Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 2.10.2017, 23:34 

Dołączył: 2.10.2017
Posty: 16
Witam, konfiguruję 718 caymana s i mam problem jakie zawieszanie dobrać. Myśle, że w zasadzie wystarczy mi pasm, ale nie jestem do końca przekonany. Autko czasem pojeździ po torze, ale ma też dawać frajdę na codzień. Nie jestem pewien pasm, czy spasm. Chętnie posłucham podpowiedzi. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.10.2017, 8:12 

Dołączył: 11.12.2011
Posty: 764
S PASM - seryjnie obniżone, lepiej się prowadzi.
Nie zapomnij o dwustrefowej klimatyzacji bo normalnie jest manual, sportowych fotelach i sport chrono jeśli chcesz czasem trochę pogonić :wink:
No i według mnie warto wziąć pełna skóra w środku ( razem z deska ).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.10.2017, 9:16 

Dołączył: 2.10.2017
Posty: 16
Dzieki za uwagę o spasm. W zasadzie chciałem zamówić pasm, ale po kilku uwagach przeczytanych w necie zaczynam się łamać. Nie wie ktoś może czy można się gdzieś przejechać 718 z spasm? To by pewnie rozwiązało mój dylemat.Kokos dzięki jeszcze raz.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.10.2017, 12:34 

Dołączył: 9.03.2017
Posty: 159
To ja wrzucę kamyczek do ogródka :twisted:
A po co "S" ?
IMO lepiej wrzucić te 50k PLN w opcje niż w KM, box załatwi sprawę jeśli Ci KM/NM braknie... Chociaż nie sądzę :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.10.2017, 15:09 

Dołączył: 2.10.2017
Posty: 16
Dylemat czy s czy nie s mam za sobą, bo zrobiłem już blokadę ski. Też miałem ten problem kasa czy moc. Tak naprawdę mam jeszcze kilka dylematów, ale to są problemy artystyczne, kolor, rozmiar kół i takie tam bzdety. Problemem jest tylko pasm.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.10.2017, 17:36 

Dołączył: 11.12.2011
Posty: 764
Wbrew pozorom tu nie chodzi tylko o moc.
Po 1 - model S ma turbine o zmiennej geometrii VTG ( coś jak w 991 TTS, tylko ze jedną )
Po 2 - do S też można założyć box'a i wtedy dopiero zaczyna się zabawa. Jeździłęm 718S + Techart...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.10.2017, 18:27 

Dołączył: 3.10.2017
Posty: 36
Też się nad tym zastanawiałem przy konfiguracji 718. Obecnie mam Boxstera 981 i nie czuję różnicy przy poruszaniu się po mieście ( w ślepym teście nie wiem czy mam usztywnione czy nie). Na torze w zakrętach może to być bardziej widoczne. Ja nie zamawiam do swojego 718.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.10.2017, 18:32 

Dołączył: 2.10.2017
Posty: 16
Tak z ciekawości ile ci box podciągnął motorek? Też o tym myślałem, ale jeszcze nigdzie nie sprawdzałem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.10.2017, 20:18 

Dołączył: 9.03.2017
Posty: 159
Oczywiście to Twoje $ i Twoja decyzja, ja bym nie zamówił ;)

Do Macana mam opcje na +65KM i +95NM :twisted:
Urwałem ponad sekundę na 0-100, nie mówiąc o elastyczności.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.10.2017, 21:03 

Dołączył: 21.10.2016
Posty: 12
Ygrek napisał(a):
Oczywiście to Twoje $ i Twoja decyzja, ja bym nie zamówił ;)

Do Macana mam opcje na +65KM i +95NM :twisted:
Urwałem ponad sekundę na 0-100, nie mówiąc o elastyczności.



Jakiego box'a zamontowales no i w jakiej wersji Macan'a?
Pozdr W.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.10.2017, 23:29 

Dołączył: 9.03.2017
Posty: 159
RaceChip z DE, Macan 2.0


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum