Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 11.05.2021, 8:17 

Dołączył: 18.10.2015
Posty: 152
Jakiś czas temu (ok. pół roku temu) opisywałem problem gasnącego auta. Okazało się że padła pompa. Wtedy z racji że byłem nie na swoim terenie w przydrożnym warsztacie wymienili mi pompę. Minęło pół roku. Właśnie pojechałem do Auchan na zakupy z żoną.
Efekt taki. Żona wróciła piechotą bez zakupów a ja musiałem czekać na lawetę.
Znowu pompa. Auto odpala 10 s pracuje i gaśnie.

Wyjąłem bezpiecznik 14 aby wypiąć jedną pompę ale też gaśnie. Filtr był wymieniany chwile przed pompą.

Samochód odholowałem pod dom z myślą żeby wymienić pompę.

Na drugi dzień chciałem przedstawić auto kawałek dalej. Myślę odpali kulnę go kawałek zanim zgaśnie. Odpaliłem a on...... Nie gaśnie. No to mnie wkurzył. Laweta opłacona bo wczoraj z miejsca nie ruszał a dziś już chętny do jazdy.

Pojeździłem 2 dni i znowu stanął i gaśnie. Postał jeden dzień i znowu pali.

Aż strach gdzieś dalej jechać.....

Czyżby to kwestia pompy, jakiegoś grata ze szrotu który mi wsadzili? Może zamiennik kiepskiej jakości?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.05.2021, 17:49 

Dołączył: 10.06.2017
Posty: 1190
Nie wiem o jakim modelu ten temat ale w innym aucie miałem podobny objaw z tą różnicą że po odpaleniu chodził około 3-4 minuty i gasł po półgodzinnym postoju znowu odpalał i tak w koło . Okazał się walnięty przekażnik pompy - gdy się nagrzał to rozłączał obwód. Inna proponowana przyczyna to czujnik położenia wału -gdy się nagrzeje to kaput. HEJ


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.05.2021, 21:34 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Ja bym strzelał, że to wiązka przy pompach. Jak wyjmowali pompy to poruszyli, dlatego działało przez jakiś czas, teraz znów zaśniedziała i problem wrócił. Ale to tylko taka mała diagnoza przez forum na koniec dnia ;)

A auto to Cayenne skoro mowa o dwóch pompach :)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.05.2021, 21:52 

Dołączył: 4.02.2018
Posty: 70
livedata i odczyty z pomp. Pierwsza (ta w baku) ma mieć ciśnienie ~5000 jednostek, druga wysokieg ciś. ~50000 jednostek. Jak zdechnie zakręć nim dłużej, jak odpali i muł to wysokiego ciśnienia do wymiany.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.05.2021, 22:02 

Dołączył: 10.10.2016
Posty: 227
Wysokiego ciśnienia wysokie koszty


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.05.2021, 22:09 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
To raczej niskie ciśnienie. Ja stawiam na Cayenne 9PA :)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.05.2021, 22:41 

Dołączył: 4.02.2018
Posty: 70
4s911Laufi napisał(a):
Wysokiego ciśnienia wysokie koszty


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Sprawna używka wysokiego ciśnienia, ok. 1500zł-2000zł. Ta w baku to max 100zł za używaną (szła w wielu innych z grupy vag)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.05.2021, 11:40 

Dołączył: 18.10.2015
Posty: 152
Qbak napisał(a):
Ja bym strzelał, że to wiązka przy pompach. Jak wyjmowali pompy to poruszyli, dlatego działało przez jakiś czas, teraz znów zaśniedziała i problem wrócił. Ale to tylko taka mała diagnoza przez forum na koniec dnia ;)

A auto to Cayenne skoro mowa o dwóch pompach :)


A gdzie znaleźć ta wiązkę dokładnie?

Co do pomp. W baku są dwie pompy. Prawa i lewa. A ta wysokiego ciśnienia gdzie jest?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.05.2021, 16:27 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Wiązka wędruje do pompa paliwa :) Trzeba sprawdzić całą, choć zwykle blisko pomp jest uszkodzona, nigdy sam tego nie sprawdzałem. Jeżeli masz przedliftowego Cayenne I to nie masz pompy wysokiego ciśnienia. Tylko auta z DFI.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum