Joined: 15.03.2007 Posts: 2675 Location: Gdynia
Club number: 020
wiem ze nie ja ale spójrz na zadane pytanie w temacie wątku ... z tego co napisał zapytał ja doradzam to a Ty tamto i tyle ... po to jest ten temat , myślę ze bardzo duże znacznie ma tez wiek użytkownika , im niższy rocznik tym większy sentyment do staroci Jak będzie wojna jak to piszesz to żaden złom nie ma znaczenia , uratują nas tylko rolexy
_________________
06/00 996TT Coupe Man Seal Grey 11/01 996TT Coupe Man Black 02/03 996TT Coupe Man Carrera White TP 1:47:643 SR 1:56:431 05/03 996TT Coupe Man Seal Grey Cayenne 3.6 out 996TT Coupe Silver Tip 996TT Cabrio Black Tip 996TT Coupe Black Man Mezger parts mods
Joined: 21.03.2010 Posts: 3691 Location: Poznań
Club number: 263
pdmobil wrote:
993, mimo swojego wieku, jest nowoczesne, niemal współczesne, wyposażone we wszystko to co współczesne, a że już swoje lata ma, to ryzyko psucia się jest.
Piotrze ty tak serio? Co w 993 jest nowoczesne? fakt ma abs i poduszki kierowcy i pasażera ... i to tyle z nowoczesności o której piszesz. To auto jak wyszło już było przestarzałe technologicznie od innych aut na rynku a po za zmianą błotników i lamp nic lepsze nie jest od 964 (coś tam tylko poprawili z tylna zawiechą ) Co do awaryjności to wszystko stare się psuje, lecz nie ma jakiś typowych usterek jak nowsze modele, wiec jest to do bólu proste auto także, za co je kocham.
Joined: 21.03.2010 Posts: 3691 Location: Poznań
Club number: 263
Różnica lat G-modelu a 993 to zaledwie 4 lata ostatni G jest z 1989 r a najstarszy 993 z 1993 r chyba że się mylę ale samo body praktycznie się nie zmieniło więc komu jaka sylwetka się podoba wybierze bo przełomu technologicznego w tych autach nie ma.
Joined: 10.03.2007 Posts: 3720 Location: Warszawa
Club number: 029
[*]
Daro wrote:
Różnica lat G-modelu a 993 to zaledwie 4 lata ostatni G jest z 1989 r a najstarszy 993 z 1993 r chyba że się mylę ale samo body praktycznie się nie zmieniło więc komu jaka sylwetka się podoba wybierze bo przełomu technologicznego w tych autach nie ma.
Darku, poznaj dokładniej swoje 993, albo może jakieś "G" ! Owszem jest i to spory. W każdej przestrzeni, od mechaniki zawieszenia, wyposażenia, silnika do elektroniki sterującej systemami i silnikiem. To wszystko ode mnie w tym temacie.
Joined: 21.03.2010 Posts: 3691 Location: Poznań
Club number: 263
OK nie jestem mechanikiem i nie rozbierałem tych aut, ale dla mnie przeskok technologiczny to miedzy 356 a911 miedzy 993 a 996 czy stworzenie 918 lub CGT reszta to niewielkie ewolucje i rozwijanie na bieżąco technologii. A że sobota? życzę wszystkim od czasu do czasu wyluzowania
Niestety samochód o który się pytałem został sprzedany zanim go obejrzałem -no trudno - widocznie tak miało być... na spokojnie szukam sobie dalej. W tej chwili decyzja zapadłą na G-model a że życia mam nadzieję jeszcze trochę przede mną to i na 964 i 993 przyjdzie czas... cytując klasyk " trzeba z nie jednego źródła wody się napić żeby wiedzieć gdzie jest najlepsza"
tak czy inaczej bardzo dziękuję wszystkim za podpowiedzi i do zobaczenia tu na forum lub gdzieś na drodze...
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum