Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Username Password Log me on automatically each visit Register

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 39 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
Offline
PostPosted: 16.01.2021, 19:05 

Joined: 1.01.2015
Posts: 793
Mata wrote:
Zdecydowanie będzie trzymać cenę lepiej niż zwykły Boxster.
Zobacz jak cenę trzymają „zwykłe” GTS’y...


To auto jest startowo droższe od GTSa a oferuje niewiele więcej. Smutny kolor, brzydkie felgi, trochę nostalgii, coś jeszcze? :twisted:

Pewnie też będzie trudniej o rabat niż na GTS więc z tym trzymaniem ceny byłbym ostrożny :)


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 16.01.2021, 19:13 

Joined: 30.03.2007
Posts: 3129
tunix wrote:
brzydkie felgi


Felgi są tragiczne i mają paskudny kolor.
Wygląda to w połączeniu z wlotami powietrza w tym kolorze jak wiejski tuning golfa 3
No trudno, takie mam zdanie i marketingowy bełkot speców od marketingu Porsche nic tu nie zmieni.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 16.01.2021, 19:24 

Joined: 1.01.2015
Posts: 793
Marion wrote:
Wygląda to w połączeniu z wlotami powietrza w tym kolorze jak wiejski tuning golfa 3


Uff... nie ja jeden mam takie wrażenie. Bałem się napisać pierwszy :)


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 16.01.2021, 20:09 
Członek Zarządu PCP
User avatar

Joined: 10.09.2009
Posts: 3543
Location: Warszawa/Poznań
Club number: 281
No dobra, felga rzeczywiście mogłaby być w tym 25 Jahre ładniejsza :-)

A poniżej kilka zdjęć 986 50 Jahre 550 Spyder...
Dla mnie bomba i ten na pewno będzie trzymać cenę :-)
1953 sztuki wyprodukowane.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.




_________________

Michał
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 968 cabrio '92, 996 Millennium '00 + 126p S ’78
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 986S '00, 996.2 targa '03

http://www.alembik.com.pl
IG: mr.mata912


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 16.01.2021, 20:44 
Członek Zarządu PCP
User avatar

Joined: 12.03.2008
Posts: 8896
Location: Gdynia/Warszawa
Club number: 189
550 może i trzyma cenę lepiej niż inne 986, ale do ceny z dnia zakupu nowego może nigdy nie wrócić :)

PS. Też uważam że złote felgi są paskudne :)




_________________

Witek
jest: 997S '09 "Maryla" Tor Poznań 1:55,203 :)
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 16.01.2021, 21:09 
User avatar

Joined: 22.01.2020
Posts: 276
Club number: 667
560 to zupełnie inna bajka kolorystyczna.
Nowy nie dosyć ze ma brzydkie felgi to jeszcze połączenie czerwonego środka z bordowym dachem Dla mnie trochę za dużo tego czerwonego




_________________

Panamera ST GTS "Żaba", 718 Boxster


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 16.01.2021, 21:53 
User avatar

Joined: 18.01.2012
Posts: 1239
Location: Warszawa Boxster S 986
Club number: 694
Ciekawy film, ciekawy wywiad, fajnie też zobaczyć protoplastę.
O okolicznościach powstania tego auta można też przeczytać w książce Saga Rodu Porsche - gorąco polecam. Widać dokładnie gdzie wtedy było Porsche i by się stało gdyby nie powstał Boxster...




_________________

ROADSTER Boxster S 986


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 16.01.2021, 23:15 
User avatar

Joined: 18.01.2012
Posts: 1239
Location: Warszawa Boxster S 986
Club number: 694
PS. Jak komuś nie pasuje, kolory można zmienić:
https://autokult.pl/39973,porsche-boxst ... po-swojemu




_________________

ROADSTER Boxster S 986


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 16.01.2021, 23:37 
Członek Honorowy
User avatar

Joined: 10.03.2007
Posts: 3316
Location: Warszawa
Club number: 029
Ale....co jest takiego szczególnego w tym aucie poza ładnym środkiem i metryką ?




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Top
 Profile YIM  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 17.01.2021, 16:20 

Joined: 9.03.2017
Posts: 119
1 250 sztuk wystarczy imo, żeby auto trzymało cenę, niezależnie czy komuś leżą złote dodatki czy nie.
Ja, jako wieloletni fan Subaru, lubię wieśniackie złote felgi :D

Wystarczy zmienić kolor na czarny i te złote dodatki wyglądają już całkiem fajnie.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 17.01.2021, 17:08 

Joined: 30.03.2007
Posts: 3129
Wg mnie nie będzie trzymało ceny. W Porsche non stop jest jakaś limitowana edycja jakiegoś auta albo jakichś ciuchów a ludzie dalej w to wierzą. Cenę to może trzymać jakieś naprawde bardzo limitowane 911 GT2 RS a nie przemalowany boxster GTS


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 17.01.2021, 18:18 
User avatar

Joined: 18.01.2012
Posts: 1239
Location: Warszawa Boxster S 986
Club number: 694
Dziś to przemalowany Boxster GTS, a za 20 lat będzie to jeden z 1 250 sztuk wyprodukowanych na 25 lecie modelu. Zawsze się znajdzie wąskie grono wyznawców.
Zobacz na ceny 986 Anniversary i wszystko stanie się jasne.




_________________

ROADSTER Boxster S 986


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 17.01.2021, 18:22 

Joined: 1.01.2015
Posts: 793
Marion wrote:
Cenę to może trzymać jakieś naprawde bardzo limitowane 911 GT2 RS a nie przemalowany boxster GTS


Też tak myślę. Proponuję mały eksperyment myślowy. Dlaczego 987 R trzyma cenę a 987 Black Edition nie? R-ek było wyprodukowanych prawie trzy razy więcej z tego co pamiętam.

IMHO wersja specjalna żeby trzymała cenę musi wyróżniać się czymś więcej niż stylówą.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 17.01.2021, 21:09 

Joined: 30.03.2018
Posts: 103
Limitacja ma to do siebie ze zawsze znajdzie sie pare osob na swiecie, ktore lubia zbierac auta z plakietka :) Wystarczy popatrzec na ceny 991 TurboS exclusive series, to tez jest przeciez tylko pakiet stylistyczny. Za 991-50th anniversary tez ludzie krzycza zdecydowanie wiecej niz zwykle 991. Myślę ze nawet przykład cen aut z S vs GTS jest mega dobry, GTS zawsze jest droższy po mimo tego ze S moze byc skonfigurowany w identyczny sposób :)


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 18.01.2021, 2:33 

Joined: 1.01.2014
Posts: 54
Widzę, że zdania na temat podmiotu lirycznego są mocno podzielone, ale to dobrze. Wedłg mnie ten konkretny model średnio nadaje się na spekulowanie, zresztą czy na prawdę część z Was zamiast wyjechać autem z takim silnikiem w piękny dzień byłaby w stanie trzymać go pod kocem w garażu aby móc go odsprzedać po X latach z hipotetycznym zyskiem lub bez straty?? Hey, myślałem że to forum entuzjastów marki a nie inwestorów :wink:
IMHO ten box robiłby mi, gdyby był w budzie Spydera, miał skręcane rimy jak prtotyp z 1993 i był limitowany do 500 sztuk. To byłby sztos!


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 19.01.2021, 13:18 

Joined: 18.12.2018
Posts: 8
JMK01 wrote:
Dla fana manuala to Spyder, ale dla miłośnika PDK, to może myć opcja. Ostatnio mam rozterki zimowe, czy kupić klasyka czy może właśnie Spydera. Charakter prowadzenia bardzo klasyczny, ale pozbawiony ryzyka kupna jakiegoś przysłowiowego "ulepa", jakich na otozłomie ostatnio dużo. Jak się napaliłem na 993 z Poznania to wyszło jaki to cukiereczek, później też z Poznania G model restomod, niby fajny, tapicerka odważna ale to akurat lubię i dziś zdjęcia jak to przypłynął z Kalifornii. Niech ta zima się już skończy i będzie można znowu pojeździć.


Ten sam dylemat męczył mnie do momentu, kiedy nie przejechałem się spyderem.Jeżdżąc 993 i 991.2 GTS, ciągnęło mnie bardziej jednak do jazdy bardziej klasycznym, ale znów 993 średnio nadaje się na dłuższe wypady w Alpy. Niby ma moc,manuala i klimat, ale to jednak nie to co w GTS. W GTSie znów niby fajnie, ale doznania z jazdy zbyt "luksusowe". Więc żeby życie miało smaczek...
Attachment:
IMG_4759.JPG
Attachment:
IMG_4758.JPG

Pięknie oklejony czeka na lepszą pogodę :)
A Boxter fajny, ale jednak to limitowana wersja GTSa. Cenę zapewne będzie trzymał, tak jak każdy cayman, boxter z silnikiem 4.0, bo tych aut będzie mało. Za rok pojawi się hybryda/elektryk i skończy się era wolnossących silników w Porsche. Więc trzeba cieszyć się póki można :)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 19.01.2021, 13:28 
User avatar

Joined: 28.02.2015
Posts: 203
Location: Kędzierzyn-Koźle
Club number: 469
vandersix wrote:
JMK01 wrote:
Dla fana manuala to Spyder, ale dla miłośnika PDK, to może myć opcja. Ostatnio mam rozterki zimowe, czy kupić klasyka czy może właśnie Spydera. Charakter prowadzenia bardzo klasyczny, ale pozbawiony ryzyka kupna jakiegoś przysłowiowego "ulepa", jakich na otozłomie ostatnio dużo. Jak się napaliłem na 993 z Poznania to wyszło jaki to cukiereczek, później też z Poznania G model restomod, niby fajny, tapicerka odważna ale to akurat lubię i dziś zdjęcia jak to przypłynął z Kalifornii. Niech ta zima się już skończy i będzie można znowu pojeździć.


Ten sam dylemat męczył mnie do momentu, kiedy nie przejechałem się spyderem.Jeżdżąc 993 i 991.2 GTS, ciągnęło mnie bardziej jednak do jazdy bardziej klasycznym, ale znów 993 średnio nadaje się na dłuższe wypady w Alpy. Niby ma moc,manuala i klimat, ale to jednak nie to co w GTS. W GTSie znów niby fajnie, ale doznania z jazdy zbyt "luksusowe". Więc żeby życie miało smaczek...
Attachment:
IMG_4759.JPG
Attachment:
IMG_4758.JPG

Pięknie oklejony czeka na lepszą pogodę :)
A Boxter fajny, ale jednak to limitowana wersja GTSa. Cenę zapewne będzie trzymał, tak jak każdy cayman, boxter z silnikiem 4.0, bo tych aut będzie mało. Za rok pojawi się hybryda/elektryk i skończy się era wolnossących silników w Porsche. Więc trzeba cieszyć się póki można :)


Czyli garaż idealny wyglądałby tak: 993, 991.2 GTS i Spyder.
Pysznie 8) 8)




_________________

Tomek
Fajne 911.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 26.01.2021, 21:22 
User avatar

Joined: 1.08.2007
Posts: 2750
Location: Kraków - Myślenice
Club number: 199
Taka świeża opinia z dzisiaj. Nt. Boxstera 25th, Targi Heritage i predykcji co i jak może "trzymać cenę" ;) Marion chyba konsultował ten materiał :lol:



BTW. dla mnie ten 25th ma rewelacyjne felgi. Zwłaszcza wg wzoru (kolor może mniej, ale to zawsze można plastidipem polecieć :mrgreen: ). Kojarzą mi się po połowie: z Cup1 i z Rufami. Uwielbiam proste surowe 5-spoke!
Mając możliwość kupiłbym bez zastanowienia. W ciemnej i głębokiej mając rozważania czy warto...




_________________

"Jak jest prędkość to jest show!' (M. Majcher)


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 27.01.2021, 10:31 

Joined: 1.01.2015
Posts: 793
simprez wrote:
Taka świeża opinia z dzisiaj. Nt. Boxstera 25th, Targi Heritage i predykcji co i jak może "trzymać cenę" ;) Marion chyba konsultował ten materiał :lol:


To co JayEmm mówi jest zbieżne z tym co mówił ktoś z Porsche -strategia jest taka żeby GT to były samochody a nie przedmioty do spekulacji na których zarabiają flipperzy.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 39 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum