Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 23.04.2018, 10:57 

Dołączył: 19.10.2012
Posty: 126
Mavik napisał(a):
Moj GTS wyszedł z PZERO i jak patrze w salonie każdy ma to samo ogumienie.
Jest ok na mokrym, Aquaplaning raczej nie występuje.
Trofeo R jest nieco lepsza stricte na tor od MSC2, szybciej się zużywa, ale dobrze dogrzana lepiej trzyma. Pewnie kupię komplet jak wjeżdżę się w auto.

Co do szybciej zmiany, nieprawda, to było bardzo długie 8 miesięcy gdzie musiałem znosić retrospekcje z jazdy GT3 na torze :lol:


:mrgreen: Miałem również okazję pojeździć w przedliftowej GT3, ale na prawym, co zrobiło na mnie bardzo duże wrażenie. Aktualnie GT3 to w moim rankingu numer 1 i miałem mały dylemat czy szukać przedliftowej GT3 czy brać poliftowego GTSa (poliftowa GT3'ójka jest poza moimi psychicznymi i fizycznymi barierami finansowymi :roll: )
Z dylematu głównie wyszedłem tak, że stosunek jazdy ulica/tor będzie to jakieś 90%/10%, więc zdecydowałem się na GTSa.
Pytanko: jak oceniasz GT3 jako daily (o ile tak go używasz) w porównaniu do GTSa?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.04.2018, 17:46 

Dołączył: 8.01.2017
Posty: 67
Moim zdaniem dokonałeś najlepszego wyboru wedle przeznaczenia auta :)

GT3 moim zdaniem, to nie jest auto, aby traktować go jako "daily" czy ED car. To "weekend toy", "track rat" lub jak kto woli niezły zbój ;)

Jest sztywniejszy, narwany, niegrzeczny, niższy, sporo gośniejszy powyżej 4000 rpm, nie posiada czujników parkowania, posiada kubełki (i moim zdaniem tylko takie fotele trzeba do niego brać) co nieco utrudnia sferę operacyjną, nie jest wyciszany wcale (z tyłu nadkoli brak), słyszysz każde ziarnko piasku jakie uderza o side muffler, nie widzisz policji z tyłu (zasłania skrzydło, ale to nie ma kompletnie znaczenia, nie złapią Cię;), ciężej pracuje kierownica. Natomiast GT3 robi to co ma robić, auto bez kompromisów.

Jestem sporym detalistą :roll: , dlatego jako użytkownik obydwu, widzę spore różnice w przeznaczeniu tych auto. I to prawda, że GTS to tzw. "sweet spot". Mam porównanie też do carrery S ze zwykłym PASM, która pochylała się za bardzo na zakrętach.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum