Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.10.2007, 13:13 

Dołączył: 11.04.2007
Posty: 11
Witaj,może będzie Ci pasowało moje 944.Jest z 1989 r.ma silnik 2,7L.Kupiłem je w niemczech dwa lata temu.I nie wiele jeździłem,głównie doprowadzałem je do właściwego stanu.Byłem nim w zeszył roku na zlocie jako gość Klubu.W tedy poleciało mi wspomaganie i przetarł się dolny wąż od chłodnicy wody.Przy pomocy kolegów z Klubu udało mi się szczęśliwie wrócić do domu.Kolor to czarna perła,nadwozie jest odnowione i polakierowane na ten sam kolor.Posiada wszystkie te rzeczy o których piszesz oprócz ABS.Silnik ma orginalny przebieg 320tys.km.Gdy wymieniałem uszczelkę pod głowicą widziałem i dotykałem gładzie cylindrów są naprawdę w dobrym stanie.Myślę,że spokojnie przejedzie 100-200tys.Wymieniłem wszystkie rolki i paski od rozrządu i wałków balansujących.Remonotowałem skrzynię biegów.Wymienione: drążki kierownicze razem z końcówkami,łożyska kół przednich,klocki hamulcowe,regenerowałem pompę wspomagania,wymieniałem pompę olejową(używaną),pompę wodną(używaną),nowy zawór podciśnieniowy do sterowania nagrzenicą.Przejrzana cała elektryka i usunięte usterki(wycieraczki,podnośniki eletr.szyb,sterowanie went.chłodn.,sterowanie targą).Oczywiście wymienione filtry i płyny.Gratis mogę dołożyć orginalny mechanizm różnicowy z blokadą,miałem go założonego,ale były jakieś dziwne stuki(chrobotanie) na zakrętach i założyłem z powrotem normalny.Albo ta "szpera" tak ma,albo trzeba ją rozebrać i naprawić.Teraz jeszcze należy wymienić amortyzatory,gumy od stabilizatorów.Popękany jeden dolny boczek siedzenia kierowcy,pęknięcie na desce.Ogólnie stan jest więcej jak dobry.Oprócz zakupu włożyłem w niego z 10tys.a może więcej.W chwili obecnej jest w komisie.Cena to 12tys.Pozdrawiam Zbyszek.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.10.2007, 15:09 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Ja to bym brał tylko i wyłącznie 944 S2.




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.10.2007, 0:34 

Dołączył: 28.07.2007
Posty: 102
Tak chyba zrobię bo narobiłem zamieszania, a okazało się że fundusz zbyt niski sprzedam BMW i wtedy was pomęczę. Tylko teraz ciężko coś w szybkim tempie sprzedać.
Dzięki za namiary na tego czarnego bo zniknął z allegro, a jest w kręgu zainteresowań.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.10.2007, 8:45 

Dołączył: 14.03.2007
Posty: 292
co tu dużo mówić, wszystkie auta z Niemiec w tym wieku muszą mieć ponad 300 tyś, perełki z małym przebiegiem i w rozsądnej cenie mogą się zdarzyć tylko rozbite, nie ma się co czarować, taki przebieg to nic strasznego wręcz przeciwnie jeśli ktoś normalnie do niego dobrnął to pogratulować, bo nie ma szans żeby auto pałowane dojechało do takiego przebiegu bez remontu 8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.11.2007, 11:02 

Dołączył: 28.07.2007
Posty: 102
Nie no nie gadajcie że z Niemiec nic ciekawego za cenę 4tys euro nie kupię ładnego 944 trochę się tam na mobile.de rozglądałem i jest kilka ładnych aut w tej cenie. Podoba mi się zwłaszcza to że tam auta mają dużo lepiej zachowane wnętrze niż u nas no i lakier. Mechanicznie przy aucie wszystko da się zrobić (w końcu mechanikiem jestem) ale odnawianie skór i lakieru nie bardzo mi się uśmiecha i wcale nie jest tanie, a jak do tego trzeba by jakieś plastiki dokupić.
Kupienie auta z wnętrzem w bardzo dobrym stanie i z ładnym lakierem to jak dla mnie dobry początek zwłaszcza że to Porsche było by czwartym autem w rodzinie i mogło by poczekać trochę na remont mechaniczny.
Tak poza tym to widziałem kilka aut które były tak na oko w ogóle w dobrym stanie a cena nie przekraczała 5 tys euro.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.11.2007, 15:27 

Dołączył: 23.05.2007
Posty: 246
Kolega KZO! ma w tym przypadku rację. Ja nie wiem czy ludzie dalej myslą że tam za darmo oddają. Ogladałem w niemczech dużo Porsche i zapewniam że nic dobrego tanio nie kupisz. Za takie jak moje wołają 3000 euro. A te po 5000 euro są nieco lepsze, i wzblizonym stanie do tych w Polsce. Pozatym dolicz koszty wyjazdu, noclegu, itd. , opłat a wyjdzie cię dużo więcej niż myślisz. Pozatym nie ma idealnego autka mającego 20-lat i takiego co się nie psuje, jak milion razy tu wszyscy pisali. Obawiam się że się bardzo rozczarujesz jak pojedziesz :D , pozatym tak jak sobie zawęziłeś krąg poszukiwań tym co auto ma mieć w wyposażeniu, jaki ma mieć kolor itd. to może się okazać że nigdy nie znajdziesz takiego autka, a jak znajdziesz to za 15.000euro :D Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.11.2007, 15:53 

Dołączył: 16.03.2007
Posty: 2773
Panowie - zostawcie biednego kolegę... nie szukaliście nigdy Porsche dla siebie? przecież wiecie, jakie jest wtedy rozdarcie, cały czas pokusy, brak pewności...
każdy ma prawo błądzić, szukać, zastanawiać się...
a co do zawężonego kręgu poszukiwań - wiecie bardzo dobrze, że w koncu wybiera się pod wpływem emocji i często kupione Porsche znacznie się różni od tego z założeń...
myślę, że dałoby radę znaleźć interesujące 944 do 5k E, ale na Twoim miejscu NAPRAWDĘ bym szukał - dzwonił sam, jak nie znasz niemieckiego, prosiłbym kolegę KZO!, któremu sam jestem wdzięczny za to, że, jak pojawiają się jakieś "perełki", dla rozeznania dzwoni do gości.. poza tym po prostu znajdź kogoś w Niemczech, kto dla Ciebie będzie przeglądać tamtejszą prasę...
no i najważniejsze - jeśli jesteś zdecydowany na kupno dobrego auta - musisz być gotowy, że po to auto jechać będziesz parę razy...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.11.2007, 18:40 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1565
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Marko - przypominasz mi siebie sprzed kilku lat. Podobnie jak Ty kiedyś przez 2 lata byłem na kupnie auta. Oglądałem kilkanaście, wybrzydzałem, ciągle mi coś nie pasowało. Aż w końcu pewnego dnia coś we mnie pękło, pojechałem 300 km i tego samego dnia wróciłem z 944. Nie było idealne, rzekłbym wręcz że jego stan był średnio-kiepski. Ale stwierdziłem że czas wreszcie przestać pier... tylko kupić i jeździć bo o to w tym wszystkim chodzi. Porsche są od jeżdżenia a nie od wiecznego o nich dyskutowania!!!

Oczywiście na swoje idealne 944 trafiłem dopiero pół roku później (i to było gorące uczucie od pierwszego wejrzenia pomimo grudniowej pogody) - i tak oto stałem się i nadal jestem posiadaczem dwóch 944...




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.11.2007, 11:13 

Dołączył: 28.07.2007
Posty: 102
Panowie umie ktoś przetłumaczyć to ogłoszenie
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vlgav2xjhch4
Autko ciekawe i w dobrej cenie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.11.2007, 11:22 

Dołączył: 13.03.2007
Posty: 826
Marko, auto stoi w moim (dawnym) mieście :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.11.2007, 1:31 

Dołączył: 28.07.2007
Posty: 102
No tak ale jesteś w stanie przełożyć na polski co o tym autku chociaż mniej więcej piszą?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.11.2007, 9:30 

Dołączył: 11.07.2007
Posty: 39
Może późno, ale wakacje miałem.
Mogę co nieco napisać o 200SX bo kilka lat spędziłem z S13.. klub itd itp.

A więc za 20 tys PLN kupisz tylko S14 lata 94-96 jest to auto brzydsze od młodszego brata - S14a.
Wiekowe już i bardzo często używane zgodnie z przeznaczeniem, trzeba się liczyć z kosztami - silnik (remont ok 4-5k), turbo (1,5 używane do 3500 nowe), zawieszenie (do 4000 za d2), pompa paliwa (400 PLN) .. inne

RWD Turbo 200KM w serii, przy niewielkim nakładzie $$$ można podnieść moc do 300KM, przy trochę większym do 400 KM. Auto pięknie daje bokiem.

S14a to już dużo wyższe ceny.
Znalezienie tego w bdb stanie graniczy z cudem, bo auto stało się bardzo popularne wśród ******
Drutowanie tego jest na porządku dziennym.
Auta te, jak każde sportowe są awaryjne, ale faktycznie części jest dużo.

Ja też sie zastanawiałem nad S14, tylko że z A, ale zdecydowałem się na Porsche i albo to będzie 944 Turbo albo poczekam kilka lat na 911
Niestety ale 944 n/a (nie mówię o S2) i 200SX to trochę inna bajka.

Jesli masz pytania o 200SX to wal, pomogę.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.11.2007, 10:11 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3162
951 to fajne auto, podatne na podnoszenie mocy, ale koszty sa tego naprawde ogromne...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum