Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.01.2009, 23:33 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
a tak wogole to uwazam ze dla "normalnych" ludzi najlepszy jest pakiet wydech i program.
Z prawidlowym wydechem na hamowni maha bedzie 550koni i prawie 700Nm.
I w serwisie nie bedzie z gwarancja zadnych problemow.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.01.2009, 12:51 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
997tt/RS napisał(a):
a tak wogole to uwazam ze dla "normalnych" ludzi najlepszy jest pakiet wydech i program.
Z prawidlowym wydechem na hamowni maha bedzie 550koni i prawie 700Nm.
I w serwisie nie bedzie z gwarancja zadnych problemow.


To chyba najrozsądniejsze podejście do tematu :!:




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.01.2009, 13:40 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
tak jak powiedzialem, dla "normalnych" ludzi :D

nienormalni robia tak.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.01.2009, 17:42 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
No a czy te "większe " turbiny mają też zmienną geometrię?( tak z ciekawości pytam)

Z tego co się orientuję to największym osiągnięciem Porsche ostatnich lat było wprowadzenie turbin o zmiennej geometrii do silnika beznzynowego.
Z tego co wiem wyzwaniem była temparatura , i niejestem pewien czy seryjne turbiny mają dosteczny zapas na ewentualne błędy w tuningu elektronicznym naszych tunerów....dlatego też w sumie lepiej zapłacić niż wymienić silnik bo jak się te zmienne łopatki posypią z turbin to posprzątane :!:




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.01.2009, 0:34 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
jurek968 napisał(a):
No a czy te "większe " turbiny mają też zmienną geometrię?( tak z ciekawości pytam)

Z tego co się orientuję to największym osiągnięciem Porsche ostatnich lat było wprowadzenie turbin o zmiennej geometrii do silnika beznzynowego.
Z tego co wiem wyzwaniem była temparatura , i niejestem pewien czy seryjne turbiny mają dosteczny zapas na ewentualne błędy w tuningu elektronicznym naszych tunerów....dlatego też w sumie lepiej zapłacić niż wymienić silnik bo jak się te zmienne łopatki posypią z turbin to posprzątane :!:



nie wiem o ktore sprezarki pytasz? o te na zdjeciu czy te modyfikowane?
Ja akurat zrobilem wszystko zeby pozbyc sie z auta vtg, mi osobiscie sie nie podoba ten system.
temperatura jest problemem wszystkich sprezarek, a o vtg nie ma obawy w kazdej z nich jest sada, wiec jesli robi im sie odrobine przy goroco to natychmiast komputer polewa benzyna a zaplon sie cofa w niku czego redukowany tez jest boost.
997 ma taka electronike ze jesli modry programista zrobi program i nie wydaje mi sie ze mozna go nazywac "nasz" to nie ma szans na zadna eksplozje.
chlopak z bielsko bialej zrobil z moimi ex ex sperzarkami 100tys kilometrow i nie zepsulo sie nic, jest zachwycony osiagami.
tiprtonic 0-100 w 3,2s i do 200 w 10,2 sec.
wiec co by nie mowic, tuning 997 tt ma sens, powiem wiecej nie wyobrazam sobie i nie potrafilbym jezdzic seryjnym turbo a tymbardziej GT2.
pozdr.k


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum