Autor |
Wiadomość |
tomila
|
Napisane: 22.01.2016, 16:17 |
|
Dołączył: 18.05.2015 Posty: 62
|
Właściwie to byłem pewien ze kupie wreszcie wymarzone Porsche zostało tylko sprawdzenie w serwisie Porsche i w drogę . Potoczyło się jednak inaczej a to za sprawa testu o którym nawet nie wiedziałem , ze istnieje . Pewnie koledzy bedą wiedzieć o co chodzi ale dla mnie była to nowość . Chodzi o test REV Rangę . Odczytanowszytkie przekroczenia obrotów silnika w sześciu zakresach . Powinny de facto występować od 1 do 3 zakresu , pozostałe zakresy mogą sugerować ze mogło nastąpić uszkodzenie silnika zwłaszcza zakres 5 a zakres 6 to już wg Porsche katastrofa . W samochodzie który chciałem kupić było 160 przekroczeń zakresu 4 , 30 w zakresie 5 i 1 w zakresie 6 .Takie samochody jeśli są na gwarancji to podobno ja tracą . Dzieje się tak przyniewlasciwej redukcji biegów . No i wróciłem pociągiem
|
|
Góra |
|
Robertos
|
Napisane: 22.01.2016, 16:49 |
|
Dołączył: 17.04.2011 Posty: 54
|
tomila napisał(a): Właściwie to byłem pewien ze kupie wreszcie wymarzone Porsche zostało tylko sprawdzenie w serwisie Porsche i w drogę . Potoczyło się jednak inaczej a to za sprawa testu o którym nawet nie wiedziałem , ze istnieje . Pewnie koledzy bedą wiedzieć o co chodzi ale dla mnie była to nowość . Chodzi o test REV Rangę . Odczytanowszytkie przekroczenia obrotów silnika w sześciu zakresach . Powinny de facto występować od 1 do 3 zakresu , pozostałe zakresy mogą sugerować ze mogło nastąpić uszkodzenie silnika zwłaszcza zakres 5 a zakres 6 to już wg Porsche katastrofa . W samochodzie który chciałem kupić było 160 przekroczeń zakresu 4 , 30 w zakresie 5 i 1 w zakresie 6 .Takie samochody jeśli są na gwarancji to podobno ja tracą . Dzieje się tak przyniewlasciwej redukcji biegów . No i wróciłem pociągiem a gdzie byłeś? link do ogłoszenia poproszę co bym nie musiał też wracać pociągiem
|
|
Góra |
|
Jaśnie Panicz
|
Napisane: 22.01.2016, 18:37 |
|
Dołączył: 7.07.2015 Posty: 67
|
Ktoś wie na czym polega ta niewłaściwa redukcja biegów? Dotyczy patyka czy pdk?
|
|
Góra |
|
otto
|
Napisane: 22.01.2016, 19:09 |
|
Dołączył: 21.07.2015 Posty: 81
|
np.z piątki na dwójkę .A właściciel był zdziwiony?
|
|
Góra |
|
Wodnik
|
Napisane: 22.01.2016, 19:22 |
|
Dołączył: 26.10.2015 Posty: 69
|
Czy to było czerwone 997.1 z małym przebiegiem (zdaje się że 45 kkm)oferowane jako igła?
|
|
Góra |
|
otto
|
Napisane: 22.01.2016, 19:42 |
|
Dołączył: 21.07.2015 Posty: 81
|
Ktoś kto wstawia do komisu samochód powinien przedtem zrobić pomiar przekroczenia obrotów! I pozostaje nadzieja że nie da się tego skasować/choć polak potrafi jak to jest przykładowo z korekcją licznika.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 22.01.2016, 19:48 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
otto napisał(a): Ktoś kto wstawia do komisu samochód powinien przedtem zrobić pomiar przekroczenia obrotów! I pozostaje nadzieja że nie da się tego skasować/choć polak potrafi jak to jest przykładowo z korekcją licznika. Hm, to raczej nie jest w jego interesie. Chyba że faktycznie auto nie ma przekroczeń. Zdaje się, że nie da się skasować, podobnie jak zaingerować w liczbę roboczogodzin silnika - to z kolei daje wyobrażenie o prawdziwości przebiegu. Była już niejedna dyskusja na ten temat: przekroczone-obroty-kategorii-vi-co-to-wlasciwie-oznacza-t10440.html
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
tomila
|
Napisane: 22.01.2016, 20:14 |
|
Dołączył: 18.05.2015 Posty: 62
|
Właściciel był zdziwiony , ale czy szczerze to nie wiem . Ja byłem nieźle wkurzony , bo nawet nie wiedziałem o której mam pociąg do domu i pozbyłem się niezłej sumki za te informacje . Ale mimo wszystko lepiej przed niż po . Załącznik: IMG_3429.JPG druga kwestia to pytanie czy powinienem podać link do tego ogłoszenia . Myślę , że właściciel tego samochodu nie podzieli się tą wiadomością z przyszłym właścicielem , więc może powinno się powiedzieć , żeby ktoś nie narobił sobie kłopotu
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
tomila
|
Napisane: 22.01.2016, 20:16 |
|
Dołączył: 18.05.2015 Posty: 62
|
stwierdzone wartości na scanie Załącznik: IMG_3430.JPG
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
tomila
|
Napisane: 22.01.2016, 20:20 |
|
Dołączył: 18.05.2015 Posty: 62
|
wysyłam jeszcze raz bo jakieś małe wyszły te zdjęcia Załącznik: IMG_3430.JPG
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
tomila
|
Napisane: 22.01.2016, 20:28 |
|
Dołączył: 18.05.2015 Posty: 62
|
Trzeba przyznać , że mechanik w ASO PORSCHE dał dobitnie do zrozumienia , że ten samochód to tykająca bomba i nie dał się wyprowadzić w pole sprzedającemu , że skoro do tej pory nic się nie stało to już się nie stanie . Twardo i bez niepotrzebnych teatralnych gestów dał do zrozumienia , że ten silnik to w najlepszym razie rosyjska ruletka . Także szacun , bo zrobił to pomimo faktu , że samochód był u nich wcześniej na przeglądzie i gość zostawił im trochę kasy .Poza tym jak ktoś umie czytać to w załączonej tabeli Porsche jest napisane w punkcie 6 , że to de fakto złom .
|
|
Góra |
|
tomila
|
Napisane: 22.01.2016, 20:32 |
|
Dołączył: 18.05.2015 Posty: 62
|
Zaczynam się też tak zastanawiać czy przypadkiem te awarie silników nie wynikają z tego właśnie powodu , a nie jakieś wady silnika . Szkoda , że nigdzie nie trafiłem na taką informację , że coś takiego warto sprawdzić . Wynika z tego , że najbezpieczniej kupić samochód z automatem , choć to też pewności nie daje , że będzie ok
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 22.01.2016, 20:35 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
tomila napisał(a): Właściciel był zdziwiony , ale czy szczerze to nie wiem . Ja byłem nieźle wkurzony , bo nawet nie wiedziałem o której mam pociąg do domu i pozbyłem się niezłej sumki za te informacje . Ale mimo wszystko lepiej przed niż po .
To były bardzo dobrze wydane pieniądze.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
tomila
|
Napisane: 22.01.2016, 20:38 |
|
Dołączył: 18.05.2015 Posty: 62
|
to prawda , jak myślę o tym jak byłe blisko kłopotów to dostaję dreszczy . Całe szczęście , że się uparłem , że chcę sprawdzić ten samochód w ASO .
|
|
Góra |
|
andywwa
|
Napisane: 22.01.2016, 20:56 |
|
Dołączył: 21.12.2013 Posty: 31
|
To przy okazji powiem, że w automatach (997.1 Tiptronic) przekroczenia do VI. stopnia też występują.
W sytuacji kiedy dojdzie do tego poziomu przekroczenia należy się spodziewać uszkodzeń na tłokach i cylindrach chociaż wiem, że jeżdżą bezawaryjnie samochody naprawione (wymiana tłoków) po takich zdarzeniach (jak silnik nie był naprawiany po tym to lepiej unikać).
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 22.01.2016, 21:13 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Przekroczenia I, II i III stopnia to w ogóle jakiś żart Porsche - skoro ogranicznik jest przy 7900.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
andywwa
|
Napisane: 22.01.2016, 22:31 |
|
Dołączył: 21.12.2013 Posty: 31
|
Zgadza sie ale jednak engine damage possible
|
|
Góra |
|
tomila
|
Napisane: 22.01.2016, 23:26 |
|
Dołączył: 18.05.2015 Posty: 62
|
Jak ktoś chce wiedzieć o jaki samochód chodzi piszcie na priva
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 23.01.2016, 0:48 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5185 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
wit007 napisał(a): otto napisał(a): Ktoś kto wstawia do komisu samochód powinien przedtem zrobić pomiar przekroczenia obrotów! I pozostaje nadzieja że nie da się tego skasować/choć polak potrafi jak to jest przykładowo z korekcją licznika. Hm, to raczej nie jest w jego interesie. Chyba że faktycznie auto nie ma przekroczeń. Zdaje się, że nie da się skasować, podobnie jak zaingerować w liczbę roboczogodzin silnika - to z kolei daje wyobrażenie o prawdziwości przebiegu. Jest metoda Droga, ale skuteczna. Nie żeby nie zostawiała śladu, ale da się. Co do powiązania przekroczeń w wadami. Widziałem już uszkodzone silniki gdzie nie było przekroczeń w najwyższych zakresach obrotów. Także nie ma niestety reguły. Najgorsze jest katowanie na zimnym.
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
chuki
|
Napisane: 23.01.2016, 17:33 |
|
Dołączył: 30.03.2014 Posty: 61
|
Czy w PDK to tez może być z tym problem ?
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|