Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 22.01.2016, 16:17 

Dołączył: 18.05.2015
Posty: 62
Właściwie to byłem pewien ze kupie wreszcie wymarzone Porsche zostało tylko sprawdzenie w serwisie Porsche i w drogę . Potoczyło się jednak inaczej a to za sprawa testu o którym nawet nie wiedziałem , ze istnieje . Pewnie koledzy bedą wiedzieć o co chodzi ale dla mnie była to nowość . Chodzi o test REV Rangę . Odczytanowszytkie przekroczenia obrotów silnika w sześciu zakresach . Powinny de facto występować od 1 do 3 zakresu , pozostałe zakresy mogą sugerować ze mogło nastąpić uszkodzenie silnika zwłaszcza zakres 5 a zakres 6 to już wg Porsche katastrofa . W samochodzie który chciałem kupić było 160 przekroczeń zakresu 4 , 30 w zakresie 5 i 1 w zakresie 6 .Takie samochody jeśli są na gwarancji to podobno ja tracą . Dzieje się tak przyniewlasciwej redukcji biegów . No i wróciłem pociągiem :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.01.2016, 16:49 

Dołączył: 17.04.2011
Posty: 54
tomila napisał(a):
Właściwie to byłem pewien ze kupie wreszcie wymarzone Porsche zostało tylko sprawdzenie w serwisie Porsche i w drogę . Potoczyło się jednak inaczej a to za sprawa testu o którym nawet nie wiedziałem , ze istnieje . Pewnie koledzy bedą wiedzieć o co chodzi ale dla mnie była to nowość . Chodzi o test REV Rangę . Odczytanowszytkie przekroczenia obrotów silnika w sześciu zakresach . Powinny de facto występować od 1 do 3 zakresu , pozostałe zakresy mogą sugerować ze mogło nastąpić uszkodzenie silnika zwłaszcza zakres 5 a zakres 6 to już wg Porsche katastrofa . W samochodzie który chciałem kupić było 160 przekroczeń zakresu 4 , 30 w zakresie 5 i 1 w zakresie 6 .Takie samochody jeśli są na gwarancji to podobno ja tracą . Dzieje się tak przyniewlasciwej redukcji biegów . No i wróciłem pociągiem :D


a gdzie byłeś? link do ogłoszenia poproszę :) co bym nie musiał też wracać pociągiem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.01.2016, 18:37 

Dołączył: 7.07.2015
Posty: 67
Ktoś wie na czym polega ta niewłaściwa redukcja biegów? Dotyczy patyka czy pdk?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.01.2016, 19:09 

Dołączył: 21.07.2015
Posty: 81
np.z piątki na dwójkę .A właściciel był zdziwiony?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.01.2016, 19:22 

Dołączył: 26.10.2015
Posty: 69
Czy to było czerwone 997.1 z małym przebiegiem (zdaje się że 45 kkm)oferowane jako igła?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.01.2016, 19:42 

Dołączył: 21.07.2015
Posty: 81
Ktoś kto wstawia do komisu samochód powinien przedtem zrobić pomiar przekroczenia obrotów!
I pozostaje nadzieja że nie da się tego skasować/choć polak potrafi jak to jest przykładowo z korekcją licznika. :banghead:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.01.2016, 19:48 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
otto napisał(a):
Ktoś kto wstawia do komisu samochód powinien przedtem zrobić pomiar przekroczenia obrotów!
I pozostaje nadzieja że nie da się tego skasować/choć polak potrafi jak to jest przykładowo z korekcją licznika. :banghead:



Hm, to raczej nie jest w jego interesie. Chyba że faktycznie auto nie ma przekroczeń. Zdaje się, że nie da się skasować, podobnie jak zaingerować w liczbę roboczogodzin silnika - to z kolei daje wyobrażenie o prawdziwości przebiegu.

Była już niejedna dyskusja na ten temat:
przekroczone-obroty-kategorii-vi-co-to-wlasciwie-oznacza-t10440.html




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.01.2016, 20:14 

Dołączył: 18.05.2015
Posty: 62
Właściciel był zdziwiony , ale czy szczerze to nie wiem . Ja byłem nieźle wkurzony , bo nawet nie wiedziałem o której mam pociąg do domu i pozbyłem się niezłej sumki za te informacje . Ale mimo wszystko lepiej przed niż po .
Załącznik:
IMG_3429.JPG


druga kwestia to pytanie czy powinienem podać link do tego ogłoszenia . Myślę , że właściciel tego samochodu nie podzieli się tą wiadomością z przyszłym właścicielem , więc może powinno się powiedzieć , żeby ktoś nie narobił sobie kłopotu


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.01.2016, 20:16 

Dołączył: 18.05.2015
Posty: 62
stwierdzone wartości na scanie
Załącznik:
IMG_3430.JPG


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.01.2016, 20:20 

Dołączył: 18.05.2015
Posty: 62
wysyłam jeszcze raz bo jakieś małe wyszły te zdjęcia
Załącznik:
IMG_3430.JPG


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.01.2016, 20:28 

Dołączył: 18.05.2015
Posty: 62
Trzeba przyznać , że mechanik w ASO PORSCHE dał dobitnie do zrozumienia , że ten samochód to tykająca bomba i nie dał się wyprowadzić w pole sprzedającemu , że skoro do tej pory nic się nie stało to już się nie stanie . Twardo i bez niepotrzebnych teatralnych gestów dał do zrozumienia , że ten silnik to w najlepszym razie rosyjska ruletka . Także szacun , bo zrobił to pomimo faktu , że samochód był u nich wcześniej na przeglądzie i gość zostawił im trochę kasy .Poza tym jak ktoś umie czytać to w załączonej tabeli Porsche jest napisane w punkcie 6 , że to de fakto złom .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.01.2016, 20:32 

Dołączył: 18.05.2015
Posty: 62
Zaczynam się też tak zastanawiać czy przypadkiem te awarie silników nie wynikają z tego właśnie powodu , a nie jakieś wady silnika .
Szkoda , że nigdzie nie trafiłem na taką informację , że coś takiego warto sprawdzić .
Wynika z tego , że najbezpieczniej kupić samochód z automatem , choć to też pewności nie daje , że będzie ok


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.01.2016, 20:35 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
tomila napisał(a):
Właściciel był zdziwiony , ale czy szczerze to nie wiem . Ja byłem nieźle wkurzony , bo nawet nie wiedziałem o której mam pociąg do domu i pozbyłem się niezłej sumki za te informacje . Ale mimo wszystko lepiej przed niż po .


To były bardzo dobrze wydane pieniądze.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.01.2016, 20:38 

Dołączył: 18.05.2015
Posty: 62
to prawda , jak myślę o tym jak byłe blisko kłopotów to dostaję dreszczy . Całe szczęście , że się uparłem , że chcę sprawdzić ten samochód w ASO .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.01.2016, 20:56 

Dołączył: 21.12.2013
Posty: 31
To przy okazji powiem, że w automatach (997.1 Tiptronic) przekroczenia do VI. stopnia też występują.

W sytuacji kiedy dojdzie do tego poziomu przekroczenia należy się spodziewać uszkodzeń na tłokach i cylindrach chociaż wiem, że jeżdżą bezawaryjnie samochody naprawione (wymiana tłoków) po takich zdarzeniach (jak silnik nie był naprawiany po tym to lepiej unikać).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.01.2016, 21:13 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Przekroczenia I, II i III stopnia to w ogóle jakiś żart Porsche - skoro ogranicznik jest przy 7900.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.01.2016, 22:31 

Dołączył: 21.12.2013
Posty: 31
Zgadza sie ale jednak engine damage possible :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.01.2016, 23:26 

Dołączył: 18.05.2015
Posty: 62
Jak ktoś chce wiedzieć o jaki samochód chodzi piszcie na priva


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.01.2016, 0:48 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
wit007 napisał(a):
otto napisał(a):
Ktoś kto wstawia do komisu samochód powinien przedtem zrobić pomiar przekroczenia obrotów!
I pozostaje nadzieja że nie da się tego skasować/choć polak potrafi jak to jest przykładowo z korekcją licznika. :banghead:



Hm, to raczej nie jest w jego interesie. Chyba że faktycznie auto nie ma przekroczeń. Zdaje się, że nie da się skasować, podobnie jak zaingerować w liczbę roboczogodzin silnika - to z kolei daje wyobrażenie o prawdziwości przebiegu.


Jest metoda ;) Droga, ale skuteczna. Nie żeby nie zostawiała śladu, ale
da się.

Co do powiązania przekroczeń w wadami. Widziałem już uszkodzone silniki
gdzie nie było przekroczeń w najwyższych zakresach obrotów. Także nie ma
niestety reguły. Najgorsze jest katowanie na zimnym.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.01.2016, 17:33 

Dołączył: 30.03.2014
Posty: 61
Czy w PDK to tez może być z tym problem ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum