Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 231 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.09.2011, 11:45 

Dołączył: 3.01.2009
Posty: 108
Marion napisał(a):
suuuper :!:
zapowiada się wspaniale, oczywiście będziemy.

tylko bez marudzenia w PIĄTEK się proszę stawić :-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.09.2011, 13:21 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
niestety w piątek nie damy rady bo mamy rodzinną nieodwoływalną imprezę :(


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.09.2011, 18:09 

Dołączył: 15.11.2007
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
Cześć

Mam pytanko czy ktoś wie jak daleko z lotniska jest do Shella z paliwem Racing ?

Paweł




_________________

Pozdrawiam

Paweł

911 997 TURBO :) 1/4 mili- 10.583 s > PCP Włocławek 2014
911 964 TURBO :)
Macan III GTS :)

http://www.willa911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.09.2011, 18:23 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.11.2009
Posty: 2215
Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
SHELL jest w Krapkowicach ( 11 km ) i Opolu ( 20 km ) od lotniska




_________________

www.911classic.pl zawsze piękne 911 :)

Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.09.2011, 19:06 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Pawel, Twoja turbinka zestrojona jest na V-Power Racingu czy tak dla zasady tankujesz?




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.09.2011, 20:29 
Prezes PCP, Cz. Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2711
Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
33 zgłoszenia + goście specjalni... hmm, myślę że do 40 dobijemy bez większych problemów... :twisted:

a ja nadal biję się z myślami czy wyjechać o 21 w piątek z Lublina, czy o 4 rano... sam nie wiem...




_________________

były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S,
będzie: 981 GTS? ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.09.2011, 20:43 

Dołączył: 15.11.2007
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
Matschke napisał(a):
Pawel, Twoja turbinka zestrojona jest na V-Power Racingu czy tak dla zasady tankujesz?


Cześć

Była strojona na 102 w NIemczech to chce jej dać chociaż 100 jak mam wciskać gaz do oporu :)

Paweł




_________________

Pozdrawiam

Paweł

911 997 TURBO :) 1/4 mili- 10.583 s > PCP Włocławek 2014
911 964 TURBO :)
Macan III GTS :)

http://www.willa911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.09.2011, 22:34 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Cichy napisał(a):
Próba nr.2 to chyba jakiś żart ??? :?
Mety lotne czy "zarzynajace" stop.
Na czym ma polegac zadanie na probie nr. 2 ???


Wysłałem zgłoszenie , ale też mam pytanie jak powyżej.

Pasy szelkowe mam tak ściśle dopasowane ,że wysiadanie z auta na próbie nr 2 raczej w moim wypadku odpada :roll:
Nie chciałbym robić fikcji ,że niby je zapinam jak było w ubiegłym roku.
Próba np. 90 sekund a wsiadanie i wysiadanie z auta 5- 6 minut to niestety zabija nawet treningowy aspekt jazdy.




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.09.2011, 22:44 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
ale przynajmniej przegrasz w uczciwej walce! :-)




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.09.2011, 9:39 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.11.2009
Posty: 2215
Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
jurek968 napisał(a):
Cichy napisał(a):
Próba nr.2 to chyba jakiś żart ??? :?
Mety lotne czy "zarzynajace" stop.
Na czym ma polegac zadanie na probie nr. 2 ???


Wysłałem zgłoszenie , ale też mam pytanie jak powyżej.

Pasy szelkowe mam tak ściśle dopasowane ,że wysiadanie z auta na próbie nr 2 raczej w moim wypadku odpada :roll:
Nie chciałbym robić fikcji ,że niby je zapinam jak było w ubiegłym roku.
Próba np. 90 sekund a wsiadanie i wysiadanie z auta 5- 6 minut to niestety zabija nawet treningowy aspekt jazdy.


za dużo niezadowolenia co do pr.2 ale o żadnym wysiadaniu nie ma mowy jak to było w zeszłym roku więc się nie przejmujcie bo "wykonanie zadania" polegać będzie na czymś innym ..... będzie OK a jak się nie podoba to głosujmy bo jest czas by zmienić "GARAŻ"




_________________

www.911classic.pl zawsze piękne 911 :)

Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.09.2011, 10:00 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Jasmin napisał(a):
ale przynajmniej przegrasz w uczciwej walce! :-)


:?: Osobiście jadę treningowo i towarzysko na najgorszym komplecie opon jakie posiadam.Czasy przejazdu mnie nie interesują ,natomiast po prostu technicznie nie mogę opóscic auta a potem ponownie się dopasować do fotelu w jakimś tam realnym czasie.
Wg FIA trzeba umieć faktycznie wydostać się z auta w kilkadziesiąt sekund ale wsiadanie trwa znacznie dłużej.
Jeśli nie trzeba wysiadać z auta to jest ok.




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.09.2011, 10:06 

Dołączył: 10.05.2007
Posty: 487
To, że z auta nie wysiadamy jest juz jedna dobra wiadomoscia, Krzychu napisz na czym polegac ma dokladnie ta proba wtedy podyskutujemy :D
P.S. Jak wyglada meta (stop czy lotna) ???


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.09.2011, 10:39 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
jurek968 napisał(a):
Jasmin napisał(a):
ale przynajmniej przegrasz w uczciwej walce! :-)


:?: Osobiście jadę treningowo i towarzysko na najgorszym komplecie opon jakie posiadam.Czasy przejazdu mnie nie interesują ,natomiast po prostu technicznie nie mogę opóscic auta a potem ponownie się dopasować do fotelu w jakimś tam realnym czasie.
Wg FIA trzeba umieć faktycznie wydostać się z auta w kilkadziesiąt sekund ale wsiadanie trwa znacznie dłużej.
Jeśli nie trzeba wysiadać z auta to jest ok.

Żartowałem Jurek. Z mojego auta tez sie średnio wysiada i pasy mam takie same jak ty. W zeszłym roku tez był garaż i ustaliliśmy ze wysiada pilot.
No właśnie: jeśli będzie podobnie to będę potrzebował wypożyczyć trzezwego pilota z kondycja:-)




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.09.2011, 11:38 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
Jasmin napisał(a):
trzezwego pilota z kondycja:-)


z tym może być problem, strasznie wymagający jesteś :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.09.2011, 11:53 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
No dobra, przesadziłem!

Więc potrzebny będzie pilot zdolny do wsiadania i wysiadania z samochodu bez pomocy i bez ostrych objawów choroby lokomocyjnej :-)
W ramach dopingu dozwolonego oferuję redbulla albo browara!




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.09.2011, 12:05 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.11.2009
Posty: 2215
Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
Będzie ok. 14 chętnych , trzeźwych a w dodatku pięknych Hostess które będzie można poprosić by "robiły" ... za pilotki więc bez zmartwień Panowie . :D
Gorzej będą miały Panie kierowcy ale jak co to ja jestem chętny jako pilot !

P.S.
Nie wysiadamy po pierwszym przejeździe ale potrzebny będzie bardzo ..... 1 palec :D
Więcej nie zdradzę !




_________________

www.911classic.pl zawsze piękne 911 :)

Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.09.2011, 12:07 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.11.2009
Posty: 2215
Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
Cichy napisał(a):
To, że z auta nie wysiadamy jest juz jedna dobra wiadomoscia, Krzychu napisz na czym polegac ma dokladnie ta proba wtedy podyskutujemy :D
P.S. Jak wyglada meta (stop czy lotna) ???


lotna !




_________________

www.911classic.pl zawsze piękne 911 :)

Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.09.2011, 19:39 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3734
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
O :shock: na 10 pozycji Tomek widzę przyjedzie premierą czyli 991 :D tylko rok produkcji pomylony :?




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.09.2011, 22:36 
Prezes PCP, Cz. Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2711
Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
42 zgłoszenia...;)

a spóźnialskim przypominam o opłatach... :twisted:

nr startowe zamówione, jutro jeszcze puchary...;)




_________________

były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S,
będzie: 981 GTS? ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.09.2011, 11:59 

Dołączył: 16.12.2010
Posty: 865
Lokalizacja: Radomsko
Nr klubowicza: 296
a gdzie znajde numer konta ?




_________________

997.2 GT3 RS TP:1,41,5
944 S2 CUP JPS TP:1,44,7
Puchar PCP 2015


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 231 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum