Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 9.09.2021, 19:29 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 22.01.2020
Posty: 825
Nr klubowicza: 667
Zgadza się




_________________

Panamera ST GTS "Żaba", 718 Cayman GTS 4.0, 911 964 Carrera
był:
718 Boxster


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.09.2021, 7:14 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1032
Val napisał(a):
Jest recepta na mocne zniwelowanie turbodziury: sport chrono i po odpaleniu tryb S lub S+


Tryb S zmienia mapę pedału gazu ale na fizykę turbodziury nie pomoże. Turbosprężarka ma swoją bezwładność.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.09.2021, 10:19 

Dołączył: 27.02.2011
Posty: 465
ale trzyma auto na wyższych obrotach i dlatego tej turbo dziury tak nie czuć, ja jestem zawsze wielkim zwolennikiem aut z turbo, w aucie wolnossącym ok, są obroty, na torze lepsze czucie auta itd..ale do jazdy na codzień wysoki nM i nieograniczone wcale nie takie drogie możliwości tuningu są zawsze za autami z turbo..z takich 300KM bardzo łatwo i tanio zrobić 450KM, wystarczy wydech, pompa, turbo hybryda, pewnie inny intercooler, nie wiem jak z wtryskami..za ok 15-20 tys mamy moc +50% i żadne 4.0 400KM nie ma podejscia do takiego auta.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.09.2021, 19:28 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1032
prnit napisał(a):
ale trzyma auto na wyższych obrotach


W PDK pełna zgoda. Jakoś się zafiksowałem na manualu


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.09.2021, 20:03 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 22.01.2020
Posty: 825
Nr klubowicza: 667
tunix napisał(a):
prnit napisał(a):
ale trzyma auto na wyższych obrotach


W PDK pełna zgoda. Jakoś się zafiksowałem na manualu
Bo ty jesteś tradycjonalista




_________________

Panamera ST GTS "Żaba", 718 Cayman GTS 4.0, 911 964 Carrera
był:
718 Boxster


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.09.2021, 10:37 

Dołączył: 2.08.2014
Posty: 99
Raczej podejdę do GTS ,ale cena między wyposażoną gts a podstawową gt4 jest już niewielka.Jeździłem gts manualem i ta skrzynua jest ciut za długa.Do jazdy codziennej lepszy i bardziej sportowo będzie pdk.Ale pytanie inne,czy warto dopłacać do gt4?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.09.2021, 12:43 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1032
964coupe napisał(a):
Ale pytanie inne,czy warto dopłacać do gt4?


Zadam pytanie pomocnicze - czy chcesz kubły czy wolisz podgrzewane fotele sport+? Odpowiedź pokaże jakiego charakteru szukasz w aucie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.09.2021, 14:24 
Avatar użytkownika

Dołączył: 27.12.2017
Posty: 717
Lokalizacja: Szczecin
Nr klubowicza: 712
Facet szuka daily, ma watpliwosci czy bazowa wersja sie nada, a tu od razu propozycja hardcorowego GT4 z kubłami…




_________________

981 Boxster GTS


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.09.2021, 17:43 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1032
Facet sam o GT4 zapytał :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.09.2021, 19:51 
Avatar użytkownika

Dołączył: 27.12.2017
Posty: 717
Lokalizacja: Szczecin
Nr klubowicza: 712
tunix napisał(a):
Facet sam o GT4 zapytał :)


Tylko według mnie wcale mu nie pomagasz w podjęciu dobrej decyzji. Powiedz sobie szczerze czy GT4 to idealne auto na daily? Niskie i twarde zawieszenie, brak liftu przedniej osi, klatka, opcjonalnie kubełki, czy ceramika. Po co Ci to na DAILY?

Pozostaje jeszcze kwestia ceny.
Bazowy Cayman w cenniku 240k, a GTS 410, GT4 480k, czyli aż 2x więcej.
Może zacznijmy od tego, jaki budżet ma autor wątku?
Bo jak dochodzimy do pół miliona, to jako daily, a nie zabaweczka na tor, nie lepsza będzie 991 Carrera lub jeszcze lepiej 4/4S jako całoroczne auto GT?




_________________

981 Boxster GTS


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.09.2021, 20:43 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1032
Johnny napisał(a):
Tylko według mnie wcale mu nie pomagasz w podjęciu dobrej decyzji.


Przeczytaj jeszcze raz mój poprzedni post. Przecież ja go nie namawiam na kubły. Kolega wpadł w myślenie 718 < GTS < GT4 i zastanawia się czy warto wydać więcej pieniędzy na wersję "wyższą". Napisałem więc żeby odpowiedział sobie na pytanie czy specyfikując GT4 wziąłby kubły. W ten sposób odpowie sobie na pytanie czego naprawdę oczekuje od auta - czy maksymalizacji wrażeń czy sensownego ulicznego kompromisu. Jeśli miałby zmiękczać GT4 zwykłymi fotelami to wcale go nie chce i moim zdaniem GTS będzie dla niego bardziej odpowiedni. Tak w sumie to nie wiem czego się czepiasz :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.09.2021, 21:40 

Dołączył: 23.12.2018
Posty: 255
w temacie tych rozważań...
Porsche Experience 2021.
Janusz Dudek prowadzi szkolenia i jedzie po Silesia Ringu 718 2.0 300 koni, a za nim gonią 718 gtsy i gt4 i nie mogą dogonić…
Jeżeli jeździsz na tor to kubły raczej powinny być. Dużo w torowej jeździe dają. Ogólnie są super i nawet wygodne, tylko wysiadanie nie jest komfortowe.... ;/
Dla mnie 718 ma być 2.0 300km. Jeżeli mocniejsze to nie gts, a spyder lub gt4 z wszystkimi ich wadami ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.09.2021, 0:14 

Dołączył: 24.05.2021
Posty: 49
Mądrego to i dobrze posłuchać 8)
Pozdrowienia @Adam_911 :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum