|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 14 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Świstak
|
Napisane: 17.01.2023, 19:24 |
|
Dołączył: 29.01.2017 Posty: 54
|
Na sprzedaż Cayenne Transsyberia z 2009 roku, wersja limitowana, jedna z 285 sztuk wyprodukowanych. Samochód sprowadzony z Japonii, zarejestrowany, ubezpieczony w pełni sprawny, bezwypadkowy i świeżo po serwisie. Przebieg 146.000+ km, cena 150.000zł, umowa k/s. Cena może wydawać się wysoka jednak te auta w podobnej kondycji sprzedają się (jeśli się pojawiają) za większe pieniądze. Podsumowując, auto dla kogoś, kto szuka takiej wersji. Samochód stacjonuje w Warszawie.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 18.01.2023, 1:21 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
@Świstak Kojarzę tę wersję z charakterystycznych kontrastowych pomarańczowych dodatków, gmoli, dodatkowych lamp na dachu, koła zapasowego na tylnej klapie etc. Napisz proszę czym ta wersja (oprócz malowania) różniła się od standardowego Cayenne S. Nie czepiam się, chodzi mi o poznanie różnic Pozdrawiam serdecznie Mata ps. I jakbyś nie sprzedał to zapraszam do zapisania się do Klubu i do udziału w zlocie „Porsche Jajecznica” jaki planuję na czerwiec tego roku. Transsyberia byłaby pięknym jego dopełnieniem…
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
tsubasa
|
Napisane: 18.01.2023, 9:50 |
|
Dołączył: 11.05.2014 Posty: 1930
|
Michał.. To samo wczoraj pisałem na naszej grupie I zostałem uświadomiony ze Transsyberie oprócz pomarańczowych wersji wychodziły jeszcze w szarych i białych.. Całe życie człowiek się uczy.. Ostatnia sztuka którą gdzieś obserwowałem sprzedała się finalnie za 40k $ one faktycznie już cenowo są drogie..
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 18.01.2023, 22:03 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
Powiem wam ze ogólnie te poliftowe 2007-2010 cayenne ładnie się zestarzały w przeciwieństwie np do przedlifotwych . One bardziej mi się podobają niż te kulki 2010 w górę które są jakieś bez wyrazu . Mialem kiedyś turbo 2007 poliftowy ale oczywiście zdychał silnik podobne sytuacje jak w 996 wolnosaacym . Aktualnie użytkuje takiego w jednym z 2 bezpiecznych silników 3,6 vw albo diesel 3.0 . Wracając do tematu piękna wersja tego modelu , o ile mozna to powiedzieć o suv ...
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 18.01.2023, 23:01 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
porscheee napisał(a): Powiem wam ze ogólnie te poliftowe 2007-2010 cayenne ładnie się zestarzały w przeciwieństwie np do przedlifotwych. Wracając do tematu piękna wersja tego modelu , o ile mozna to powiedzieć o suv ... Dawid, a w porównaniu do pierwszego X5 od BMW to poliftowy pierwszy Cayenne zestarzał się wręcz pięknie! Nie wiem dlaczego ale jak patrzę na pierwsze X5 to mam skojarzenie ze Skodą Kodiaq, kasztanowym ludzikiem, łosiem lub puszystą kobietą o zgrabnych nogach Transsyberię (z pomarańczem) albo złotego GTS’a to nawet chętnie bym przygarnął…
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
Świstak
|
Napisane: 18.01.2023, 23:13 |
|
Dołączył: 29.01.2017 Posty: 54
|
X5 pierwszej generacji, w odpowiedniej wersji , według mnie fajnie się zestarzało i na pewno jeździ bardziej sportowo od Cayenne 4.8. Te zwyklaki x5 e53 to rzeczywiście pięne nie są dzisiaj
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 18.01.2023, 23:27 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Świstak, Ty jakiego „dopasa” pokazujesz... „Kasztan” na zdjęciu poniżej
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
Świstak
|
Napisane: 18.01.2023, 23:46 |
|
Dołączył: 29.01.2017 Posty: 54
|
Mata, ten niebieski to seryjne auto, żadna osobista wariacja
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 19.01.2023, 12:08 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
hah a to ciekawa rozmowa nam się wytworzyła , bylem posiadaczem x5 pierwszej generacji ale polift przez kilkanaście lat , fakt brzydki srebrny w diesel , w miedzy czasie mialem tego cayenne pierwszej generacji polift turbo bardzo ładny , pierwszy wlasciciel salon etc , x5 Włoch . Cayenne ciagle coś się psuło a zużycie oleju 1l na 100l paliwa więc tankowanie do pelna plus butelka oleju przebieg 140tys km , x5 nic się nie działo a miał x3 przebiegu , jeśli chodzi o prowadzenie nie wiem czemu ale naparwde x5 biło to turbo na głowę . W tym roku wola roboczego x5 sprzedałem i zakupiłem znów cayenne polift ale już z 3.6 vw motor kilka tras za mną i to inne auto nie jest tak ociężale inaczej sie prowadzi no i ten silnik jest praktycznie bezobslugowy o spalaniu nie wspomnę vs turbo . Przyznam szczerze ze poszedłem w niego tylko dlatego żeby ciągać lawetę z 996 i warunek był najbezpieczniejszy silnik kolor biały jak ładunek no i z hakiem , jak się trafił to jest i sklad wyglada super , postaram się jeszcze takie same kola założyć podobnie obkleić na nasze eliminacje żeby fun z trasy był większy . Jeszcze jedno pytanie czy takiego polift można zaliczyć do jajecznicy moim zdaniem nie , on ma przód bardziej jak lambo urus niż 1 cayenne przed lift czy 996 , ale moze zle to widzę chyba pierwszy temat gdzie ruszamy auta suv i to zabijajac temat glowny sprzedaż auta kolegi więc basta
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 19.01.2023, 22:39 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Zaliczamy do "jajecznicy" > jak najbardziej można wpadać na czerwcowy zlot
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 20.01.2023, 13:46 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1024
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 20.01.2023, 20:47 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Zajefajny jest ten oliwkowy Cayenne
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
Magicznykapiceq
|
Napisane: 14.01.2024, 15:37 |
|
Dołączył: 16.12.2016 Posty: 2
|
Cześć, Czy samochód jest nadal na sprzedaż?
|
|
Góra |
|
Świstak
|
Napisane: 15.01.2024, 19:09 |
|
Dołączył: 29.01.2017 Posty: 54
|
Hej, auto cały czas w moich rękach , wysyłam mój tel na pw, jeśli jesteś poważnie zainteresowany to śmiało dzwoń.
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 14 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|