Author |
Message |
buczi82
|
Posted: 5.12.2015, 0:24 |
|
Joined: 25.11.2015 Posts: 109
|
Pytanie mam, czy jest taka opcja ze przy instalacji lpg komp będzie pokazywać blad czujnikow polozenia walu? Czy to moze jednak czujniki, przewody, lancuch, silnik? Nadmieniam ze silnik chodzi idealnie. Ma 680 obrotow na jalowym i nawet nie drgnie w gore czy dol, chodzi ladnie... Jesli by cos bylo nie tak z polozeniem walu to chyba by latal gora dol, klekotal etc Prosze o konkretne odpowiedzi Dzieki
|
|
Top |
|
buczi82
|
Posted: 5.12.2015, 19:20 |
|
Joined: 25.11.2015 Posts: 109
|
A dokładnie takie bledy... Kolega mowi ze ten z exhaust to moze byc przez lpg, a ten drugi po skadowaniu zniknal, ale pewnie sie zapali, jutro moze kupie czujnik i zobacze czy cos sie zmieni... Jeszcze tylko ten wentylator... (aha poduszka skasowana, zapomniałem zrobic fotke kodu :/ ale wiem ze lewa strona pasazera, tylko ktora?)(a zawieszenie to czujnik, ale nie wiem ktory ehhh) Attachment: rps20151205_172028.jpg Attachment: rps20151205_172000.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
|
|
Top |
|
Qbak
|
Posted: 5.12.2015, 19:42 |
|
Joined: 8.07.2007 Posts: 5196 Location: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Club number: 193
|
Hmm, wygląda jak rozrządu do ustawienia/korekty, choć zwykle widzę te błędy w PIWISie i są inaczej opisane (numerów nie pamiętam). No i 3,2 trafia się bardzo rzadko.
Po przemyśleniu. Może napinacz rozrządu padł/pada? I wtedy może też być mała różnica w ustawieniu wałka wydechowego względem wału korbowego?
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Top |
|
buczi82
|
Posted: 5.12.2015, 20:55 |
|
Joined: 25.11.2015 Posts: 109
|
Wczoraj bylem na innym kompie i tam bylo inaczej, inne numery i czujnik A i czujnik B i inaczej opisane, zapomniałem fotke zrobic... Poczytalem troszke i moga byc tez czujniki, ale dwa by od razu padly? Jutro moze kupie jeden i bedzie wiadomo czy czujniki czy cos z silnikiem ehh i prawie zawal, moja miłość do grobu mnie zaprowadzi
|
|
Top |
|
buczi82
|
Posted: 7.12.2015, 15:27 |
|
Joined: 25.11.2015 Posts: 109
|
Ma ktos moze jakies zdjecie gdzie znajduja sie te czujniki? Szukam wszędzie ale nie ma, moze gdzies jestvjakas stronka gdzie sa jakies schematy? Kiedys mialem stronke ruska, wpisywalem vin i mialem schematy kazdej czesci etc...
|
|
Top |
|
buczi82
|
Posted: 8.12.2015, 13:47 |
|
Joined: 25.11.2015 Posts: 109
|
Wiem marudze, ale jeszcze jedno pytanie, czy 12 i 15 sa takie same czy one sie czyms roznia? Moze dwa wymienie a nie jeden, bo mam jeden ale nie wiem ktory wymienic Attachment: rps20151208_114757.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
|
|
Top |
|
Qbak
|
Posted: 8.12.2015, 16:52 |
|
Joined: 8.07.2007 Posts: 5196 Location: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Club number: 193
|
To są dwa identyczne czujniki Halla. Możesz wymienić jeden, dwa, ale czy wziąłeś pod uwagę to co napisałem powyżej. Sprawdziłeś komputerem czy czujniki działają? Jest pewność że to czujnik?
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Top |
|
buczi82
|
Posted: 8.12.2015, 17:10 |
|
Joined: 25.11.2015 Posts: 109
|
Tak wziaem pod uwage, ale chcialem isc od tanszej strony i wymienic czujniki... Mam taka mala nadzieje ze to one padly bo jak cos dalej to chyba pozostanie mi sprzedac auto i kupic na takie jakie mnie stac ehhh i marzenie poszlo sie rypac no ale chociaz przez tydzień mialem, moze kiedys kupie z powrotem, jak bedzie lepiej... Nie wiem jak je spr czy dzialaja... Szukam ogólnie na temat silnika, czujnikow, bledow etc informacji ale na pl forach malo tego wszystkiego Czy tym piwisem sprawdze czujniki? I czy to jest to : http://pages.ebay.com/link/?nav=item.vi ... 62&alt=web
|
|
Top |
|
rodan.555
|
Posted: 8.12.2015, 18:29 |
|
Joined: 17.05.2015 Posts: 62
|
ten czytnik co podałeś link to słaba podróbka pierwszych durametric. za wiele tym nie odczytasz a jak sprubujesz użyć nowszego softu to go zablokujesz na amen. Pieniądze wyrzucone w błoto. Albo oryginalny durametric albo oryginalny piwis. Jest jeszcze icarsoft porII ale nie wiem czy odczytasz nim wszystko, i jeszcze jakiś polski był ale też nie znam możliwości.
|
|
Top |
|
buczi82
|
Posted: 8.12.2015, 19:26 |
|
Joined: 25.11.2015 Posts: 109
|
To sie pospieszylem :/ no nic będzie lezal w szufladzie, moze kiedys na cos sie przyda...
Najtanszy oryginalny to chyba 10tys zl
|
|
Top |
|
rodan.555
|
Posted: 8.12.2015, 20:17 |
|
Joined: 17.05.2015 Posts: 62
|
piwis tak ale durametric to około 300 $ za wersję bez możliwości kodowania i z możliwością czytania tylko trzech aut (rozpoznawanie po VIN), za to powinien przeczytać błędy wszystkich systemów i pokazywać aktualne wartości wybranych parametrów. Jeśli kupiłeś tamten z aukcji to używaj do niego tylko dostarczonego z nim oprogramowania, oprogramowanie ściągnięte ze strony durametric zablokuje go na 99,99%.
|
|
Top |
|
buczi82
|
Posted: 8.12.2015, 21:03 |
|
Joined: 25.11.2015 Posts: 109
|
|
Top |
|
rodan.555
|
Posted: 9.12.2015, 9:00 |
|
Joined: 17.05.2015 Posts: 62
|
To co w linkach podałeś to ślizg łańcuszka a nie napinacz hydrauliczny. ślizgów nie da się wymienić bez wyjęcia silnika a napinacz to zależy który bo jeden jak najbardziej się da.
|
|
Top |
|
Qbak
|
Posted: 9.12.2015, 22:41 |
|
Joined: 8.07.2007 Posts: 5196 Location: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Club number: 193
|
Tak jak napisał Rodan.555. To co podlinkowałeś to jest ślizg. Brak możliwości wymiany bez wyjmowanie silnika, ale ślizg musiałby być bardzo wytarty żeby powodować takie błędy. Tak wygląda napinacz: Ten przewód może będzie działa w Cayenne, jest szansa że odczytasz podstawowe parametry, czy kąty wałków rozrządu - nie wiem. Udało się coś ustalić do dziś?
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Top |
|
buczi82
|
Posted: 10.12.2015, 10:11 |
|
Joined: 25.11.2015 Posts: 109
|
Naprawdę dziwny ten napinacz, w zyciu bym nie przypuszczal ze tak wyglada, bardziej jakis czujnik przypomina, tyle ze bez wyczki i do takiej malej pierdoly trza silnik wyciagac ehhh Nic narazie nie robiłem, w sobotę jak będzie msce to jade na spr szczelnosci instalacji lpg, tak w razie czego i przy okazji podlacza pod kompa, zobacze co oni mi powiedzą, wezme tez czujnik w razie czego, moze wymienia i spr jeszcze raz... Cholera boje sie ze moze byc cos z silnikiem :/ nie chce go sprzedawac bo sie zakochalem hehe ale nie chce tez ladowac w niego nie wiadomo ile... Zawsze cos ehhh
|
|
Top |
|
Qbak
|
Posted: 10.12.2015, 10:52 |
|
Joined: 8.07.2007 Posts: 5196 Location: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Club number: 193
|
Napinacz da się wymienić bez wyjmowania silnika
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Top |
|
rodan.555
|
Posted: 10.12.2015, 11:46 |
|
Joined: 17.05.2015 Posts: 62
|
takich napinaczy w tym silniku jest chyba dwa i z tego co kojarzę to do wymiany jednego nie trzeba wyciągać silnika. do drugiego chyba trzeba ale tu to nie jestem pewien. U Ciebie może być po prostu potrzebna regulacja wałków rozrządu. Niestety do tej opercji trzeba wyjąć silnik bo rozrząd jest w tym silniku od strony skrzyni.
|
|
Top |
|
Qbak
|
Posted: 10.12.2015, 19:39 |
|
Joined: 8.07.2007 Posts: 5196 Location: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Club number: 193
|
Przyznam, że nigdy jeszcze nie otwierałem 3,2 w Cayenne, ale nie widzę nigdzie dwóch napinaczy łańcucha rozrządu. Nawet 4,5 ma jeden. W katalogu jest też tylko jeden. Jak wiesz coś więcej to napisz gdzie szukać na przyszłość
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Top |
|
tikicaca
|
Posted: 10.12.2015, 20:18 |
|
Joined: 28.08.2012 Posts: 150
|
Albo wyciagniety lancuch, ale bardziej prawdobodobne to napinacz. Nie wiem tylko ktora glowica patrzac od przodu to bank1. Probowal ktos do ceyenne podlaczyc sie vcds'em, tam ten sam silnik siedzi co vw? Chnski durametric tez obluguje w pelni stare ceyenne. W moim boxie moglem nim zmierzyc odchylke polozenia walkow pomiedzy glowicami, Te dwa bledy co masz wiaza sie ze soba i to nie jest wina gazu. Poczytaj na forum touarega, to prawie takie samo auto i ten sam silnik. Troche osob ma z tym problem, niektorzy nawet calkiem spory: http://www.reesphotos.com/VW/
|
|
Top |
|
rodan.555
|
Posted: 10.12.2015, 20:37 |
|
Joined: 17.05.2015 Posts: 62
|
Akurak od cayenne nie otwierałem silników, po prostu założyłem że skoro są dwa łańcuchy to każdy powinien być oddzielnie napinany. Napinacz od łańcucha napędającego wałki rozrządu jest oczywiście jeden i akurat ten da się wymienić bez wyjmowania silnika i chyba nawet bez zbyt dużego demontażu osprzętu. Natomiast dolny łańcuch z tego co widzę po schematach ma napinacz zintegrowany ze ślizgiem.
|
|
Top |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|