|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 17 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Młody
|
Napisane: 22.11.2017, 17:17 |
|
Dołączył: 3.08.2017 Posty: 12
|
Witam serdecznie mam pytanie czy budżet 90tys jest wystarczający na zakup w przyzwoitym stanie porsche 996, 987 cayman lub boxster?
|
|
Góra |
|
tsubasa
|
Napisane: 22.11.2017, 17:51 |
|
Dołączył: 11.05.2014 Posty: 1930
|
Na zakup tak, pytanie jaki masz budzet na pakiet startowy..
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 22.11.2017, 18:02 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
Dokładnie! I rezerwę na serwis nadzwyczajny.
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
Młody
|
Napisane: 22.11.2017, 18:15 |
|
Dołączył: 3.08.2017 Posty: 12
|
A ile wystarczy na pakiet startowy ? 10tys?
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 22.11.2017, 18:28 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
Bliżej 20 raczej, bo w tej cenie ideału nie będzie. A jako przykład podam Ci Panamerę od kolegi, przebieg 27tkm, serwisowaną, w której pakiet startowy właśnie tyle wyniósł.
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
Młody
|
Napisane: 22.11.2017, 18:37 |
|
Dołączył: 3.08.2017 Posty: 12
|
Tylko Panamera to inna bajka wszystko jest 4 razy droższe ale będę miał na uwadze zwiększenie budzetu:-) wszystko zależy od tego za ile dostanę auto najtańszy będzie boxster.
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 22.11.2017, 18:46 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
myślałem o 996, boxster na pewno taniej!
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
Młody
|
Napisane: 22.11.2017, 18:51 |
|
Dołączył: 3.08.2017 Posty: 12
|
W 996 to chyba najgorzej silnik wychodzi resztą części z tego co patrzyłem jest przystepna. A silnik jaki wybrać słyszałem że większość radzi 3.6 a zastanawiałem się nad 3.4 po 2000r. I drugie pytanie wymienić od razu po zakupie IMS profilaktycznie.
|
|
Góra |
|
CayenneT
|
Napisane: 23.11.2017, 0:16 |
|
Dołączył: 24.10.2017 Posty: 223
|
Co do silnika znajdziesz tu tyle samo zwolennikow 3.4 co 3.6 ja osobiscie wole 3.6 jest zywszy lepiej reaguje na gaz 20koni wiecej ale roznica jest jezeli zas chodzi o budzet to raczej przedlift bo polifty poszły znowu w gore Na codzienne przejazdzki i dla fanu automat , na tor manual IMS wymieniac profilaktycznie ?? jesli sprzedajacy nie powie czy i kiedy był wymieniany to zalezy od przebiegu . Mysle ze nie warto szukac najtanszych ale tez najdroższych egzemplarzy. Jesli dobrze poszukasz to napewno cos znajdziesz
|
|
Góra |
|
Młody
|
Napisane: 23.11.2017, 8:44 |
|
Dołączył: 3.08.2017 Posty: 12
|
To przy jakim przebiegu warto byłoby zainteresować się wymianą ims jeśli poprzedni właściciel tego nie robił? Mam jeszcze jedno pytanie czy jest jakaś ubezpieczalnia która ubezpieczy mi AC lub mini casco?
|
|
Góra |
|
arczimi
|
Napisane: 23.11.2017, 9:42 |
|
Dołączył: 21.10.2012 Posty: 583
|
Dziwne pytanie. AC dostaniesz u każdego ubezpieczyciela. Ja mini casco miałem w AXA Pamiętaj o jednym. Porsche tanie nie jest. Obyś potem nie był zdziwiony. Ale do portfela Ci nie zaglądałem.
|
|
Góra |
|
Młody
|
Napisane: 23.11.2017, 9:46 |
|
Dołączył: 3.08.2017 Posty: 12
|
Jak robiłem symulację w Internecie to na 987 owszem było oc ać i mini casco ale dla porsche 996 z 2000r już nie dlatego moje pytanie.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 23.11.2017, 9:58 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Nie należy demonizować IMS. O wiele więcej problemów i kosztów generują np. gładzie cylindrów. A to w przypadku 996 >20k zł.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 23.11.2017, 10:05 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1548
|
1. Moim zdaniem spokojnie starczy na Boxstera czy Caymana (w tym S) nawet z pakietem startowym. Mówię wersji o 987.1 2. Jeśli chodzi o 996.2 to będzie ciężko przy obecnych cenach natomiast 996.1 jest większa szansa. Pamiętaj jednak, że będą to auta znacząca starsze i z większym przebiegiem niż te z punktu 1 więc potencjalnie pakiet startowy będzie wyższy. Podobnie pewnie koszty utrzymania w kolejnych latach. 3. 996 i 987 to zupełnie inne auta. Dzieli te konstrukcje prawie 10 lat, maja innaczej umiejscowiony silnik, inaczej się prowadzą , ich wnętrza dzieli epoka etc. Dobrze się zastanów, które bardziej Ci pasuje. 4. IMS to rozdmuchany problem i zdecydowana większość osób na tym forum to potwierdzi. Większy problem (ryzyko w zasadzie) to wycierajace się gładzie cylindrów czy pękające panewki. Niezależnie na co się zdecydujesz koniecznie zweryfikuj silnik w warsztacie, który się na Porsche zna (w tym sprawdzenie gładzi cylindrów endoskopem). 5. Nie wymieniaj niczego na zapas. Dbaj o auto, nie katuj na zimnym, wymieniaj oleju, serwisuj u ludzi którzy maja o tych autach pojęcie
|
|
Góra |
|
Młody
|
Napisane: 23.11.2017, 12:35 |
|
Dołączył: 3.08.2017 Posty: 12
|
Dziękuję bardzo za cenne rady:-) mam jeszcze pytanie czy orientuje się ktoś gdzie w Poznaniu znajdę kogoś od Porsche poza salonem ,który nie ma najlepszych opini?
|
|
Góra |
|
Młody
|
Napisane: 26.11.2017, 16:56 |
|
Dołączył: 3.08.2017 Posty: 12
|
Jakby ktoś jeszcze miał na zbyciu 987 caymana lub boxa w automacie to prosze o kontakt na priv
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 17 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|