Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 16.01.2021, 19:05 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1012
Mata napisał(a):
Zdecydowanie będzie trzymać cenę lepiej niż zwykły Boxster.
Zobacz jak cenę trzymają „zwykłe” GTS’y...


To auto jest startowo droższe od GTSa a oferuje niewiele więcej. Smutny kolor, brzydkie felgi, trochę nostalgii, coś jeszcze? :twisted:

Pewnie też będzie trudniej o rabat niż na GTS więc z tym trzymaniem ceny byłbym ostrożny :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.01.2021, 20:09 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 4940
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
No dobra, felga rzeczywiście mogłaby być w tym 25 Jahre ładniejsza :-)

A poniżej kilka zdjęć 986 50 Jahre 550 Spyder...
Dla mnie bomba i ten na pewno będzie trzymać cenę :-)
1953 sztuki wyprodukowane.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.01.2021, 20:44 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9164
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
550 może i trzyma cenę lepiej niż inne 986, ale do ceny z dnia zakupu nowego może nigdy nie wrócić :)

PS. Też uważam że złote felgi są paskudne :)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.01.2021, 21:09 
Avatar użytkownika

Dołączył: 22.01.2020
Posty: 768
Nr klubowicza: 667
560 to zupełnie inna bajka kolorystyczna.
Nowy nie dosyć ze ma brzydkie felgi to jeszcze połączenie czerwonego środka z bordowym dachem Dla mnie trochę za dużo tego czerwonego




_________________

Panamera ST GTS "Żaba", 718 Boxster


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.01.2021, 21:53 

Dołączył: 18.01.2012
Posty: 1623
Ciekawy film, ciekawy wywiad, fajnie też zobaczyć protoplastę.
O okolicznościach powstania tego auta można też przeczytać w książce Saga Rodu Porsche - gorąco polecam. Widać dokładnie gdzie wtedy było Porsche i by się stało gdyby nie powstał Boxster...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.01.2021, 23:15 

Dołączył: 18.01.2012
Posty: 1623
PS. Jak komuś nie pasuje, kolory można zmienić:
https://autokult.pl/39973,porsche-boxst ... po-swojemu


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.01.2021, 23:37 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3879
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Ale....co jest takiego szczególnego w tym aucie poza ładnym środkiem i metryką ?




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.01.2021, 16:20 

Dołączył: 9.03.2017
Posty: 157
1 250 sztuk wystarczy imo, żeby auto trzymało cenę, niezależnie czy komuś leżą złote dodatki czy nie.
Ja, jako wieloletni fan Subaru, lubię wieśniackie złote felgi :D

Wystarczy zmienić kolor na czarny i te złote dodatki wyglądają już całkiem fajnie.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.01.2021, 18:18 

Dołączył: 18.01.2012
Posty: 1623
Dziś to przemalowany Boxster GTS, a za 20 lat będzie to jeden z 1 250 sztuk wyprodukowanych na 25 lecie modelu. Zawsze się znajdzie wąskie grono wyznawców.
Zobacz na ceny 986 Anniversary i wszystko stanie się jasne.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.01.2021, 21:09 

Dołączył: 30.03.2018
Posty: 164
Limitacja ma to do siebie ze zawsze znajdzie sie pare osob na swiecie, ktore lubia zbierac auta z plakietka :) Wystarczy popatrzec na ceny 991 TurboS exclusive series, to tez jest przeciez tylko pakiet stylistyczny. Za 991-50th anniversary tez ludzie krzycza zdecydowanie wiecej niz zwykle 991. Myślę ze nawet przykład cen aut z S vs GTS jest mega dobry, GTS zawsze jest droższy po mimo tego ze S moze byc skonfigurowany w identyczny sposób :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.01.2021, 2:33 

Dołączył: 1.01.2014
Posty: 86
Widzę, że zdania na temat podmiotu lirycznego są mocno podzielone, ale to dobrze. Wedłg mnie ten konkretny model średnio nadaje się na spekulowanie, zresztą czy na prawdę część z Was zamiast wyjechać autem z takim silnikiem w piękny dzień byłaby w stanie trzymać go pod kocem w garażu aby móc go odsprzedać po X latach z hipotetycznym zyskiem lub bez straty?? Hey, myślałem że to forum entuzjastów marki a nie inwestorów :wink:
IMHO ten box robiłby mi, gdyby był w budzie Spydera, miał skręcane rimy jak prtotyp z 1993 i był limitowany do 500 sztuk. To byłby sztos!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.01.2021, 13:18 

Dołączył: 18.12.2018
Posty: 39
JMK01 napisał(a):
Dla fana manuala to Spyder, ale dla miłośnika PDK, to może myć opcja. Ostatnio mam rozterki zimowe, czy kupić klasyka czy może właśnie Spydera. Charakter prowadzenia bardzo klasyczny, ale pozbawiony ryzyka kupna jakiegoś przysłowiowego "ulepa", jakich na otozłomie ostatnio dużo. Jak się napaliłem na 993 z Poznania to wyszło jaki to cukiereczek, później też z Poznania G model restomod, niby fajny, tapicerka odważna ale to akurat lubię i dziś zdjęcia jak to przypłynął z Kalifornii. Niech ta zima się już skończy i będzie można znowu pojeździć.


Ten sam dylemat męczył mnie do momentu, kiedy nie przejechałem się spyderem.Jeżdżąc 993 i 991.2 GTS, ciągnęło mnie bardziej jednak do jazdy bardziej klasycznym, ale znów 993 średnio nadaje się na dłuższe wypady w Alpy. Niby ma moc,manuala i klimat, ale to jednak nie to co w GTS. W GTSie znów niby fajnie, ale doznania z jazdy zbyt "luksusowe". Więc żeby życie miało smaczek...
Załącznik:
IMG_4759.JPG
Załącznik:
IMG_4758.JPG

Pięknie oklejony czeka na lepszą pogodę :)
A Boxter fajny, ale jednak to limitowana wersja GTSa. Cenę zapewne będzie trzymał, tak jak każdy cayman, boxter z silnikiem 4.0, bo tych aut będzie mało. Za rok pojawi się hybryda/elektryk i skończy się era wolnossących silników w Porsche. Więc trzeba cieszyć się póki można :)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.01.2021, 13:28 
Avatar użytkownika

Dołączył: 28.02.2015
Posty: 269
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Nr klubowicza: 469
vandersix napisał(a):
JMK01 napisał(a):
Dla fana manuala to Spyder, ale dla miłośnika PDK, to może myć opcja. Ostatnio mam rozterki zimowe, czy kupić klasyka czy może właśnie Spydera. Charakter prowadzenia bardzo klasyczny, ale pozbawiony ryzyka kupna jakiegoś przysłowiowego "ulepa", jakich na otozłomie ostatnio dużo. Jak się napaliłem na 993 z Poznania to wyszło jaki to cukiereczek, później też z Poznania G model restomod, niby fajny, tapicerka odważna ale to akurat lubię i dziś zdjęcia jak to przypłynął z Kalifornii. Niech ta zima się już skończy i będzie można znowu pojeździć.


Ten sam dylemat męczył mnie do momentu, kiedy nie przejechałem się spyderem.Jeżdżąc 993 i 991.2 GTS, ciągnęło mnie bardziej jednak do jazdy bardziej klasycznym, ale znów 993 średnio nadaje się na dłuższe wypady w Alpy. Niby ma moc,manuala i klimat, ale to jednak nie to co w GTS. W GTSie znów niby fajnie, ale doznania z jazdy zbyt "luksusowe". Więc żeby życie miało smaczek...
Załącznik:
IMG_4759.JPG
Załącznik:
IMG_4758.JPG

Pięknie oklejony czeka na lepszą pogodę :)
A Boxter fajny, ale jednak to limitowana wersja GTSa. Cenę zapewne będzie trzymał, tak jak każdy cayman, boxter z silnikiem 4.0, bo tych aut będzie mało. Za rok pojawi się hybryda/elektryk i skończy się era wolnossących silników w Porsche. Więc trzeba cieszyć się póki można :)


Czyli garaż idealny wyglądałby tak: 993, 991.2 GTS i Spyder.
Pysznie 8) 8)




_________________

Tomek
Fajne 911 i auto fryzjera.

www.autotechnika.info


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.01.2021, 21:22 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
Taka świeża opinia z dzisiaj. Nt. Boxstera 25th, Targi Heritage i predykcji co i jak może "trzymać cenę" ;)



BTW. dla mnie ten 25th ma rewelacyjne felgi. Zwłaszcza wg wzoru (kolor może mniej, ale to zawsze można plastidipem polecieć :mrgreen: ). Kojarzą mi się po połowie: z Cup1 i z Rufami. Uwielbiam proste surowe 5-spoke!
Mając możliwość kupiłbym bez zastanowienia. W ciemnej i głębokiej mając rozważania czy warto...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.01.2021, 10:31 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1012
simprez napisał(a):
Taka świeża opinia z dzisiaj. Nt. Boxstera 25th, Targi Heritage i predykcji co i jak może "trzymać cenę"


To co JayEmm mówi jest zbieżne z tym co mówił ktoś z Porsche -strategia jest taka żeby GT to były samochody a nie przedmioty do spekulacji na których zarabiają flipperzy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron