Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 2.09.2020, 11:03 

Dołączył: 28.11.2016
Posty: 264
Wybieram się Boxsterem na Silesię. Jeszcze nigdy tam nie byłem i nie mam też doświadczenia na tym - moim zdaniem - dość szybkim torze.
Bywałem na wolniejszych, Lublin, Radom, Łódź.

Chętnie posłucham porad kolegów, którzy już tam byli.

Planuję jazdę na oponach drogowych, auto też mam w 100% seryjne, drogowe.

Z góry dzięki.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.09.2020, 12:11 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9164
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Ja ostatnio jeżdżę wszędzie 997.2 na oponach drogowych. Jest zupełnie OK, na Silesii też. Tylko trzeba patrzeć na temperaturę oleju i hamulce - prosta przeciwległa do startowej jest dla nich mocno wyczerpująca.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.09.2020, 12:47 
Avatar użytkownika

Dołączył: 22.01.2020
Posty: 768
Nr klubowicza: 667
Ja byłem swoim Boxsterem na Silesii w lipcu.... lalo Tez miałem pewne obawy ale w pełni seryjne auto daje radę




_________________

Panamera ST GTS "Żaba", 718 Boxster


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.09.2020, 14:22 

Dołączył: 5.12.2019
Posty: 362
jak stary płyn proponuje zmienić , jak będziesz dawał mocno to zaciski zmienią odcień . proponuje nie wszystkie kółka na pełnym ogniu .... ale kto upilnuje :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.09.2020, 14:41 

Dołączył: 28.11.2016
Posty: 264
Dzięki za odpowiedzi.
Jeżdżę na RBF i zmieniam co roku. Zaleję na świeżo.