Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 19.05.2020, 11:16 

Dołączył: 19.05.2020
Posty: 19
Wiatm,

Kupilem niedawno po kolizji Panamere. Generalnie potrzebuje i obecnie szukam calego przodu, czyli: maska, blotniki, lampy - full led, pas przeni z chlodnicami itd. Jak sie dowiaduje juz po fakcie zakupu, wcale nie tak latwo znalezc do niej czesci :) Udalo mi sie znalezc jednak caly przod, aczkolwiek od 2014 Panamery 3.6 w benzynie. Moj silnik ma 3.0 w benzynie z Hybryda. Pytanie moje polega na tym, czy przod z 3.6 bedzie pasowal do 3.0? W sesie chlodnic, wlotow powietrza, mocowan itp.? Prosze o cierpliwosc jezeli cos w tym postcie spapralem, jest to moj pierwszy tutaj :) Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.05.2020, 20:59 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Hej,

W Hybrydzie będziesz miał chłodzenie akumulatorów po prawej stronie,
jeżeli dobrze pamiętam, a po lewej chłodzenie power and control eletroncs.
W 3,6 jest tylko jedna środkowa więc tutaj teoretycznie się zgadza,
ewentualnie będzie trzeba wyjąć zaślepki i włożyć ramkę.

Zderzak to będzie coś czuje Twój najmniejszy problem. Tam jest mnóstwo
rurek od wody, ten cały PaCE for eletric drive. Nigdy go nie szukałem
na aucie, ale wygląda że jest z przodu. Masz ten element?

Jak patrzę na hybrydy od Porsche to stwierdzam, że chyba chcieli jeszcze
bardziej skomplikować budowę auta...




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.05.2020, 7:08 

Dołączył: 19.05.2020
Posty: 19
Hej,

Dziekuje bardzo za odpowiedz oraz wskazowki w poruszonym temacie. Samochod dopiero wczoraj dotarl na miejsce tak wiec jeszcze niewiadomo co jest a czego nie ma. Cos sie dotyczytalem rowniez na temat wlotow powietrza, i jezeli zrozumialem prawidlowo to hybryda bedzie miala jeden a 3.6 dwa. Z tym rowniez problemu nie powinno byc, jeden z wlotow w hybrydzie jest ponoc po prostu zaslepiony. Czyli z tego co zrozumialem, identyczne nie sa, ale z odpowienia ramka reszta powinna pasowac? I owszem budowe auta skomplikowali maksymalnie :) Pozdrawiam serdecznie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.05.2020, 8:10 

Dołączył: 19.05.2020
Posty: 19
Nie wiem czy ten caly element PaCE for Electric Drive zostal uszkodzony czy wogole jest. Co gorsze nie moge nic znalezc na ten temat w necie. Hmmmm. Bedziesz wiedzial moze cos wiecej na ten temat, numer czesci czy cos w zblizeniu. Dzieki raz jeszcze, pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.05.2020, 10:19 

Dołączył: 4.05.2011
Posty: 651
https://www.porsche.com/germany/accesso ... inalparts/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.05.2020, 11:16 

Dołączył: 19.05.2020
Posty: 19
Fajnie dzieki bardzo za linka :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.05.2020, 19:33 

Dołączył: 18.03.2015
Posty: 328
Dokładnie trzeba każdą część zbadać, znajomy Hybrida ściągnął również ze Stanóow i ma problem z przodem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.05.2020, 20:48 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Mniej więcej tak wygląda układ chłodzenia w przodu:
https://images.ilcats.ru/getImage.php?c ... 4b55527e7d
Numer 26 na powyższej grafice to jest to co Porsche nazywa w katalogu:
Power and control electronics for electric drive. Miałem kilka razy
do czynienia z hybrydą, ale nigdy z napędem, więc szczególnie nie
szukałem, ale wygląda jakby (z uwagi na krótkie przewody chłodzenia
do niego idące) był z lewej strony. Być może nie ma tam nawiewu i jest
właśnie zaślepka.

Na tej grafice numer 1:
http://68c485fd633f2800b573-cf856d65853 ... 901-21.gif

Jeżeli sam będziesz kompletował i składał auto, to wydrukuj sobie
najpierw z katalogu PET który wyżej podlinkował Eclipser (są też
w wersji angielskiej) wszystkie strony z Twoim silnikiem i przodem
(mogę Ci rozkodować vin) z Twoimi opcjami i najpierw sprawdź co masz
a czego nie masz. Niektóre części są na tyle drogie i są dostępne
tylko na wymianę jako nowe (lub dopłata kaucji w przypadku braku
starej części). Może się okazać, że trzeba będzie szukać drugiej
hybrydy rozbitej tyłem, żeby się ekonomicznie opłacało.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.05.2020, 7:50 

Dołączył: 19.05.2020
Posty: 19
Bardzo Wam dziekuje za podpowiedzi oraz pomoc w temacie. Niespodziewalem sie az takiego odzewu, ze wogole temat ogarne. Bede dzialal i dam znac na bierzaco jak temat wyglada. Ogromne dzieki, serdecznie pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.05.2020, 7:54 

Dołączył: 19.05.2020
Posty: 19
Ta maszyneria z grafiki o numerze 1 jest cala :D jak sie okazuje.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.05.2020, 7:56 

Dołączył: 19.05.2020
Posty: 19
Chlodnica i przewody od Hybridy rowniez sa cale :) Glownie dostala chlodnica wody i automatu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.05.2020, 9:53 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
To nie ma takiego dramatu jak myślałem :)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.05.2020, 11:18 

Dołączył: 19.05.2020
Posty: 19
Dokladnie tak :) , po kiereszowany jednak jest ale mysle ze temat do ogarniecia. W kazdym razie ze zdjec wygladalo to o wiele gorzej niz w rzeczywistosci.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.07.2020, 1:51 

Dołączył: 19.05.2020
Posty: 19
Witam ponownie po dluzszej przerwie. Po kilku miesiacach ciezkiej pracy oraz pozyskiwaniu czesci niemalze niedostepnych w PL, projekt ze tak powiem dobiegl konca. Panamera po raz pierwszy klika dni temu dotknela Polskich szos :D Nietrwalo to jednak zbyt dlugo, po pierwszym rozladowaniu baterii hybrydy samochod odmowil posluszenstwa. Od momentu kiedy znalazl sie w PL akumulator hybrydy posiadal maly choc jakikolwiek ladunek, auto bylo w pelni na chodzie w tratkcie naprawy, hybryda jak i silnik spalinowy. Podczas naprawy regularnie byl odpalany oraz podlanczany do kontaku w celu doladowania akumulatora hybrydy. Po zakonczeniu napraw mechanicznych samochod wyjechal z garazu, nie trwalo to jednak zbyt dlugo, oko 1.5 dnia :). Wystarczylo jedno rozladowanie Hybrydy do zera i wszystko szlag trafil. Podczas pierwszej jazdy probnej po kilkakrotnym przejsciu pracy silnika z hybrydy na spalinowy, silnik wywalil blad zwiazany z bateria hyrbydy. Blad zostal skasowany i auto jezdzilo dalej. Nastepnego dnia podczas jazdy oko 30km bateria hybrydy rozladowana zostala praktycznie do zera, i wtedy zaczely sie dziac dziwne rzeczy. Przy zamykaniu auta z pilota zaczely migac swiatla kierunkow, tak jak by samochod wszedl w tzw. panic mode. Po ponownym otworzeniu drzwi poprzez pilota kilkanascie minut pozniej, oraz probie uruchomienia sysytemu podstawowego (czyli hybrydy) do jazdy, auto zupelnie odmowilo posluszenstwa - zero reakcji. Po przekreceniu kluczyka na pozycje start, igla wskazyjaca gotowosc hybrydy do jazdy nie wskoczyla na pozycje "ready" jak zwykle tylko pozostawala bez ruchu w tym samym miejscu, czyli na dole zegara. Na jednym z zegarow po prawej stronie pojawil sie czerwony komunikat "Hybrid!" pod spodem napis rozniez na czerwono, "Park vehicle safely" Na podpiecie do pradu w celu doladowania baterii hybrydy jak wczesniej, samochod tez nie reaguje, czyli zupelnie nie da sie podladowac juz baterii hybrydy z kontaktu, jak niegdys. Zero reakci, po podlaczeniu do pradu zapala sie przy wtyczce po prawej stronie zolte migajace swiatelko, po czym po chwili zmienia sie na czerwone. Powinno jednak byc zielone i po chwili przejsc w tryb ladownia baterii, jak niegdys podczas normalnego ladowania pradem. Za jakis czas, powiedzmy kilkanascie sekund, po podlaczeniu, pokazywala sie ikonka migajaca po przeciwnej stronie wtyczki wskazujaca ze akumulator sie laduje. Wywyalilo przy tym wszystkim blad - kod bledu to: PODAB. Jak juz zdazylem sie dowiedziec od Porsche Service jest to zbyt ogolny kod bledu aby sprecyzowac dokladna przyczyne awarii. Samochod odjechal wiec na lawecie do znajomego elektryka. Mamy teraz niemala lamiglowke :) Czy ktos moze mial juz do czynienia z podobnym przypadkiem zwiazanym z wybrykami hybrydy w Panamerze? Po wstepnych analizach wraz ze znajmoym mechanikiem doszlismy do wniosku ze byc moze przyczyna faktycznie jest akumulator hybrydy ktory jak przypuszczamy stal nie uzywany jakies +/- 6 miesiecy, w zwiazku z czym nie przyjmuje juz zadnego ladunku. Z tego co zdazylem sie dowiedziec przez ostatni tydzien te baterie nie lubia byc nie uzywane. Jezeli ktos moglby udzielic nam jakichkolwiek wskazowek, bardzo dziekuje. Serdecznie pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.07.2020, 8:21 

Dołączył: 8.01.2019
Posty: 182
Hindu007

Dzięki za Twój post,drukuje go i będę pokazywał Klientom,
którzy chcą kupić auto inne niż nowe/Appproved :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.07.2020, 9:58 

Dołączył: 23.09.2018
Posty: 413
Hindu007, wyjmij baterię i naładuj sekcje kazda osobno małym prądem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.07.2020, 18:44 

Dołączył: 26.09.2015
Posty: 543
ChrisR napisał(a):
Hindu007

Dzięki za Twój post,drukuje go i będę pokazywał Klientom,
którzy chcą kupić auto inne niż nowe/Appproved :)
Każdemu kto chce kupić Porsche zwłaszcza Panamere :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.07.2020, 1:05 

Dołączył: 19.05.2020
Posty: 19
GermanCars bardzo dziekuje za wskazowki, sproboje tego co doradzasz i dam znac jak sytuacja sie rozwinie. Serdecznie Pozdrawiam.

hubi_pl oraz ChrisR - niektorzy z nas "did their homework"

https://www.6speedonline.com/forums/pan ... rical.html

Tak wiec jak najbardziej drukujcie i doradzajcie swoim klientom oraz przyjacielom zakupu nowego/Approved Porsche :lol: Aczkolwiek jak sie okazuje problem jest zdecydowanie bardziej zlozony. Zrozumienie i rozwiazanie problemu wymaga jednak odrobienia zadania oraz IQ nieco wiekszego nizeli .00911 Jednak po waszych lopatologicznych wypowiedziach nie jestem sklonny sadzic iz wasza umiejetnosc komunikacji, inteligencji czy tez rozwiazywania porblemow lub pomagania innym oscyluje gdziekolwiek w zblizeniu poziomu troglodyty. Serdecznie pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.07.2020, 1:25 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5042
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
@Hindu007
Grubo, ale chyba Panowie sobie po trosze zasłużyli...




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.07.2020, 1:46 

Dołączył: 26.09.2015
Posty: 543
Chudo chudo i powodzenia w naprawach.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum