Autor |
Wiadomość |
sonda
|
Napisane: 4.12.2017, 23:24 |
|
Dołączył: 16.12.2010 Posty: 865 Lokalizacja: Radomsko
Nr klubowicza: 296
|
Za to w Europie można kupić tanio bezwypadkowe z minimalnym przebiegiem
_________________
997.2 GT3 RS TP:1,41,5 944 S2 CUP JPS TP:1,44,7 Puchar PCP 2015
|
|
Góra |
|
Grzegorz 66
|
Napisane: 5.12.2017, 0:57 |
|
Dołączył: 4.09.2016 Posty: 287
|
sonda napisał(a): Za to w Europie można kupić tanio bezwypadkowe z minimalnym przebiegiem A kto powiedział,że warunkiem zakupu ma być tanio??? Jeszcze jeden taki post i dostaniesz ostrzeżenie. Kolejnego nie będzie. Admin
|
|
Góra |
|
sonda
|
Napisane: 5.12.2017, 8:23 |
|
Dołączył: 16.12.2010 Posty: 865 Lokalizacja: Radomsko
Nr klubowicza: 296
|
Ta dyskusja do niczego nie prowadzi, każdy decyduje co kupuje. Ja mam auta w które wkładam dużo serca i nie są są typowo na handel. Cieszą mnie i kto był u mnie widział ze są dopieszczone . Ale niestety muszę coś sprzedać to od razu złomy ze stanów, życzę ci kolego takich złomów u siebie w garażu . Na tym kończę tą bezowocna dyskusję Pozdrawiam
_________________
997.2 GT3 RS TP:1,41,5 944 S2 CUP JPS TP:1,44,7 Puchar PCP 2015
|
|
Góra |
|
arek classic
|
Napisane: 5.12.2017, 8:34 |
|
Dołączył: 20.10.2014 Posty: 292 Lokalizacja: Sosnowiec
Nr klubowicza: 759
|
Łatwo jest pisać bezpodstawne opinie na forum i szkoda że administrator nie ma żadnego wpływu na prostowanie takich postów. Widzę kolejny raz że nie warto wchodzić w dyskusję ponieważ zawsze znajdzie się ktoś kto powie nie bo nie i koniec. Na zakończenie jedynie sprostuje Panów - Porsche to nie marka własna na danej linii produkcyjnej i nie produkuje się aut z innymi częściami na Japonie, Anglię, czy USA (ale na Emiraty i inne cieplejsze regiony są inne ustawienia aby wytrzymały panujące tam temperatury). Oprócz oświetlenia, tarcz licznika i mniejszej tablicy rej z tyłu nie ma żadnej różnicy między autami z EU a US. W USA też są auta zadbane i bezwypadkowe ale trzeba za nie więcej zapłacić dokładnie tak samo jak w Europie. Przykładem jest ta Jubileuszowa 911stka pierwszym lakierem - po zmianie tarczy, oświetlenia i zaślepienia otworów z tyłu zderzaka jest dokładnie takie samo jak wersja na EU. Jedynie jeszcze raz powtórzę z tą różnicą że auto z 2004r można sprawdzić w USA a Europie już nie . Ale to chyba atut a nie wada dla kupującego. NA FORUM PORSCHE CLUB POLSKA POWINNY BYĆ OPINIE POTWIERDZONE ABY INNI CZYTAJĄCY MOGLI SIĘ NA NICH OPIERAĆ PLANUJĄC ZAKUP AUTA.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
kamilb
|
Napisane: 5.12.2017, 9:45 |
|
Dołączył: 12.01.2015 Posty: 231
|
Też man złoma z USA i jeszcze zapłaciłem za niego wiecej niż według znawców z forum jest warte 996.1 chyba muszę być nienormalny
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 5.12.2017, 9:54 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
otto napisał(a): to nie za sprawą maniery polaków że wolą wersje europejskie.Chyba każdy kolekcjoner z niemiec woli wersje europejską a znam takich co nigdy nie kupią porsche z rynku usa.Cena też zawsze była 20-30% niższa z usa.Tak było jest i będzie.
Inna sprawa, Ameryka to duży kraj,dobrych sztuk nikt nie wypuści poza kontynent . Chyba byłeś zahibernowany. Fakt, jeszcze parę lat temu tak było z autami z USA czy Japonii w Niemczech. Ale dziś? Znajdź w Niemczech jakiekolwiek Porsche z USA o 20-30% taniej niż zbliżone europejskie. Bez szans.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Bristol
|
Napisane: 5.12.2017, 10:05 |
|
Dołączył: 5.05.2016 Posty: 580
|
Według mnie jeżeli auto nie było do połowy rozbite to nie widzę przeszkody w tym że pochodzi z USA a wręcz widzę zaletę jaką jest znana historia. Wolę kupić takie z USA niż od naszych handlarzy którzy nawet często nie wiedzą ilu auto miało właścicieli itd.
Mamy auta z USA , Niemiec , Japonii i nasze Krajówki także niech każdy wybiera co chce i tyle. Po co kogoś przekonywać że białe jest lepsze od czarnego...
|
|
Góra |
|
Kubuś72
|
Napisane: 5.12.2017, 10:57 |
|
Dołączył: 6.10.2013 Posty: 802
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 5.12.2017, 11:16 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
Jubi Piękna!!!!
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
tommypear
|
Napisane: 5.12.2017, 12:09 |
|
Dołączył: 18.09.2015 Posty: 395
|
sonda napisał(a): Ta dyskusja do niczego nie prowadzi, każdy decyduje co kupuje. Ja mam auta w które wkładam dużo serca i nie są są typowo na handel. Cieszą mnie i kto był u mnie widział ze są dopieszczone . Ale niestety muszę coś sprzedać to od razu złomy ze stanów, życzę ci kolego takich złomów u siebie w garażu . Na tym kończę tą bezowocna dyskusję Pozdrawiam Sonda ponowie pytanie "wiecej info ? Przebieg, cena etc. Moze byc na PW."
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 6.12.2017, 0:21 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
Prosty przykład na 996tt eu stoi niżej każdy laik to widzi ze USA ma większa przestrzeń między kołem a błotnikiem , postanowiłem to sprawdzić i nawet w katalogu sprzedaży widnieje inna wysokość auta narazie nie wiem czym to spowodowane ale pewnie są inne sprężyny a może i amortyzatory , jestem przekonany ze różnic jest cała masa i na bank nie na lepsze ...
|
|
Góra |
|
tsubasa
|
Napisane: 6.12.2017, 8:08 |
|
Dołączył: 11.05.2014 Posty: 1930
|
Co za roznica czy auto jest z USA czy EU. Roznice sa wizualne.. i moge to potwierdzic bo mam boxa z usa i porownujac do analogicznego eu niczym sie nie rozni poza chyba tylko wieksza kontrola emisji spalin bo u nich ten trend jest juz dekade wczesniej niz w europie.. Dlatego tez starsze modele maja mniej mocy od europejskich bo maja sztucznie zanizona kompresje silnika i podokladane katalizatory.. w eu to weszlo duzo pozniej..
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 6.12.2017, 9:14 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Fakt, że zawieszenie w autach z USA bywa wyższe i ma czasem bardziej miękką charakterystykę pracy. Ale to tak naprawdę jedna z nielicznych różnic, jeszcze auta z Kalifornii mogą się nieco różnić osprzętem ze względu na normy czystości spalin. To ta cała masa różnic (nie licząc zderzaków, lamp i zegarów).
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
waldi
|
Napisane: 6.12.2017, 11:42 |
|
Dołączył: 15.10.2013 Posty: 408 Lokalizacja: Kutno
Nr klubowicza: 368
|
Zawieszenie w 911 z usa jest takie jakie sobie klient zamówi. W mojej obecnej 991 4s USA zawias jest sportowy obniżony w stosunku do standardu EU. W poprzedniej 997 USA zawias był identyczny jak EU. A tak na marginesie z moich pięciu 911 tylko jedna była z EU i z niej byłem najmniej zadowolony.
_________________
993 cabrio 968 cabrio 911 sc (weissach edition) 991 Carrera 4S Cayenne (ostatnie V8 diesla) Były: Cayenne IID, Carrera 4 997 lift. ,Cayenne S x 2, Carrera S 997, Carrera 4 996
|
|
Góra |
|
sonda
|
Napisane: 3.07.2018, 8:29 |
|
Dołączył: 16.12.2010 Posty: 865 Lokalizacja: Radomsko
Nr klubowicza: 296
|
Sezon w pełni Zostały mi jeszcze dwie Coupe 3.6 w manualu dla klubowiczów duży rabat
_________________
997.2 GT3 RS TP:1,41,5 944 S2 CUP JPS TP:1,44,7 Puchar PCP 2015
|
|
Góra |
|
GaMic
|
Napisane: 3.07.2018, 13:39 |
|
Dołączył: 15.09.2014 Posty: 312
|
Ostatnio jak kupowałem Audi w jednym z salonów w Stolicy, rozmowa zeszła na auta z USA - i pracownik tez powiedział, że nie przyjmują w rozliczeniu aut z USA bo jak napisał kolega kilka postów wyżej:
- wyposażenie - teoretycznie lepsze, a tak na prawdę gorsze (np często "korbki w drzwiach z tyłu" - światła - radio - i inne elementy zestrojenia aut...
Jeśli już mają coś przyjąć - to za 50% ceny auta z UE, żeby cokolwiek zarobić, ale to od stałych klientów, którzy biorą nowe dużo droższe auto.
Kilku moich znajomych miało auta z USA (Audi, Lexusy itp) - wyleczyli się, a ja "przyjąłem wcześniej szczepionkę"...
Oczywiście w przypadku Porsche sytuacja podwójnych standardów może być inna - tu nie wypowiem się, bom za głupi.
Ja jestem statystycznym kupującym - jak jest z USA - to nawet nie oglądam ogłoszenia...
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 3.07.2018, 14:12 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Jak to klasy powiedział , że są 3 prawdy Jak chcesz klasyka to masz o wiele większe szanse zdobyć go właśnie z rynku amerykańskiego, bo to był największy klient Porsche. Nie sadzę a nawet po swoim śmiem twierdzić, że nie były gorzej wykonane ,jedynie przystosowane do amerykańskich ówczesnych przepisów, co do wyposażenia było często skromniejsze aby samochody były tańsze i były. Rynek tak naprawdę spaprał się po 2010 jak dolar podrożał i sprowadzano praktycznie tylko uszkodzone, ale za to przez carfax do sprawdzenia czego nie można było powiedzieć o niejednym"cukiereczku" z Europy. Znamy z tego forum nawet jednego co wpadł do rowu pourywał koła i rozwalił całą skrzynię a później sprzedawał jako niebity nie ważne z jakiego rynku ważne w jakim stanie techniczny.
_________________
|
|
Góra |
|
moon48
|
Napisane: 3.07.2018, 14:51 |
|
Dołączył: 28.05.2015 Posty: 684 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 615
|
O, to jest rzeczowy wniosek. Wcześniej też myślałem źle o Porsche z USA, bo jako fan marki BMW wiedziałem, że auta ze śmigłem miały w USA duszoną moc, lekko inne układy chłodzenia oraz ECU programowane na gównianą benzynę. Półroczna lektura wątków z tego forum oraz rennlist i pistonheads uświadomiła mi, że w przypadku 911stek tak fundamentalnych różnic nie było i nie ma. Na korzyść Stanów (przynajmniej południowych) przemawia też fakt, że tam klimat mniej korozjogenny. Na niekorzyść Europy przemawia fakt, że wielu cwaniaków jedzie na tych mitach i bite auta sprzedaje jako niebite itd. Osobiście widziałem tak zrobione 991, że czujnik lakieru i inspekcja spawów fabrycznych nie pokazywały, że auto miało porządnego dzwona. Dziwi mnie tylko trochę podejście takie, że skoro element był malowany to auto już jest do kitu. IMHO to bzdura - jak ktoś autem jeździ a nie tylko je podziwia w garażu, to automatycznie naraża je na obicie drzwiami na parkingu pod sklepem czy piaskowanie przodu przez poprzedzającą ciężarówkę ze żwirem. I co wtedy - nie lakierować?
_________________
996 C4S
|
|
Góra |
|
GaMic
|
Napisane: 3.07.2018, 15:20 |
|
Dołączył: 15.09.2014 Posty: 312
|
Co do sprawdzanua czujnikiem grubosi powłoki lakierniczej: moj przyjaciel (blacharz z wyksztalcenia i z zawodu) miał "roczną przygodę" pracy w warsztacie w Niemczech specjalizującym sie wnaprawach blacharskich aut marki Porsche...
"Michal, mówi, to wszystko robi się "pod miernik", są gotowe procedury, zdzieramy wszystko do gołej blachy i lecimy z warstwami tak jak fabryka - nie do poznania."
|
|
Góra |
|
moon48
|
Napisane: 3.07.2018, 15:42 |
|
Dołączył: 28.05.2015 Posty: 684 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 615
|
Dokładnie. I taką lakiernię mamy na Kaszubach.
_________________
996 C4S
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|