Felgi są tragiczne i mają paskudny kolor. Wygląda to w połączeniu z wlotami powietrza w tym kolorze jak wiejski tuning golfa 3 No trudno, takie mam zdanie i marketingowy bełkot speców od marketingu Porsche nic tu nie zmieni.
560 to zupełnie inna bajka kolorystyczna. Nowy nie dosyć ze ma brzydkie felgi to jeszcze połączenie czerwonego środka z bordowym dachem Dla mnie trochę za dużo tego czerwonego
Joined: 18.01.2012 Posts: 1239 Location: Warszawa Boxster S 986
Club number: 694
Ciekawy film, ciekawy wywiad, fajnie też zobaczyć protoplastę. O okolicznościach powstania tego auta można też przeczytać w książce Saga Rodu Porsche - gorąco polecam. Widać dokładnie gdzie wtedy było Porsche i by się stało gdyby nie powstał Boxster...
1 250 sztuk wystarczy imo, żeby auto trzymało cenę, niezależnie czy komuś leżą złote dodatki czy nie. Ja, jako wieloletni fan Subaru, lubię wieśniackie złote felgi
Wystarczy zmienić kolor na czarny i te złote dodatki wyglądają już całkiem fajnie.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Wg mnie nie będzie trzymało ceny. W Porsche non stop jest jakaś limitowana edycja jakiegoś auta albo jakichś ciuchów a ludzie dalej w to wierzą. Cenę to może trzymać jakieś naprawde bardzo limitowane 911 GT2 RS a nie przemalowany boxster GTS
Joined: 18.01.2012 Posts: 1239 Location: Warszawa Boxster S 986
Club number: 694
Dziś to przemalowany Boxster GTS, a za 20 lat będzie to jeden z 1 250 sztuk wyprodukowanych na 25 lecie modelu. Zawsze się znajdzie wąskie grono wyznawców. Zobacz na ceny 986 Anniversary i wszystko stanie się jasne.
Cenę to może trzymać jakieś naprawde bardzo limitowane 911 GT2 RS a nie przemalowany boxster GTS
Też tak myślę. Proponuję mały eksperyment myślowy. Dlaczego 987 R trzyma cenę a 987 Black Edition nie? R-ek było wyprodukowanych prawie trzy razy więcej z tego co pamiętam.
IMHO wersja specjalna żeby trzymała cenę musi wyróżniać się czymś więcej niż stylówą.
Limitacja ma to do siebie ze zawsze znajdzie sie pare osob na swiecie, ktore lubia zbierac auta z plakietka Wystarczy popatrzec na ceny 991 TurboS exclusive series, to tez jest przeciez tylko pakiet stylistyczny. Za 991-50th anniversary tez ludzie krzycza zdecydowanie wiecej niz zwykle 991. Myślę ze nawet przykład cen aut z S vs GTS jest mega dobry, GTS zawsze jest droższy po mimo tego ze S moze byc skonfigurowany w identyczny sposób
Widzę, że zdania na temat podmiotu lirycznego są mocno podzielone, ale to dobrze. Wedłg mnie ten konkretny model średnio nadaje się na spekulowanie, zresztą czy na prawdę część z Was zamiast wyjechać autem z takim silnikiem w piękny dzień byłaby w stanie trzymać go pod kocem w garażu aby móc go odsprzedać po X latach z hipotetycznym zyskiem lub bez straty?? Hey, myślałem że to forum entuzjastów marki a nie inwestorów IMHO ten box robiłby mi, gdyby był w budzie Spydera, miał skręcane rimy jak prtotyp z 1993 i był limitowany do 500 sztuk. To byłby sztos!
Dla fana manuala to Spyder, ale dla miłośnika PDK, to może myć opcja. Ostatnio mam rozterki zimowe, czy kupić klasyka czy może właśnie Spydera. Charakter prowadzenia bardzo klasyczny, ale pozbawiony ryzyka kupna jakiegoś przysłowiowego "ulepa", jakich na otozłomie ostatnio dużo. Jak się napaliłem na 993 z Poznania to wyszło jaki to cukiereczek, później też z Poznania G model restomod, niby fajny, tapicerka odważna ale to akurat lubię i dziś zdjęcia jak to przypłynął z Kalifornii. Niech ta zima się już skończy i będzie można znowu pojeździć.
Ten sam dylemat męczył mnie do momentu, kiedy nie przejechałem się spyderem.Jeżdżąc 993 i 991.2 GTS, ciągnęło mnie bardziej jednak do jazdy bardziej klasycznym, ale znów 993 średnio nadaje się na dłuższe wypady w Alpy. Niby ma moc,manuala i klimat, ale to jednak nie to co w GTS. W GTSie znów niby fajnie, ale doznania z jazdy zbyt "luksusowe". Więc żeby życie miało smaczek...
Attachment:
IMG_4759.JPG
Attachment:
IMG_4758.JPG
Pięknie oklejony czeka na lepszą pogodę A Boxter fajny, ale jednak to limitowana wersja GTSa. Cenę zapewne będzie trzymał, tak jak każdy cayman, boxter z silnikiem 4.0, bo tych aut będzie mało. Za rok pojawi się hybryda/elektryk i skończy się era wolnossących silników w Porsche. Więc trzeba cieszyć się póki można
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Joined: 28.02.2015 Posts: 203 Location: Kędzierzyn-Koźle
Club number: 469
vandersix wrote:
JMK01 wrote:
Dla fana manuala to Spyder, ale dla miłośnika PDK, to może myć opcja. Ostatnio mam rozterki zimowe, czy kupić klasyka czy może właśnie Spydera. Charakter prowadzenia bardzo klasyczny, ale pozbawiony ryzyka kupna jakiegoś przysłowiowego "ulepa", jakich na otozłomie ostatnio dużo. Jak się napaliłem na 993 z Poznania to wyszło jaki to cukiereczek, później też z Poznania G model restomod, niby fajny, tapicerka odważna ale to akurat lubię i dziś zdjęcia jak to przypłynął z Kalifornii. Niech ta zima się już skończy i będzie można znowu pojeździć.
Ten sam dylemat męczył mnie do momentu, kiedy nie przejechałem się spyderem.Jeżdżąc 993 i 991.2 GTS, ciągnęło mnie bardziej jednak do jazdy bardziej klasycznym, ale znów 993 średnio nadaje się na dłuższe wypady w Alpy. Niby ma moc,manuala i klimat, ale to jednak nie to co w GTS. W GTSie znów niby fajnie, ale doznania z jazdy zbyt "luksusowe". Więc żeby życie miało smaczek...
Attachment:
IMG_4759.JPG
Attachment:
IMG_4758.JPG
Pięknie oklejony czeka na lepszą pogodę A Boxter fajny, ale jednak to limitowana wersja GTSa. Cenę zapewne będzie trzymał, tak jak każdy cayman, boxter z silnikiem 4.0, bo tych aut będzie mało. Za rok pojawi się hybryda/elektryk i skończy się era wolnossących silników w Porsche. Więc trzeba cieszyć się póki można
Czyli garaż idealny wyglądałby tak: 993, 991.2 GTS i Spyder. Pysznie
Joined: 1.08.2007 Posts: 2750 Location: Kraków - Myślenice
Club number: 199
Taka świeża opinia z dzisiaj. Nt. Boxstera 25th, Targi Heritage i predykcji co i jak może "trzymać cenę" Marion chyba konsultował ten materiał
BTW. dla mnie ten 25th ma rewelacyjne felgi. Zwłaszcza wg wzoru (kolor może mniej, ale to zawsze można plastidipem polecieć ). Kojarzą mi się po połowie: z Cup1 i z Rufami. Uwielbiam proste surowe 5-spoke! Mając możliwość kupiłbym bez zastanowienia. W ciemnej i głębokiej mając rozważania czy warto...
Taka świeża opinia z dzisiaj. Nt. Boxstera 25th, Targi Heritage i predykcji co i jak może "trzymać cenę" Marion chyba konsultował ten materiał
To co JayEmm mówi jest zbieżne z tym co mówił ktoś z Porsche -strategia jest taka żeby GT to były samochody a nie przedmioty do spekulacji na których zarabiają flipperzy.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum