Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 24.10.2022, 20:36 

Dołączył: 25.03.2019
Posty: 287
berni500 napisał(a):
Skoro jest dyskusja, to przypomnę, ze zawsze pisałem ze 996 a 997 w szczególności to żadne auto kolekcjonerskie, znaczy będzie, ale tak za 40 lat pewnie.
O ile 996 jeszcze ma jakiś smak, jest kontrowersyjne, ma piękna linie (2 szeroka), to 997 jest autem absolutnie nijakim z wyglądu, choć świetnie jeżdżącym.
Kiedyś postawiliśmy dwa turbo obok siebie, 996 i 997 i niestety 997 wyglądał jak Japończyk.
Co przyznał nawet mój kolega posiadacz 997 turbo.
A już zderzak przedni i lotkę w 997 turbo to chyba jakiś emigrant projektował
Tak ze koledzy inwestorzy zwykłych wersji, jesteście w czarnej norze, zamiast zysków będą tylko opłaty, koszty serwisów i stres.
Taki mój kij w to mrowisko
Pozdrawiam
Bernard
Cholera to ja chyba przegrałem życie
Mam 996 TT i 4S obydwa automaty, obydwa z Japonii.
Tylko mnie nie interesują ich ceny bo nie zamierzam ich sprzedawać . Uwielbiam te auta.
Są też takie świry


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.10.2022, 20:42 

Dołączył: 5.03.2021
Posty: 105
Myśle, że czas na sprzedawanie już minął. Kto się załapał jest zarobiony. Kto nie, musi spuścić z tonu i zaakceptować, że sytuacja ekonomiczna społeczeństwa się zmieniła i nie da się już dalej pompować cen. Jesteśmy już poza górką. Trzeba czekać na nowy trend wzrostowy w gospodarce wtedy może wróci optymizm w wycenianiu…


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.10.2022, 21:23 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3071
czyli dobry czas na kupowanie się szykuje , przygarnę chętnie kolejne 996tt coupe manual :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.10.2022, 21:47 

Dołączył: 5.12.2019
Posty: 363
bluezeum napisał(a):
Myśle, że czas na sprzedawanie już minął. Kto się załapał jest zarobiony. Kto nie, musi spuścić z tonu i zaakceptować, że sytuacja ekonomiczna społeczeństwa się zmieniła i nie da się już dalej pompować cen. Jesteśmy już poza górką. Trzeba czekać na nowy trend wzrostowy w gospodarce wtedy może wróci optymizm w wycenianiu…

Tak jest , ale to dopiero preludium. Ci co chcący mieć problemu nie mają, ci co myśleli o sprzedaży już zarobili bo ceny wzrosły, spekulanci wiadomo . Najgorzej mają ci o sobie wmówili , że Porsche jest najlepsze i muszą mieć :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.10.2022, 21:48 
Avatar użytkownika

Dołączył: 27.12.2017
Posty: 694
Lokalizacja: Szczecin
Nr klubowicza: 712
Ciekawe czy beda korekty cen, jak myslicie? Bo do tej pory nawet jak sie nie sprzedawalo to cena rosla, taka logika :)




_________________

981 Boxster GTS


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.10.2022, 21:56 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1559
Nr klubowicza: 582
Będą napewno, np. korekta cenowa na 964 turbo 3,3 wynosi obecnie 30-50 tysięcy euro….tyle ze na plus☹️.
Na 993 turbo tez korekta… plus 50.
Nieszczęsne 993 S się tylko skorygowało o 20 tysi.
964 podobnie.

Koledzy ja napisałem o zwykłych! 996 i 997
Żadnych turbo ani innych typu 40 Jahre czy Millennium.

Pozdrawiam
Bernard




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.10.2022, 7:19 

Dołączył: 13.02.2012
Posty: 1300
Nr klubowicza: 304
berni500 napisał(a):
Skoro jest dyskusja, to przypomnę, ze zawsze pisałem ze 996 a 997 w szczególności to żadne auto kolekcjonerskie, znaczy będzie, ale tak za 40 lat pewnie.
O ile 996 jeszcze ma jakiś smak, jest kontrowersyjne, ma piękna linie (2 szeroka), to 997 jest autem absolutnie nijakim z wyglądu, choć świetnie jeżdżącym.
Kiedyś postawiliśmy dwa turbo obok siebie, 996 i 997 i niestety 997 wyglądał jak Japończyk.
Co przyznał nawet mój kolega posiadacz 997 turbo.
A już zderzak przedni i lotkę w 997 turbo to chyba jakiś emigrant projektował😜🤪
Tak ze koledzy inwestorzy zwykłych wersji, jesteście w czarnej norze, zamiast zysków będą tylko opłaty, koszty serwisów i stres.
Taki mój kij w to mrowisko🤣
Pozdrawiam
Bernard


A w tym przypadku to mam odmienne zdanie. 996 jest rzeczywiście kontrowersyjne i inne, dlatego warte zainteresowania. Ale moim zdaniem ktoś tu na siłę próbował pokazać, że Porsche jest nowoczesne i trochę przekombinował, deska, lampy, dziwnie okrągły przód ( od razu mam skojarzenie z filmem Auta) i tył do tego pochodzi z okresu gdy koncerny szukały oszczędności na materiałach i stąd problemy. A w 4S i Turbo tylne lampy są tak duże, że aż nieproporcjonalne. W 997 to już zrozumienie, że tradycja jest siłą i dlatego powrót okrągłych lamp, deska z daszkiem i układem przypominająca starsze 911, o niebo wygodniejsze fotele i polepszanie materiałów z biegiem produkcji. Ale to tylko moje zdanie. Co nie znaczy, że nie lubię 996. :D




_________________

Andrzej
911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.10.2022, 8:32 
Avatar użytkownika

Dołączył: 31.05.2019
Posty: 427
Nr klubowicza: 797
Eternit napisał(a):
Koledzy wystawiający 996 (oczywiście nie mowa o gt2/3) z cenami zaczynającymi się od 2 sami sobie zabijają sprzedaż. I pisze to jako zadowolony właściciel 996 - nie mają znaczenia te farmazony o wyższości manuala czy paskudne kolory - po prostu cena musi mieć sens, a tu go nie ma w ogóle skoro zamiast można kupić 997.



+1 do GT3 i GT2 dodałbym tylko Turbo. Bo tu cena z 2 na początku wydaje się być racjonalna.




_________________

991.1 GT3
958 3.0 diesel


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.10.2022, 9:16 

Dołączył: 1.01.2018
Posty: 355
berni500 napisał(a):
Z Pitersonem i tonami szpachli zabiłeś właśnie koledze sprzedaż :P
Jakbym Cię nie znał, to bym pomyślał, że zazdrosny jesteś :lol: :lol:


Myślę, że sporo osób uwierzyło w marketingowe slogany wszelkiej maści "handlarzy" o tym, że "ceny już tylko rosną" i, że z Japonii są "tylko najlepiej zachowane egzemplarze" ;) Ludzie wierzyli w brednie jak Amber Gold, GetBack, Smoleńsk i inne, więc w taką niszę jak 996, których natłukli więcej, niż 964+993 razem wziętych - też. Co nie zmienia faktu, że 996 GT3 dla mnie jest nie do pobicia, jeżeli chodzi o o wszystko (ahh, gdyby tylko miało szerokie biodra jak Turbo...)

Inna sprawa - ceny 944 Turbo / S2. Serio auta za > 100k ? Max 30-35k PLN, ale jest popyt, to jest i podaż :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.10.2022, 9:26 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1559
Nr klubowicza: 582
...i tak to koledzy wspólnymi siłami zabiliśmy popyt na 996 na forum, ale teraz widzę, że czas zabrać się za 944? :P
Nie mam, to może ja nie będę się wypowiadał :lol: :lol: :lol:
Pozdrawiam
Bernard




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.10.2022, 9:39 

Dołączył: 1.01.2018
Posty: 355
Ja tylko stwierdzam obserwację rynku ;) Zresztą popatrzeć wystarczy niedaleko - ceny C63...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.10.2022, 10:07 

Dołączył: 11.11.2011
Posty: 324
Z 996 tak jak już wiemy wszystko poza serie trzyma cenę i rośnie a nawet trudno wyceniać bo w PL transakcji mało : np moje gt3 mk II z przebiegiem 30 tys nie ma benchmarku bo nie widziałem tu podobnych samochodów od lat a jeżeli to z historią:) z 944 Turbo S to powiem tak miałem dwa oba sprzedałem poniżej kosztów - a i tak ceny były wysokie - dla mnie 944 T S nie nadawało się do jazdy :) - w porównaniu do jakiejkolwiek 911 na ale to moje odczucie:)
Zawsze to co rzadkie będzie miało wyższą wartość niż seria- dlatego tez 996 4S może dochodzić do ceny turbiny i tyle. I moje 4 grosze na koniec 4S wyglada lepiej niż Turbina ! Najładniejsze 996 ever!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.10.2022, 10:17 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1559
Nr klubowicza: 582
Wg mnie również jest to najładniejsze 996.
Jeżdżę nim z przyjemnością, zwiedziłem kawał Polski i trochę Europy.
I w przyszłym roku tez zamierzam.
A czy kosztuje 150 czy 250 znaczenie ma żadne, albo chcesz mieć takie auto albo nie.
Zreszta te 250 to pewnie jest 150 sprzed 3 lat.




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 25.10.2022, 11:00 
Nie no to jest akurat bzdura, za kawałek odblaskowej blendy dopłacać z 50tys pln "bo ładne", to jeszcze takiej inflacji to nie ma. Te auta nie są sprzedawane w próżni, nie można ich oceniać jakby nic innego nie było na rynku, więc tak - ma znaczenie czy 150 czy 250 i to 250 jest absurdalne.


Góra
   
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.10.2022, 11:20 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1559
Nr klubowicza: 582
A masz gdzieś szeroka dupe bez blendy?
Bo jakiś mi się nie kojarzy….




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.10.2022, 11:25 
Avatar użytkownika

Dołączył: 19.02.2018
Posty: 378
Nr klubowicza: 583
berni500 napisał(a):
oraz posiadacz 996 4S w tiptronicu i z szyberdachem ;)

czarnego na dodatek ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.10.2022, 11:28 

Dołączył: 11.11.2011
Posty: 324
Moje 3 grosze :) kolega chce sprzedać samochód - dyskusja o gustach i cenach nie w tym miejscu pls!
996 4S jest wyjątkowe bez dwóch zdań .
Reszta kwestią gustu a o pieniądzach gentelmeni nie rozmawiają


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.10.2022, 11:29 

Dołączył: 3.01.2011
Posty: 270
Cena mojego auta wynosi 229 tys. Do lekich negocjacji.
Za 150 to nie wiem czy można kupić bezwypadkowe, zadbane i doinwestowane 996 4S. Może 3 lata temu i takie do zainwestowania. Czyli do usunięcia bolączek modelu, innych bieżacych drobiazgów. Z takiego pakietu zrobi się lekko dodatkowe 40 tys. I macie cenę. Przy ok. 200-220 tys za bezwypadkowe i doinwestowane auto, to nie jest żadna spekulacja...
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.10.2022, 11:35 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1559
Nr klubowicza: 582
LeON napisał(a):
berni500 napisał(a):
oraz posiadacz 996 4S w tiptronicu i z szyberdachem ;)

czarnego na dodatek ;)

Lechu zapomniałem dopisać🤣zaraz poprawię!!!




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.10.2022, 13:04 

Dołączył: 13.09.2014
Posty: 77
tony_szpachli napisał(a):
Ja tylko stwierdzam obserwację rynku ;) Zresztą popatrzeć wystarczy niedaleko - ceny C63...



Uważasz, że ładne sztuki już nie na pewno nie zdrożeją choć już mają b wysokie ceny...? Po ogłoszeniu przez MB, że nowa C63 ma 2.0 i waży 2.1 t...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum