spasowania wnetrza mam podobne odczucia jak evan, po obszyciu mojego 997 jest lepiej niz bylo przed a dodatkowo mam prawie 14letnie auto, ktore pachnie nowoscia.
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Powiedzmy sobie szczerze, że każde Porsche dobrze jeździ w swoich latach produkcji, choć są wyjątki jak stare Turbo, które dorównuje obecnie produkowanym w osiągach za ułamek ceny nowego
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Dołączył: 13.02.2012 Posty: 1329
Nr klubowicza: 304
Miałem i Boxa 986 i 911-996, różnicy w jakości nie ma żadnej, z tym, że Box daje naprawdę więcej frajdy, 911 to magia modelu- tu 100% racji Mata. Co do generacji to różnice zawieszenia generacji to przepść 100% racji ma Dawid.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników