Co myślicie?? Marketingowy wyciskacz pieniędzy klientów czy jednak coś więcej?? Polskiego konfiguratora jeszcze nie ma ale cena wyjściowo będzie zbliżona do Spydera
Dołączył: 10.11.2017 Posty: 264
Nr klubowicza: 692
Dla fana manuala to Spyder, ale dla miłośnika PDK, to może myć opcja. Ostatnio mam rozterki zimowe, czy kupić klasyka czy może właśnie Spydera. Charakter prowadzenia bardzo klasyczny, ale pozbawiony ryzyka kupna jakiegoś przysłowiowego "ulepa", jakich na otozłomie ostatnio dużo. Jak się napaliłem na 993 z Poznania to wyszło jaki to cukiereczek, później też z Poznania G model restomod, niby fajny, tapicerka odważna ale to akurat lubię i dziś zdjęcia jak to przypłynął z Kalifornii. Niech ta zima się już skończy i będzie można znowu pojeździć.
_________________
718 Spyder '22 991 Carrera S MRE '14 987 Boxster S '05 Macan kosiarka '18
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Ten Boxster jest super !!! 4 litry, wolnossący, 400 KM, PDK (dla ortodoksów też manual), super wyposażenie, limitacja, miodzio, tylko cena będzie kosmiczna dla takiego jak ja zwykłego zjadacza chleba Rozejdą się prawdopodobnie w trymiga, a i cenę będą później trzymać...
Ps. Marketingowo mistrzostwo świata, ciekawe kiedy Cayenne’a rocznicowego wypuszczą
Ps2. Oglądam ostatnio często Boxstery 550 Spyder 50 Jahre, też srebrne Carrera GT z brązowym środkiem (były też czarne środki ale już mnie taki nie bierze), 265KM, w manualu (był też tiptronic) i są to pierwsze Boxstery, których ceny poszybowały > dziś do kupienia w cenie 911 (996)...
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
rafie napisał(a):
tylko manual...
Rafał My to oldtimery jesteśmy ale mając 400KM pod maską i takiego bandziora do ogarnięcia to naprawdę lepiej mieć cały czas dwie ręce na kierownicy dlatego chyba jednak PDK... Manuale niech zostaną w dziadkach Pozdrawiam serdecznie Mata
Dołączył: 12.01.2016 Posty: 308
Nr klubowicza: 465
Mata napisał(a):
rafie napisał(a):
tylko manual...
Rafał My to oldtimery jesteśmy ale mając 400KM pod maską i takiego bandziora do ogarnięcia to naprawdę lepiej mieć cały czas dwie ręce na kierownicy dlatego chyba jednak PDK... Manuale niech zostaną w dziadkach Pozdrawiam serdecznie Mata
Manual jest trochę upierdliwy w mieście a zwłaszcza przy ruszaniu pod górkę (elektryczny ręczny to porażka bo raz działa a raz nie) ale jest bez problemu do ogarnięcia. A frajda gwarantowana!
Czy przy tym modelu jest szansa, ze będzie trzymał wartość lepiej niż normalny Boxster? Pytam, ponieważ ewentualna utrata wartości jest dla mnie bardzo ważnym czynnikiem przy wyborze auta, a ten strasznie mi się podoba.
Dołączył: 27.12.2017 Posty: 717 Lokalizacja: Szczecin
Nr klubowicza: 712
GoliMilan napisał(a):
Czy przy tym modelu jest szansa, ze będzie trzymał wartość lepiej niż normalny Boxster? Pytam, ponieważ ewentualna utrata wartości jest dla mnie bardzo ważnym czynnikiem przy wyborze auta, a ten strasznie mi się podoba.
Może trzymać trochę lepiej jak pokazują tego typu poprzednie edycje, ale nie spodziewaj się rewelacji
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Widać co niektórzy chcą zjeść ciastko i mieć ciastko oby nie przeważył w tych rozliczeniach rozum nad sercem .. bo to w końcu forum miłośników marki a nie księgowych...
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników